• Als ik martelneigingen krijg bij het zien van gelukkige koppeltjes? Ik krijg steeds meer de neiging om ze te bespringen en te bewerken met een schroevendraaier als ik ze zie. Waarom zij wel en waarom woont de liefde van mijn leven zo fucking ver weg? Ik voel me er soms echt zwaar depressief onder. Net als nu. ;-;
    Zag net ook een koppeltje voorbij lopen aan de overkant en ze hadden zelfs wel wat weg van mij en Val samen. Kan haast wel huilen. Het is niet eerlijk! ):


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Als ik het dan nog echt doe ook, heb jij meteen weer een goed studieonderwerp! Ik zeg wel tegen de politie dat ik alleen meewerk als jij erbij bent en het als pluspunt op je CV krijgt. :Y)
    Dankjewel voor de lieve woorden i.i.g darling. <3
    Zelf voel ik me helemaal niet zo sterk, maar iets anders dan volhouden en wachten zit er toch niet in. ;-;



    Dan wordt jij mijn promotiestuk :Y)
    Maar je bent echt wel sterk, al voel je jezelf niet sterk =] Je houdt dit al zolang vol, maar jij en Val zijn nog steeds samen en maken plannen om te gaan trouwen! Het is logisch dat je momenten hebt waarin je er helemaal doorheen zit en het is nog logischer dat je hem mist. Maar je gaat dit gewoon doen en vervolgens happily ever after leven ^^

    En tot die tijd zijn er brownies en muntthee (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)


    Dan wordt jij mijn promotiestuk :Y)
    Maar je bent echt wel sterk, al voel je jezelf niet sterk =] Je houdt dit al zolang vol, maar jij en Val zijn nog steeds samen en maken plannen om te gaan trouwen! Het is logisch dat je momenten hebt waarin je er helemaal doorheen zit en het is nog logischer dat je hem mist. Maar je gaat dit gewoon doen en vervolgens happily ever after leven ^^

    En tot die tijd zijn er brownies en muntthee (cat)



    Hey, als ik me ook verloof met Val, krijg ik dan ook brownies? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Neu, ik krijg eerder de neiging om mezelf eens flink door elkaar heen te schudden. :'D

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 15:57 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tigger schreef:
    (...)

    Hey, als ik me ook verloof met Val, krijg ik dan ook brownies? (cat)



    Buzz off Alwup. Mijn brownies! Als jij ooit ook ongesteld kunt worden kom je misschien wel in aanmerking ervoor!(cat)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)


    Buzz off Alwup. Mijn brownies! Als jij ooit ook ongesteld kunt worden kom je misschien wel in aanmerking ervoor!(cat)


    Hmpf, dat lukt me wel :Y) Moet alleen even sex hebben met een egel, dan bloed ik ook uit mijn genitalieen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Hmpf, dat lukt me wel :Y) Moet alleen even sex hebben met een egel, dan bloed ik ook uit mijn genitalieen :Y)


    Kinky. Neem dan alleen wel een namaak egel, anders is het zielig voor dat beestje.


    Til hug og blod.

    Dat is dus de reden dat ik romantische films systematisch ontwijk.
    Ik had dat gevoel eerst ook, nu dauw ik het keihard weg en dwing mezelf een andere kant op te kijken. I aint got no other choice :].


    No growth of the heart is ever a waste

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Kinky. Neem dan alleen wel een namaak egel, anders is het zielig voor dat beestje.


    Van liefdesverdriet naar dit? :|


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Van liefdesverdriet naar dit? :|


    Gewoon allebei tegelijkertijd. Je verbaasd je nergens meer over als je me wat langer kent. :Y)


    Til hug og blod.

    Eyes schreef:
    (...)

    Van liefdesverdriet naar dit? :|


    Niet iedereen grijpt liefdesverdriet aan om keihard jankend op de bank te liggen en chicflics te kijken.

    Mocht je dit wel doen, nancypansy, Imma smack you.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Kinky. Neem dan alleen wel een namaak egel, anders is het zielig voor dat beestje.


    Ik kan een stel spijkers in mijn fleshlight slaan? :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik kan een stel spijkers in mijn fleshlight slaan? :D


    Cockring met punaises. Of zoiets met van die scherende tandjes aan de binnenkant.


    Brr. Ik krijg nu wel half de rillingen bij het idee om jezelf zo open te halen hoor. :'D
    Bloed kan sexy zijn, maar dat is wel heel erg extreem.
    Als ik je een trap in je ballen mag verkopen geef ik je wel zonder menstruatie een brownie. :'D

    En nee, ik zal niet snel jankend op de bank liggen en chickflics heb ik eigenlijk nooit wat mee. Bleh. Ik wordt wel gewoon wat sadistischer in mijn schrijven om het van me af te krijgen. (cat)


    Hoewel een stevige bak ijs daarbij niet geheel verkeerd klinkt...

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:35 ]


    Til hug og blod.

    I know the feeling. Ik moet straks een midweek, ik weet dat het niets is bij hoe weinig jij je vriend ziet, naar een vakantiedinges. Dan komt er een heel vervelend persoon die ik totaal niet mag, er is waarschijnlijk geen internet en meh! Dat vind ik gewoon stom.


    26 - 02 - '16

    iemand stuurde me ooit een plaatje van een machinetje wat je op je ballen zet. Het heette heel toepasselijk "de notenkraker"

    Wat is de lol van dat soort dingen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    iemand stuurde me ooit een plaatje van een machinetje wat je op je ballen zet. Het heette heel toepasselijk "de notenkraker"

    Wat is de lol van dat soort dingen? D:


    -Grijnst-


    Til hug og blod.

    This niet echt normaal... maar ik snap wel dat je jaloers bent en ook graag bij je geliefde wilt zijn.
    Maar het is wel onwijs kut :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.