• je had een vriendje. But hij heeft het dus net uitgemaakt omdat hij een huppel leuk vond >,< je bent helemaal gebroken. wat hij niet weet, is dat je best wel een aardige stem hebt. dankzij je liefdesverdriet begin je liedjes te schrijven en speelt ze op je gitaar. But dat is niet genoeg! je wil hem een keer goed duidelijk maken hoe hij jou heeft gebroken! Je doet mee aan een wedstrijd van TMF en wonder boven wonder mochen ze je! je wint ook nog <3 de prijs is egt vet koewl! er wordt een clip gemaakt van je zelf geschreven liedje! wat gebeurt er als je EX dat ook te zien krijgt? =O


    ROLLEN;
    1; LOLLIPOPx
    2; Flo
    3;
    4; TikTakBOEM
    5; ITSMEFUCKERx
    6; JOYCEDIAMOND
    7; BoKillerDoll
    8; sayXkiss
    9; BUBBLEx
    10; PersianRose

    1; latere Vriendin Bill + BF my
    2; BF
    3; BF huppel
    4; Huppel + later koewl persoon
    5; Vriendin Gusti + hekel aan my
    6; BF tom
    7; hoofdrol + latere vriendin tom
    8; Ex tom
    9; Ex Bill
    10; myn oudere zus die me steunt in de dumptijd

    MENSEN JE MÁG EEN NUMMER ZEGGEN DIE JE WIL, BUT ALS JE JE AANMELD, GA IK JE INFO LEZEN ^^ UND DAN ZET IK JE ERGENS NEER WAAR IK JE VIND PASSEN


    when words fail, music speaks.

    info staat er ;D

    Mag ik ook later invullen want ik moet weg! :O
    \naar het meest kutste schoolfeest ooit! ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mag ik ook later invullen want ik moet weg! :O
    \naar het meest kutste schoolfeest ooit! ><

    wil je snel textje maken? de rest zie ik wel =)


    when words fail, music speaks.

    MORE?


    when words fail, music speaks.

    Hai!
    Ik ben Say, en ik ben 16 jaartjes jong! ^^
    Ik speel al 6 jaar gitaar en skate ook, ik noem het maar geen hobby's, want die sucken! xD Blijf van mijn vrienden af en ik blijf van jou af! :P Ik ben eigenwijs, koppig, nieuwsgierig en brutaal. Maar ik ben en blijf trouw aan mijn echte vrienden en ben lief als je ook lief voor mij bent! :P
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    niemand meer? :(


    when words fail, music speaks.

    IKKU WIL XD info komt =D

    Name: ELLEN
    Age: 17
    Picca: http://farm3.static.flickr.com/2393/2439905947_0ccc870676_o.jpg

    Text:

    Haay Cuties!

    My name is ELLEN. But You can Call me BUBBLE Too ^^ Oke, ik ben dus Geobserdeerd door de Uberlekkere Bill Kaulitz, En heb me hele leven Bubblegum in mijn mond. Dat was mij snél omschreven. Nu ga ik het wat moeilijker maken. Mijn favo kleuren zijn álles wat fel is. Vooral roze! Ik vind Helloo Kitty Übercute en spaar ook veel spullen van HK. Ik lieft alle muziek van Tokio Hotel en Lovétt met mijn vriendinnen naar concerten gaan. Ik ga ook graag Shoppen en koop dan ook vaak winkels leeg! Uwhh, verder kan ik nog goed koken. Tenminste... Soms. Wat valt er nog meer over te vertellen,, Dat als ik me verveel ik andere mensen ga vervelen ^^ x] Maarja, ik moet weer gaan. Ciauu Loveyouu <33

    yaay ^^


    when words fail, music speaks.

    KRIJG IKKE BILL(A)

    maybe .. muhaha ^^ [DIKKE JA!!]


    when words fail, music speaks.

    MENSEN NOG 4 ROLLEN KOMOPNOU ):


    when words fail, music speaks.

    Name;
    Renee
    Age;
    16
    Pic;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=80494
    Text;
    Hi poepz!<3

    Ik ben Renee en loop al 16 jaartjes op deze wereld rond. Sommige mensen doe ik er een groot plezier mee maar anderen ergeren zich dood aan me omdat ik zo veel energie heb. Niet dat dat me wat uitmaakt ofzo. Verder doe ik op schhol Vwo en heb ook Latijn en een hele coole klas. Verder heb ik een lef en zorgzaam karakter maar ben ik ook zeer gevoelig hier kan ik overgens niks aan doen. Nouja wat negatieve kanten zijn dat ik soms een beetje egoistisch ben. [á] Ik schrijf graag liedjes, gedichten, verhalen maakt niet uit! Verder ga ik graag weg met vriendinnen en ben ik nu is de z(w)evende hemel. Ik dans ook en ik adoreer cupcakes, hello kitty, gloomy bears, muziek and go out for shopping^^ Ik haat TOKIO HOTEL! Ik moet niks van ze hebben! Ik haat ze niet om hoe ze eruit zien ofzo en de muziek. Maar door alle wannaB fans tegenwoordig en ze worden te commercieel kinderen van 10 zijn tegenwoordig al fan of 6 en lopen met een ToHo t-shirt aan! Maar ik moet gaan Bubaay!<33


    I do not hook up.

    Renee <3


    when words fail, music speaks.

    AAAAAAAAAH. ik wil de uitslag al weten.

    AAAAAAAAAH. ik wil de uitslag al weten.