• Yes, tell me!


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Via het forum o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Via het forum o.o


    i put the fun in funeral

    Via mijn brakelijke ATL fanfiction. :Y)

    op school (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    In de eerste OMG-topics (ik spreek van de eerste 15) heb ik Goedele leren kennen.
    Door Bo zit ik op Quizlet. We kennen elkaar van school. (al vanaf de basisschool)
    Nena heb ik leren kennen door het forum (er was een topic over Brugse scholen en ik had erop gereageerd op welke school ik zat en zij zei dat ze daar iemand kent, zo zijn wij bevriend gemaakt)
    De anderen ken ik van meetingtopics of gewoon chatten via gb.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:37 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Via GB en het forum (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Storys of rpg's of school.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mensen die reageerden op mijn stories, de meetingstopics, GB-berichtjes, Lisanne via het OMG-topic en Nele lees je hierboven. (cat)

    Meetings+tinychat


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PB, reactie op een foto, reactie op mijn verhaal (of ik op die van hun). Via via. Vanalles zo'n beetje.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oke XD
    Ik ben terug van weg geweest op Q. En er staan een paar mensen in mijn vriendenlijst en ik vroeg me eigenlijk af hoe ze daar terecht waren gekomen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Hmm, het forum :Y) -en Alwin via school, zijn lieflijke aanwezigheid op Quizlet hebben jullie aan mij te danken-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Geen idee. :'D
    Ik weet nog wel dat ik Nynke vroeger niet durfde aan te spreken omdat zij een moderator was en ik maar een simpele user. XD
    En de eerste keren reageerde ze niet al te blij op mijn gb berichtjes, maar dankzij mijn charmes werd ze toch een super vriendin van mij. Mhehehe. De aanhouder wint! *O*
    En de rest heb ik gewoon via het forum leren kennen enzeau.
    Geen idee hoe dat allemaal nog zit. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yoda schreef:
    Hmm, het forum :Y) -en Alwin via school, zijn lieflijke aanwezigheid op Quizlet hebben jullie aan mij te danken-


    Waar iedereen je ongetwijfeld erg dankbaar voor is xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Degene waar ik 'vroeger' altijd mee praatte via het offtopic-topic. (krul) Oh die goeie oude tijd.


    -