• ik ben niet echt een type die hakken zou dragen(omdat het niet echt bij mijn kledingstijl past) dacht ik maar toen ik een keer (best hoge) hakken kocht kon ik ze bijna niet meer uittrekken ik voelde me aantrekkelijker met hakken aan en groter (ik voel me altijd heel klein tussen al mijn grotere vrienden) hebben jullie dat ook? of is het raar dat ik hakken lekkerder vind lopen dan uggs en dat soort dingen(ik hou zoizo niet van uggs..) nu draag ik mijn super leuke hakken bijna elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik voel mij té groot met hakken aan :') En daar komt nog 'ns bij dat ik er niet op kan lopen en het absoluut niet bij mij past.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik niet.. maar zou ze graag willen


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Ik vind hakken geweldig. En ik ben van mezelf 1.74 dus mensen vinden het vreemd dat ik rondhuppel op hakken van 12cm. Maar ik vind her gewoon fijn. Dan voel ik me gewoon veel vrouwelijker. En de afwisseling hak-plat is goed voor je voeten, schijnt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    me! ik ben 1.60 dus niemand kent me eigenlijk zonder hakken. I aim for the sky!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik draag vaak hakken,
    ik ben dan wel 1.80 lang, maar dat maakt me niet echt uit ;p


    Vampire Heart.

    Ik ben zelf ook nogal klein, dus ik vind hakken geweldig C':
    Ik zou er alleen niet mee naar school gaan ofzo, ben ik veel te lui voor.
    Geef mij maar all-stars.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik draag liever sleehakken, dat stapt gemakkelijker en krijg ik minder snel pijn aan mijn voeten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben op zoek naar leuke, en ik ben 1.72 dus ik heb ze niet echt nodig ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou best wel hakken willen ja (krul)


    -

    Ik moest van mijn moeder schoenen met hakken aan naar het gala. Heb ze daarna misschien nog een keer gedragen :'] Ik vind hakken dragen een onnodige vorm van automutilatie, maar daar zijn meer vormen van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik. Aangezien ik erg klein ben, haha.
    En ik vind ze ook wel lekker lopen eigenlijk, op zijn tijd dan. Want elke dag erop lopen zou me vermoorden denk ik. (:

    Ik. Alleen hele dagen hou ik niet vol, om een uur of 3 of 4 ga ik meestal verlangen naar m'n gympen of gewoon makkelijke schoenen, omdat ik pijn in mijn rug krijg ook. Ik heb ze daarom ook vaak bij me op m'n werk. :'D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:25 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb er ooit lage gehad.
    Da's wel leuk, maar voor altijd hoeft dat niet (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Moi =)
    Soms draag ik dat maar niet altijd maar ik draag ze wel graag


    Stop wishing, Start doing..

    Ik loop dolgraag op hakken, altijd wel, eigenlijk ^^ Minimaal 5 cm, maximaal 14, haha.


    You move me ......... Kurt