• De laatste tijd wordt er in de meeste roleplay's alleen gepraat en worden ze binnen drie posts's verliefd.

    Ik wil een nieuwe roleplay maken, waar ook liefde, haat en vriendschap inzit, maar waar het vooral draait om het verhaal.

    Een paar onderwerpen;
    - Jeugdgevangenis (Minderjarigen worden opgesloten voor een vreselijke daad. Ze kunnen slecht of goed behandelt worden door de medewerkers).
    - Ruimtereis. (Het is het jaar; 2056. Er is een nieuwe planeet - Youtopia - ontdekt en daar worden jongeren heengestuurd. Ze krijgen en training om daarna naar de planeet te vertrekken).
    - Oorlog (Spreekt voor zich).
    - Geheimedienst (Bijv. Cherub: CHERUB is een geheime dienst, waar de agenten allemaal tussen de 10 en 17 jaar zijn. De kinderen zijn allemaal wees. Dit is omdat niemand verwacht dat kinderen bij undercoveroperaties worden ingezet. Dat betekent dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen wat een volwassene niet zou lukken. Om bij Cherub te kunnen komen moet je de basisopleiding doorstaan hebben, een 100-daagse bikkelharde opleiding waarbij de agent getraind word).
    - Een simpelere roleplay (Op een cruise schip, in een trein of in een vliegtuig) waar plotselinge gebeurtenissen plaatsvinden, waar de spelers op moeten inspelen. (Denk aan pech, kapingen, etc.)

    Jeugdgevangenis, oorlog en geheimedienst zijn het populairste. Ik twijfel tussen jeugdgevangenis en geheimedienst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 9:30 ]

    Mag ik een meisje reserveren, ben er vanavond niet..


    El Diablo.

    Kun je me waarschuwen als het er is? Ik ben er vanavond niet dus zou je dan een jonge willen reserveren?

    Geheime dienst(: Ik heb ooit zo'n boek gelezen over dat CHERUB-gebeuren en dat is echt cool.


    The universal language of art.

    Password schreef:

    Ik wil een nieuwe roleplay maken, waar ook liefde, haat en vriendschap inzit, maar waar het vooral draait om het verhaal.


    Goede insteek, ik wil wel graag een meisje reserveren als dat goed is


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Geheimedienst lijkt mij awsome (en daar wil ik graag bij mee doen)


    Shoganai i ne~

    Guys, er is al gekozen voor de jeugdgevangenis, hij word vanavond aangemaakt. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geheimedienst was leuker geweest. Ik doe ff niet mee aan jeugdgevangenis.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    Geheimedienst was leuker geweest. Ik doe ff niet mee aan jeugdgevangenis.


    Dan open je die toch zelf? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dan open je die toch zelf? ^^


    Dat zou ik dan best wel genaaid vinden.. Wanneer jeugdgevangenis verder is zal ik daarna ook geheimedienst openen. Dus de roleplay komt eraan. ;D

    Ik ben nu thuis en ga beginnen aan het verhaal & het plaatje. Ik ben nog niet heel erg goed in plaatjes maken, dus ideeën/plaatjes zijn welkom. (:

    Zou je een meisje voor me willen reseveren? Hahaha.
    En ik wil wel een cover voor je maken, hoor (: Moet er een tekst op?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, en een titel.. iemand een ideetje? (:

    Password schreef:
    Oh, en een titel.. iemand een ideetje? (:


    Ik wil een jongen reserveren. Titel, uhm... Kies een naam voor de gevangenis en gebruik dat? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik wil een jongen reserveren. Titel, uhm... Kies een naam voor de gevangenis en gebruik dat? :'D


    Oké, zelfde gedachte, ik ben opzoek naar een naam.. ;D

    Ik ben benieuwd naar het concept. Verder ben ik ook niet zo goed met plaatjes en photoshop dus daar kan ik je niet echt mee helpen


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-