• je had een vriendje. But hij heeft het dus net uitgemaakt omdat hij een huppel leuk vond >,< je bent helemaal gebroken. wat hij niet weet, is dat je best wel een aardige stem hebt. dankzij je liefdesverdriet begin je liedjes te schrijven en speelt ze op je gitaar. But dat is niet genoeg! je wil hem een keer goed duidelijk maken hoe hij jou heeft gebroken! Je doet mee aan een wedstrijd van TMF en wonder boven wonder mochen ze je! je wint ook nog <3 de prijs is egt vet koewl! er wordt een clip gemaakt van je zelf geschreven liedje! wat gebeurt er als je EX dat ook te zien krijgt? =O


    ROLLEN;
    1; LOLLIPOPx
    2; Flo
    3;
    4; TikTakBOEM
    5; ITSMEFUCKERx
    6; JOYCEDIAMOND
    7; BoKillerDoll
    8; sayXkiss
    9; BUBBLEx
    10; PersianRose

    1; latere Vriendin Bill + BF my
    2; BF
    3; BF huppel
    4; Huppel + later koewl persoon
    5; Vriendin Gusti + hekel aan my
    6; BF tom
    7; hoofdrol + latere vriendin tom
    8; Ex tom
    9; Ex Bill
    10; myn oudere zus die me steunt in de dumptijd

    MENSEN JE MÁG EEN NUMMER ZEGGEN DIE JE WIL, BUT ALS JE JE AANMELD, GA IK JE INFO LEZEN ^^ UND DAN ZET IK JE ERGENS NEER WAAR IK JE VIND PASSEN


    when words fail, music speaks.

    Schatz, mag ik dan een coole rol en wie je die dan bezet voor me houden, want ik moet nu weg. ;) (K)

    sgoed wat voor heb je in gedachte? =)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    OK =)


    Thnx


    Do you know the meaning of the words I'm sorry?

    Maar uhmm, kijk is ff allemaal op mijn ROLLEN topic want niemand komt e >,<

    Ehm, weet ik niet. Zolang hy er maar veel inkomt en liever niet Vriendin Gustav of Georg >.< Maar geeft niet als je niet anders kan dan my die geven :P
    Maar goed(A) Voor de rest maakt het dus niet zo erg uit =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OK ik bijna klaar met rollen geval bedenken ^^


    when words fail, music speaks.

    Byna klahaar?

    uhu <3


    when words fail, music speaks.

    KLAAR =) give me <3


    when words fail, music speaks.

    You know what i want ^^
    Info komt<3


    Name; Annelies

    Age; 17

    Pic; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    Text;

    Haaii kiendjes^^

    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 17 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen, da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik heb zwart haar en doe graag dingen ermee zoals je hier misschien al zag. Jaah die roze&witte highlights erin dat heb ik lekker zelf gedaan! Dat hondjeop de foto hea? Da's mijn lieve hond Spike. Achjah, ik moet maar eens gan ^^.

    Ciaoz


    Ps; Jij van mij Tom gekrege ikvan jou BILL willen >,<

    Name;
    Rose
    Age;
    16
    Pic;
    [url]http://www.quizlet.nl/foto.php?id=78710
    [/url]
    Tekst;

    Listen up Sweetypop. Rose is myn naam en ik ben al 16 jaar. Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Myn friends zyn myn leven dus kom aan hun en ik vermoord je! Boys zyn dan natuurlyk myn favoriete aliens. Maar eingelyk heb ik niet meer over myn saaie leven te vertellen. So Byee!


    Verassing 10 (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En dan ga ik hem nu peren want ik zat alleen nog maar hier op te wachten (A) Hehehe xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    4 of 2
    Name;
    joyce
    Age;
    16
    Pic;
    http://i239.photobucket.com/albums/ff139/jentron_2007/jennnnnn.jpg
    Text;
    Heeej lieverds.Mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.Mijn moeder is amerikaans maar mijn vader duits waardoor ik sinds mijn 5e in duitsland woon.Ik ben van mijn gitaar gaan houden en die is heilig voor mij.Mijn vrienden zijn alles voor mij,ik zouw ze voor geen goud kunnen missen en de persoon die hun iets aan doe zouw ik dood kunnen slagen.voor de rest is shoppen en partys een mega grote verslaving.Je moest is weten hoeveel mooiie jongens er rond lopen op straat en in de disco!Ik ben fan van tokio hotel,en kun je dat niet uit staan.Dan kan je omhoog zeiken.Voor de rest is er niets meer,bye!<3

    Kom jij met je rollen, moet ik weg. :(


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    say ze staan er ^^


    when words fail, music speaks.

    IK WIL 10 xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3