• Een hele dramatische titel zoals je hem in een film tegen zou kunnen komen, maar het is wel zo.

    Ik leg mijn modtaken naast me neer en zal mijn naam weer groen verven. Zoals een echte Yoda zou horen te zijn!

    All joking aside, ik ben al een lange tijd lid van het crewteam hier op Quizlet. Ik ben begonnen als bèta en doorgestroomd naar het moderatorschap. Ik heb een geweldige tijd gehad in het team en met jullie allemaal, maar het is tijd voor mij om afscheid te nemen. Ik studeer dit jaar af en Quizlet begint steeds minder vaak op mijn prioriteitenlijstje te staan. Daarnaast ben ik ontzettend druk met een heleboel dingen en heb ik tijd voor mezelf nodig. Er is een heleboel gaande in mijn privèleven en ik wil dit in alle rust afhandelen. Mijn moderatorschap kan ik hier niet goed mee samenbrengen.

    Ondanks dat het een moeilijke beslissing is geweest, heb ik na lange tijd toch de knoop doorgehakt. Het zal niet lang meer duren of mijn naam zal niet meer in het oog springen door het heldere rood.

    Of ik vertrek van Quizlet? Vrees niet! Ik ben er van overtuigd dat jullie me nog wel eens tegen zullen komen op het forum.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 18:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    I'm in shock!

    Wat jammer dat je gaat stoppen als mod, maar het is begrijpelijk met je drukke leven.

    Ontzettend bedankt Samantha!

    Jammer, maar gelukkig blijf je wel in ons midden.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Wow dat had ik niet zien aankomen Sam. Bedankt voor alles en ik hoop dat je inderdaad wat meer rust krijgt nu!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    LaMuerte schreef:
    I'm in shock!

    Wat jammer dat je gaat stoppen als mod, maar het is begrijpelijk met je drukke leven.

    Ontzettend bedankt Samantha!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LaMuerte schreef:
    I'm in shock!

    Wat jammer dat je gaat stoppen als mod, maar het is begrijpelijk met je drukke leven.

    Ontzettend bedankt Samantha!

    Ik vind het heel erg jammer dat je stopt, Sam. Natuurlijk is het wel begrijpelijk, maar dat neemt niet weg dat ik je ga missen in het team. (no_chears)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aw, wat jammer! Ik vond jou altijd een erg goede en herkenbare mod. Het zal erg vreemd zijn Yoda groen te zien worden, maar het is een begrijpelijke keuze. Het leven buiten Q gaat uiteindelijk toch voor. Ik wens je daar heel veel succes mee en ik hoop dat we je inderdaad nog vaak op het forum zullen zien. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, die zag ik niet aankomen!D':
    Maar als dat het beste is, succes!


    Queer zijn is gewoon alles

    Quatrefoil schreef:
    Wow dat had ik niet zien aankomen Sam. Bedankt voor alles en ik hoop dat je inderdaad wat meer rust krijgt nu!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    quidquid excusatio prandium pro

    Square schreef:
    Aw, wat jammer! Ik vond jou altijd een erg goede en herkenbare mod. Het zal erg vreemd zijn Yoda groen te zien worden, maar het is een begrijpelijke keuze. Het leven buiten Q gaat uiteindelijk toch voor. Ik wens je daar heel veel succes mee en ik hoop dat we je inderdaad nog vaak op het forum zullen zien. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah, wat zonde dat je gaat stoppen, Sam! Maar ik snap het wel, want je moet voor jezelf kiezen. ^^ Heel veel succes nog met je studie! En hopelijk kun je snel je rust vinden!


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is plots, maar ergens ook niet, snap je. Veel succes met je studies. May the force be with you.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wow, shit man. Ik kan me jou echt nauwelijks voorstellen als een niet-mod. 't Is bijna alsof dat Rutger een topic opent dat-ie ermee kapt of zo. :'D Jammer, maar wel begrijpelijk natuurlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    LaMuerte schreef:
    I'm in shock!

    Wat jammer dat je gaat stoppen als mod, maar het is begrijpelijk met je drukke leven.

    Ontzettend bedankt Samantha!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"