•       Wie kent die serie? Eén EIO (engel in opleiding), Porter die de onpopulairste jongen van de school in één klap populair moet maken, maar dan ook met een ander meisje die - die jongen leuk vindt. Meer informatie hier.
          Ik had inderdaad een andere RPG. Over paarden. Maar ik had geen inspiratie meer om te beginnen... Sorry daarvoor.
          Maar OT: Wie lijkt zo'n RPG leuk, met de originele personen en verzonnen personen? En moet ik er dan ook een story bij maken om het allemaal bij te houden?

          EDIT: Bij 5 ja-votes maak ik de RPG. Je mag niet reserveren, maar ik wil wel graag weten of ik mensen moet waarschuwen. Mening uiting mag hier ;').

    5 ja.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 23:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb daar echt nog nooit over gehoord O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Puroisen schreef:
    Ik heb daar echt nog nooit over gehoord O.o


          Haha, het komt ook op Nickelodeon. Maar ik dacht; misschien is het wel leuk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    (...)

          Haha, het komt ook op Nickelodeon. Maar ik dacht; misschien is het wel leuk.

    O, wacht, nu weet ik welke je bedoelt, haha. Die heb ik af en toe wel eens voorbij zien komen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

          Meer mensjess?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    misschien wel, je mag me wel waarschuwen als het door gaat


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    als het door gaat dan wel, waarschuw me dan maar, maar ik ga me niet opwinden over iets wat misschien niet door gaat.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

          Ik denk wel dat ik het door laat gaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het lijkt mij wel leuk hoor.
    Je mag mij ook wel waarschuwen als ie doorgaat :Y)
    xxx


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Uhm, lijkt me wel leuk, hou van dat programma, alleen hoop ik wel dat je het niet na gaat maken, maar anders gaat maken, dus wel andere verhalen enzo...

    Venne schreef:
    Uhm, lijkt me wel leuk, hou van dat programma, alleen hoop ik wel dat je het niet na gaat maken, maar anders gaat maken, dus wel andere verhalen enzo...


    Ik ga het niet namaken ;').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil wel meeschrijven met een storie (typing)

    0.o Sorry ik vind persoonlijk die serie een beetje lame..


    Should I care less, if you where my friend?