• Yush, mijn hond ligt weer eens in een rare houding. Ze blijft ook echt zo liggen. :'D


    Ik vond 't wel grappig om te delen. (krul)

    Liggen jullie huisdieren ook wel eens in rare houdingen?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Na'awh, he's cute. :3
    En mijn kat gaat aan mijn arm hangen, telt dat ook als rare houding?

    wat een poepie! Ja, mijn hondje ligt ook vaak genoeg ondersteboven e.d. (heb er helaas geen foto van) Maar ook mijn shetjes kunnen er soms wat van x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Jezabels schreef:
    Na'awh, he's cute. :3
    En mijn kat gaat aan mijn arm hangen, telt dat ook als rare houding?

    Wat moet ik me daarbij voorstellen? Want ik heb een beetje zo'n Tarzan-kat in m'n hoofd. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat een schatje! :]
    Wacht, ehm... De kippen stressen 'm altijd als je ze ook maar aankijkt en mijn konijn ligt altijd op zijn zij te luieren. (cat)

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:09 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wazowski schreef:
    (...)
    Wat moet ik me daarbij voorstellen? Want ik heb een beetje zo'n Tarzan-kat in m'n hoofd. (krul)

    Hij die inderdaad als een Tarzan aan mijn arm hangt. Met die blik van "haha, ik doe jou pijn." 8D

    Awh, how cute :)

    Nee, ik heb geen huisdieren meer. (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn kat is de meester in rare houdingen :Y)


    I'm just beautiful me.

    Jezabels schreef:
    (...)
    Hij die inderdaad als een Tarzan aan mijn arm hangt. Met die blik van "haha, ik doe jou pijn." 8D

    Wat een schatje! Nom nom :3 Op die foto kijkt 'ie echt zo van "Soon, very soon."
    Nee, maar, ja, dat beeld wat ik in m'n hoofd heb, is wel raar ja. x'D

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:12 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijn ene hondje gaat altijd opgerold als een kat liggen, vaak bovenop de leuning van de bank xd


    “Love is a contradiction.”

    Wazowski schreef:
    (...)
    Wat een schatje! Nom nom :3 Op die foto kijkt 'ie echt zo van "Soon, very soon."
    Nee, maar, ja, dat beeld wat ik in m'n hoofd heb, is wel raar ja. x'D

    Haha, ja. :3
    But he's the devil in disguise, you know. Mijn hand staat vol wondjes van zijn krabsels. D:

    Mijn kat ligt meestal helemaal krom. That sexy beast.


    Food.

    Mijn kat ligt wel eens met haar 2 pootjes om haar knuffel heen geslagen. Ze heeft zo'n gorilla knuffel waar ze altijd mee speelt en soms als ze slaapt ligt ze daar mee.

    En verder heeft ze ook nog meer rare houdingen, maar die met de knuffel is het schattigst.

    Theluji schreef:
    Mijn kat ligt wel eens met haar 2 pootjes om haar knuffel heen geslagen. Ze heeft zo'n gorilla knuffel waar ze altijd mee speelt en soms als ze slaapt ligt ze daar mee.

    En verder heeft ze ook nog meer rare houdingen, maar die met de knuffel is het schattigst.

    N'aaahw, dat klinkt heel schattig :33


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijn kat ligt weleens met allevier zijn poten omhoog.. tja.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind dit ook behoorlijk raar :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"