• Morgen ga ik naar een trainingsdag en we zouden een uurtje gaan trainen in het water. Alleen morgen zou het niet zo warm weer worden dus vroeg mijn trainer via twitter: 'Heb jij anders een leuke film?' Aangezien hij weet dat ik veel films kijk.
    Alleen nu zit ik te twijfelen. Want het moet een film zijn van kinderen tussen de 8 en 16 jaar en hij moet voor jongens en meisjes te zijn.
    Dus wie heeft een goed idee voor een film?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Harry Potter :Y)


    Shoganai i ne~

    Sorry, ik heb geen idee. Ik kijk echt nóóit films.. Hopelijk kom je toch nog op een goede film:)


    Bad decisions make good stories.

    Fast Five?, Batman (The Dark Knight), Harry Potter (zoals hierboven al is gezegd), Wanted, The Hungergames, The Avengers..


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Fast Five?, Batman (The Dark Knight), Harry Potter (zoals hierboven al is gezegd), Wanted, The Hungergames, The Avengers..


    The Hunger games voor 8 jarige lijkt me geen goed idee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tussen de 8 en de 16? Omg, dat is een hoop verschil. (':
    Ik denk Harry Potter? Of anders een film als Up ofzo? Anders worden die kleine kindjes allemaal bang xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh en als je HP doet, zou ik alleen voor de eerste twee films gaan, de anderen zijn een beetje te eng voor ze denk ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    NyanDash schreef:
    Harry Potter :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Parachutes schreef:
    Tussen de 8 en de 16? Omg, dat is een hoop verschil. (':
    Ik denk Harry Potter? Of anders een film als Up ofzo? Anders worden die kleine kindjes allemaal bang xd.


    Klopt. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om een film uit te kiezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Neem anders zo'n Disney Pixar film? Vinden de kleintjes geweldig en de oudere mensen kunnen dat meestal ook nog wel leuk vinden toch? Ik kan zo gauw verder niet op een goede film komen, ja, The Muppets misschien, maar ik denk niet dat daar heel veel mensen op zitten te wachten xd


    “Love is a contradiction.”

    Kruistocht in spijkerbroek, Charlie and the Chocolate Factory, Harry Potter 1 & 2, Shrek, Narnia, Lemony Snicket.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:23 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wacht! Neem Narnia anders, de eerste. Die kunnen ze wel kijken denk ik, en is nog leuk ook. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zoiets als Up of Shrek? Die zijn geschikt voor kleine kinderen, maar ook volwassenen vinden ze vaak nog leuk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tangled, haha, ik vind die film echt zo leuk. Of inderdaad Narnia zoals hierboven wordt gezegd? Mijn zusje van vier vind die ook leuk, namelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tangled, want die film is echt geweldig!


    We can't spend our lives waiting to live.

    Een animatiefilm.
    Kan je nooit slecht mee doen. (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.