• Een hele dramatische titel zoals je hem in een film tegen zou kunnen komen, maar het is wel zo.

    Ik leg mijn modtaken naast me neer en zal mijn naam weer groen verven. Zoals een echte Yoda zou horen te zijn!

    All joking aside, ik ben al een lange tijd lid van het crewteam hier op Quizlet. Ik ben begonnen als bèta en doorgestroomd naar het moderatorschap. Ik heb een geweldige tijd gehad in het team en met jullie allemaal, maar het is tijd voor mij om afscheid te nemen. Ik studeer dit jaar af en Quizlet begint steeds minder vaak op mijn prioriteitenlijstje te staan. Daarnaast ben ik ontzettend druk met een heleboel dingen en heb ik tijd voor mezelf nodig. Er is een heleboel gaande in mijn privèleven en ik wil dit in alle rust afhandelen. Mijn moderatorschap kan ik hier niet goed mee samenbrengen.

    Ondanks dat het een moeilijke beslissing is geweest, heb ik na lange tijd toch de knoop doorgehakt. Het zal niet lang meer duren of mijn naam zal niet meer in het oog springen door het heldere rood.

    Of ik vertrek van Quizlet? Vrees niet! Ik ben er van overtuigd dat jullie me nog wel eens tegen zullen komen op het forum.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 18:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    I'm in shock!

    Wat jammer dat je gaat stoppen als mod, maar het is begrijpelijk met je drukke leven.

    Ontzettend bedankt Samantha!

    Jammer, maar gelukkig blijf je wel in ons midden.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Wow dat had ik niet zien aankomen Sam. Bedankt voor alles en ik hoop dat je inderdaad wat meer rust krijgt nu!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    LaMuerte schreef:
    I'm in shock!

    Wat jammer dat je gaat stoppen als mod, maar het is begrijpelijk met je drukke leven.

    Ontzettend bedankt Samantha!