• je had een vriendje. But hij heeft het dus net uitgemaakt omdat hij een huppel leuk vond >,< je bent helemaal gebroken. wat hij niet weet, is dat je best wel een aardige stem hebt. dankzij je liefdesverdriet begin je liedjes te schrijven en speelt ze op je gitaar. But dat is niet genoeg! je wil hem een keer goed duidelijk maken hoe hij jou heeft gebroken! Je doet mee aan een wedstrijd van TMF en wonder boven wonder mochen ze je! je wint ook nog <3 de prijs is egt vet koewl! er wordt een clip gemaakt van je zelf geschreven liedje! wat gebeurt er als je EX dat ook te zien krijgt? =O


    ROLLEN;
    1; LOLLIPOPx
    2; Flo
    3;
    4; TikTakBOEM
    5; ITSMEFUCKERx
    6; JOYCEDIAMOND
    7; BoKillerDoll
    8; sayXkiss
    9; BUBBLEx
    10; PersianRose

    1; latere Vriendin Bill + BF my
    2; BF
    3; BF huppel
    4; Huppel + later koewl persoon
    5; Vriendin Gusti + hekel aan my
    6; BF tom
    7; hoofdrol + latere vriendin tom
    8; Ex tom
    9; Ex Bill
    10; myn oudere zus die me steunt in de dumptijd

    MENSEN JE MÁG EEN NUMMER ZEGGEN DIE JE WIL, BUT ALS JE JE AANMELD, GA IK JE INFO LEZEN ^^ UND DAN ZET IK JE ERGENS NEER WAAR IK JE VIND PASSEN


    when words fail, music speaks.

    Wil jij dan ook chocola Paris??

    Jij mag de helft van de chocola die ik van rachel en rose ga jatten wel hebben! (A)


    Winter is coming.

    Laat ook maar >.<

    Ik stop wel met Q. IEDEREEN negeert me,ik stuur net een pb naar Raquel,die negeert me ook al,ik heb ruzie met Renee en Linda,ik spreek Char,Demi&Roxy nooit meer.EN NU VIND IK HET GENOEG...




    DUS IK STOP!

    godver je hoeft nie meteen te gaan stoppen >,< nou ik zou eerst maar ff lezen voor je wat typt
    WRM MOET DIT ALTIJD GEBEUREN IN MIJN TOPICS


    when words fail, music speaks.

    (...)
    godver je hoeft nie meteen te gaan stoppen >,< nou ik zou eerst maar ff lezen voor je wat typt
    WRM MOET DIT ALTIJD GEBEUREN IN MIJN TOPICS


    Kijk dát bedoel ik,je voelt je gelijk aangevallen terwijl heel dat fucking bericht geen betrekking op jou heeft.Naja het zal wel ik ga klaar!Niemand houdt me nu nog tegen dus ja..

    @ITSMEFUCKERx

    Ik háát chocolade en al had ik het lekker gevonden.Ik ben nu niet in de stemming >.<


    Lalalalalalalala.

    Laat ook maar >.<

    Ik stop wel met Q. IEDEREEN negeert me,ik stuur net een pb naar Raquel,die negeert me ook al,ik heb ruzie met Renee en Linda,ik spreek Char,Demi&Roxy nooit meer.EN NU VIND IK HET GENOEG...




    DUS IK STOP!

    Nee nee, NEE!
    Jy gaat niet stoppen (A)
    Want dat mag van mama niet =D En ik ben jou mama x] Raquelletje is gewoon druk bezig of al offline. Dat kan want soms ben ik ook ofline en dan laat hy me gewoon nog online zien :S. En jy Char, Demi en Roxy gewoon weer contact op zoek moet. En Niemand haat jou en heeft ruzie met jou want dat mag óók niet van mama. JY BLYFT PUNT!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Kijk dát bedoel ik,je voelt je gelijk aangevallen terwijl heel dat fucking bericht geen betrekking op jou heeft.Naja het zal wel ik ga klaar!Niemand houdt me nu nog tegen dus ja..

    @ITSMEFUCKERx

    Ik háát chocolade en al had ik het lekker gevonden.Ik ben nu niet in de stemming >.<

    jij begint gelijk te denken dat iedereen je nergeert! terwijl iedereen of gwn aant typen is want dit gaat egt snel dan zien ze ook niet alle berichtjes!
    [srriikwiljenietwegjagenofzoo]


    when words fail, music speaks.

    IK WIL NIET DAT PARIS WEGGAT (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NOU DAN HEB JE PECH ROSE,IK BEN WEG.EERST EVEN EEN TOPIC MAKEN!


    Lalalalalalalala.

    Paris, zo'n topic maken heeft geen zin >,< die worden verwijderd door mods. tis puur aantrekkerij vinden ze


    when words fail, music speaks.

    BF TOM.
    omg dankuuuu (yeah)

    AStuu <3


    when words fail, music speaks.

    Kan je mij trouwens iets zeggen als de eerste er is?? (A)
    x


    Winter is coming.

    Jups


    when words fail, music speaks.