• Mijn moeder ging meer als 50 minuten geleden weg om 'even snel' een pizza te gaan halen bij m'n oma. Er lagen daar namelijk nog pizza's van ons in de vriezer omdat het bij ons niet meer paste. Het is maximaal 5 minuten fietsen naar m'n oma toe, dus m'n moeder had allang terug moeten zijn. Dat is ze alleen nog steeds niet. Ik ben dan alleen gelijk zo dat ik denk dat er iets gebeurd is. Dus ik zit nu de hele tijd naar de klok te kijken en naar buiten of ze er aankomt. Straks is er echt iets gebeurd of is ze niet goed geworden op de fiets. (Ze heeft namelijk kanker en ze was de afgelopen dagen al niet heel erg lekker.)

    Zal ik naar m'n oma toefietsen om te kijken of ze daar nog/wel aangekomen is? of stel ik me aan en moet ik gewoon afleiding zoeken en wachten tot ze thuis komt?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Misschien is je moeder gewoon aan de praat geraakt met je oma. Doet mijn moeder wel heel vaak, aan de praat raken met mensen waar ze heen gaat. En dan vergeet ze helemaal de tijd, haah. :p

    Ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken, en anders bel je haar voor de zekerheid even op? (;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien kan je haar bellen?

    Als je je echt ongerust maakt, kun je beter even naar je oma toe fietsen!
    Misschien is je moeder wel perongelijk blijven hangen en is er niks aan de hand, maar dan weet je het tenminste zeker!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken, en is ze gewoon aan het praten geslagen met je oma. Maar als het je gerust kan stellen, dan zou ik even bellen of inderdaad daarheen fietsen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken, en is ze gewoon aan het praten geslagen met je oma. Maar als het je gerust kan stellen, dan zou ik even bellen of inderdaad daarheen fietsen.

    Conquistador schreef:
    Misschien is je moeder gewoon aan de praat geraakt met je oma. Doet mijn moeder wel heel vaak, aan de praat raken met mensen waar ze heen gaat. En dan vergeet ze helemaal de tijd, haah. :p

    Ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken, en anders bel je haar voor de zekerheid even op? (;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Inderdaad, wat iedereen zegt, ik denk dat ze gewoon aan het kletsen is. En 5 minuten is niet zo ver, dus je kunt gerust even de fiets pakken denk ik (krul)


    I recycle my thoughts.

    Je zegt dat ze naar je oma is... tja, dan lijkt het me logisch dat ze niet direct 1 2 3 weg is daar ^_^ Mijn vriend gaat ook vaak zat even 'snel' iets halen bij zijn ma, en komt dan anderhalf uur later pas aanzetten, ondanks dat ze een straat verderop woont XD
    Maar als je echt ongerust ben, kan je natuurlijk altijd even bellen om het na te vragen, niks mis mee, lijkt me (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ze zit je oma vast haar oren van haar kop te praten :Y)


    -

    Om hier nou een topic over te maken >>
    Als het 5 minuten fietsen is, fiets er dan gewoon heen of bel haar...
    Probably is ze gewoon met je oma aan het praten.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 18:52 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou me me meer zorgen maken vanaf 2 uur.


    Queer zijn is gewoon alles

    Thysia schreef:
    Misschien kan je haar bellen?


    26 - 02 - '16

    Theodora schreef:
    Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken, en is ze gewoon aan het praten geslagen met je oma. Maar als het je gerust kan stellen, dan zou ik even bellen of inderdaad daarheen fietsen.


    Dit, denk ik.


    Tijd voor koffie.

    Bel je oma , en je moeder ! (:
    En als je zeker weet dat je moeder 1 weg neemt terug naar huis , kun je ook net zo goed even erheen fietsen !
    Ik heb namelijk ook eens gehad , dat ik de ene weg naar huis nam , en m'n vader de andere, en dat hij helemaal ongerust m'n school ging bellen (na een schoolfeest) ;D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    En waarschijnlijk is ze gewoon aan de praat geraakt met je oma, zoals de anderen al zeggen !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa