• - Afgelast wegens moeilijke privé omstandigheden. -

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 18:19 ]


    Til hug og blod.

    Nog 5 dagen voor de deadline. Ik maak géén uitzonderingen bij de eerste ronde om langer de tijd te geven, want jullie hebben nu al bijna twee weken de tijd onderhand. :')
    Hopelijk schiet het dus ook allemaal een beetje op voor iedereen.


    Til hug og blod.

    Heeft iedereen alles al af? Zijn er al dingen binnen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ik weet dat we geen uitstel mogen
    maar ik wou dit even kwijt:

    ik ben er aan begonnen maar ik ben al vier dagen ziek en dan ben ik niet altijd eve creatief
    en ik krijg hoofdpijn als ik ga brainstormen ik hoop dat ik het morgen op quizlet kan zetten
    en ik zie wel wat jij met deze informatie doet


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Hee ikzelf doe niet mee met deze wedstrijd maar tablo wel, en ze vroeg me via draw something of ik wilde zeggen dat ze haar h opdracht nietckan inleveren omdat de site niet werkt bij haar. kan ze uitstel krijgen omvhet inteleveren zodra het haar lukt??? kun je me een pb terug sturen??alvast bedankt !!!
    ps,ik typ het op mijn mobiel,dus sorry voor eventuele spelfouten. etc.


    xxxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jongens, ik wil de wedstrijd af gaan lassen. Ik heb maar twee inzendingen terug gekregen en voorderest reageert niemand of vragen ze om uitstel voor iets waar ze al weken voor gehad hebben. En met persoonlijke problemen aan mijn hoofd nu en het werk en alle shit, alles bij elkaar, trek ik dit er eventjes niet bij. Ik geef wel de twee inzendingen wat credits als ik weer geld heb, voor hun deelname en het ook daadwerkelijk op tijd zijn, maar dit gaat niet werken zo. Niet nu i.i.g :/

    Ben het nog even met Sam aan het overleggen, zij is de mod tenslotte, maar haast je dus maar niet meer met je stukken. I'm sorry. :/

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 21:05 ]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Jongens, ik wil de wedstrijd af gaan lassen. Ik heb maar twee inzendingen terug gekregen en voorderest reageert niemand of vragen ze om uitstel voor iets waar ze al weken voor gehad hebben. En met persoonlijke problemen aan mijn hoofd nu en het werk en alle shit, alles bij elkaar, trek ik dit er eventjes niet bij. Ik geef wel de twee inzendingen wat credits als ik weer geld heb, voor hun deelname en het ook daadwerkelijk op tijd zijn, maar dit gaat niet werken zo. Niet nu i.i.g :/

    Ben het nog even met Sam aan het overleggen, zij is de mod tenslotte, maar haast je dus maar niet meer met je stukken. I'm sorry. :/


    Balen, ik vond 't juist zo'n leuk & orgineel idee :3
    Maar goed, het is ook wel begrijpelijk dat je hier niet zoveel zin meer in hebt :3


    Intersectional feminist

    dus'....... dus we stoppen?:X


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Missouri schreef:
    (...)

    Balen, ik vond 't juist zo'n leuk & orgineel idee :3
    Maar goed, het is ook wel begrijpelijk dat je hier niet zoveel zin meer in hebt :3


    Ja, ik vind het ook ontzettend jammer. Maar jij en Tisiphone zijn uiteindelijk de ene die ingeleverd hebben en met alle stress die ik momenteel heb, is dat te weinig om daar de energie in te steken. Ik wil het zeker nog een keer opnieuw proberen, maar nu gaat dat even niet lukken.
    Jij en dat andere meisje krijgen wel nog een paar credits van me als tegemoetkoming, zodra ik m'n eerste salaris binnen heb. Bedankt dat je de moeite hebt gedaan, in ieder geval. <3

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 21:13 ]


    Til hug og blod.

    Ohhh shit! Ik ben dit helemaal vergeten. Ik heb echt vreselijk veel aan mijn hoofd gehad, en heb hier echt niet aan gedacht. Mijn opdracht kun je zeker morgen nog krijgen als je dat nog wil.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het ook ontzettend jammer. Maar jij en Tisiphone zijn uiteindelijk de ene die ingeleverd hebben en met alle stress die ik momenteel heb, is dat te weinig om daar de energie in te steken. Ik wil het zeker nog een keer opnieuw proberen, maar nu gaat dat even niet lukken.
    Jij en dat andere meisje krijgen wel nog een paar credits van me als tegemoetkoming, zodra ik m'n eerste salaris binnen heb. Bedankt dat je de moeite hebt gedaan, in ieder geval. <3


    Ach, het was interessant meer te leren over die cultuur, dus geen probleem :3


    Intersectional feminist

    Missouri schreef:
    (...)

    Balen, ik vond 't juist zo'n leuk & orgineel idee :3
    Maar goed, het is ook wel begrijpelijk dat je hier niet zoveel zin meer in hebt :3


    Ik vind het ook superjammer. Dit is zo'n leuke wedstrijd. En wat hebben we gehad? 1 opdracht. 1 OPDRACHT MAAR!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het ook ontzettend jammer. Maar jij en Tisiphone zijn uiteindelijk de ene die ingeleverd hebben en met alle stress die ik momenteel heb, is dat te weinig om daar de energie in te steken. Ik wil het zeker nog een keer opnieuw proberen, maar nu gaat dat even niet lukken.
    Jij en dat andere meisje krijgen wel nog een paar credits van me als tegemoetkoming, zodra ik m'n eerste salaris binnen heb. Bedankt dat je de moeite hebt gedaan, in ieder geval. <3


    Bedankt dat je me dan toch nog wat geeft. Toch nog een beetje een gevoel alsof ik erg mijn best heb gedaan op de opdrachten. Ook al was het er maar 1.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Als je zin hebt kan je nog een beoordeling krijgen van mij, misschien kan je er nog iets nuttigs uithalen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Als je zin hebt kan je nog een beoordeling krijgen van mij, misschien kan je er nog iets nuttigs uithalen...


    Lijkt me fijn. Ik wil wel eens weten wat iemand van mijn werk vind


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kan je het opsturen? ik heb ze namelijk niet, stuur maar een pb!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...