• Als ik martelneigingen krijg bij het zien van gelukkige koppeltjes? Ik krijg steeds meer de neiging om ze te bespringen en te bewerken met een schroevendraaier als ik ze zie. Waarom zij wel en waarom woont de liefde van mijn leven zo fucking ver weg? Ik voel me er soms echt zwaar depressief onder. Net als nu. ;-;
    Zag net ook een koppeltje voorbij lopen aan de overkant en ze hadden zelfs wel wat weg van mij en Val samen. Kan haast wel huilen. Het is niet eerlijk! ):


    Til hug og blod.

    Het is wel eerlijk. Ik denk dat je gewoon jaloers bent. Mijn liefde ken ik niet eens ik bedoel ik kan het gewoon niet uitleggen. Ik heb precies het zelfde al jouw.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    Het is wel eerlijk. Ik denk dat je gewoon jaloers bent. Mijn liefde ken ik niet eens ik bedoel ik kan het gewoon niet uitleggen. Ik heb precies het zelfde al jouw.


    Wel eerlijk? Dat hij zo ver weg is? ;-;
    En ik ken mijn liefde wel, ik ben zelfs verloofd en draag zijn ring. Alleen woont hij 24.000km van me vandaan en zie ik hem maar héél weinig...


    Til hug og blod.

    24000 kilometer is niks vergeleken met de mijne D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, het is best wel oneerlijk (ik had je brief eens gelezen) maar je zult wel nog bij hem zijn...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tigger schreef:
    24000 kilometer is niks vergeleken met de mijne D:

    Wait, did I miss something Alwin? ;]

    OT: Yeah, life sucks. Maar ik heb slutty brownies gebakken, en dat maakt het leven weer een beetje beter ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Tigger schreef:
    24000 kilometer is niks vergeleken met de mijne D:


    Verder dan dat kun je niet. :'D
    Dan ben je alweer op de terugweg.
    Maar sinds wanneer heb jij je oog op iemand?


    Til hug og blod.

    Aife schreef:
    (...)
    Wait, did I miss something Alwin? ;]

    OT: Yeah, life sucks. Maar ik heb slutty brownies gebakken, en dat maakt het leven weer een beetje beter ^^


    Ik wil ook een stuk. ):


    Til hug og blod.

    Ik heb geeneens een liefde. Hoe triest is dat. (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ergela schreef:
    Ja, het is best wel oneerlijk (ik had je brief eens gelezen) maar je zult wel nog bij hem zijn...


    Met een beetje geluk zie ik hem rond juli weer. Dat zou de eerste keer zijn dat ik hem zo snel weer zie na het laatste bezoek.


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Wel eerlijk? Dat hij zo ver weg is? ;-;
    En ik ken mijn liefde wel, ik ben zelfs verloofd en draag zijn ring. Alleen woont hij 24.000km van me vandaan en zie ik hem maar héél weinig...
    Waar woont hij dan?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...) Waar woont hij dan?


    Nieuw Zeeland


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Nieuw Zeeland
    Aha. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet? :9~:9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Ik wil ook een stuk. ):

    Oké, maar dan hoef je spontaan geen avondeten meer... Man, ik had een beetje brownie-deeg op en daarna een kleine brownie en ik had bijna het gevoel alsof ik ontplofte O.o


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Oké, maar dan hoef je spontaan geen avondeten meer... Man, ik had een beetje brownie-deeg op en daarna een kleine brownie en ik had bijna het gevoel alsof ik ontplofte O.o


    Ik weet het. Ik heb zelf het recept ontdekt en hier neergeplakt. :'D
    Fuck avondeten. Ik heb liever chocolade op het moment. Sigh.


    Til hug og blod.

    Nawh nance toch :( ik heb dat zelfs al als ik een stel samen zie en ik ben niet bij mijn vriend :') nog 2 nachtjes en ik kom je knuffelen <3


    -