• Ja, zijn hier toevallig mensen die Doctor Who kijken? Ik kijk het namelijk wel, en het is altijd leuk om erover te praten! :D.

    Voor de mensen die het niet kennen:
    Doctor Who gaat over een man, the Doctor, en hij is een Time Lord, wat betekent dat hij door de tijd en ruimte kan reizen in zijn TARDIS (Time And Relative Demention In Space), die eruit ziet als een blue police box. Hij is zo'n 900 jaar oud, en telkens als hij bijna dood gaat, regenerate hij, wat inhoudt dat hij een nieuw uiterlijk en een nieuwe persoonlijkheid krijgt. Hierdoor is het dus ook werelds langst runnende Science Fiction serie. Momenteel is de serie aangeland bij de Elfde doctor (Eleven), gespeeld door Matt Smith, met als companions Amy Pond (Karen Gillan), Rory Williams (Arthur Darvill) en af en toe River Song (Alex Kingston). Seizoen 7 komt in september op BBC. Je kan onderscheid maken tussen Classic Doctor Who, en Doctor Who 2005. Die laatste zijn de "nieuwe" seizoenen, met de Negende, Tiende en Elfde doctor. Classic Doctort Who telt meer dan 600 episodes.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    1) Ik ken het niet. 2) Het klinkt niet als iets wat ik leuk zou kunnen vinden, als ik zo die uitleg lees.


    The universal language of art.

    Dat kan!


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Hehe, ik ben tweetalig (Engels-Nederlands) opgevoed dus MOET ik dit wel kennen. Ik kijk het gewoon op BBC, trouwens, vind het echt superleuk. Laatst kwam ik er wel achter dat die kerel die Dr. Who speelt, ook in Harry Potter And The Goblet Of Fire zat! o_o


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    David Tennant! :D. Yeahhh. Ik mis het echt, ik wil echt dat het nieuwe seizoen weer begint :( Ik wil alleen niet dat Amy en Rory weg gaan. Heb je toevallig de beelden gezien van het filmen van seizoen 7?


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Absoluut! <3 Het liefst kijk ik naar Eleven! Hihi <3
    Jij hebt dus de username die ik wilde! #gemeen hahaha

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 11:42 ]


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    Absoluut! <3 Het liefst kijk ik naar Eleven! Hihi <3
    Jij hebt dus de username die ik wilde! #gemeen hahaha


    Ik houd echt van Eleven, haha. Hoewel ik Ten ook geweldig vond (en Nine wat minder tbh) is Eleven echt dé Doctor voor mij. En ik wil niet dat hij weg gaan, fjlaskf, hoewel het toch eens moet gebeuren... nou ja, hij is er in ieder geval nog in seizoen 7.

    En hahaha I'm sorry XD.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Gallifreyan schreef:
    (...)

    Ik houd echt van Eleven, haha. Hoewel ik Ten ook geweldig vond (en Nine wat minder tbh) is Eleven echt dé Doctor voor mij. En ik wil niet dat hij weg gaan, fjlaskf, hoewel het toch eens moet gebeuren... nou ja, hij is er in ieder geval nog in seizoen 7.

    En hahaha I'm sorry XD.

    Me too! Nine vind ik saai en gewoon vaag.. Ten is wel leuk, maar Eleven is gewoon zo geweldig, en zo verschrikkelijk mad, hihi ;D Ik wil ook niet dat hij weg gaat..

    Hahaha ;D


    Believe in yourself.

    Ik ken het niet, maar ik heb er al wel veel over gehoord.
    Misschien ga ik er ooit ook wel eens een poging voor wagen haha.


    Tell me about it, stud.

    11th schreef:
    (...)
    Me too! Nine vind ik saai en gewoon vaag.. Ten is wel leuk, maar Eleven is gewoon zo geweldig, en zo verschrikkelijk mad, hihi ;D Ik wil ook niet dat hij weg gaat..

    Hahaha ;D


    Ik snap dat ze like allemaal een andere persoonlijkheid moeten hebben en zo, maar ik vind Nine gewoon helemaal niet leuk. Ten vind ik goed en Eleven perfect, lol. En ik vind Amy en Rory ook geweldig en als zij weggaan ga ik huilen, vooral omdat de Weeping Angels dan ook komen en fjdslakfas.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Ik kijk er met mijn zus naar sinds mijn vriend niet samen met me wilt kijken. Mijn zus heeft ze wel al gezien, maar het blijft fun. Zelf heb ik er van alle dokters al random eentje gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gallifreyan schreef:
    (...)

    Ik snap dat ze like allemaal een andere persoonlijkheid moeten hebben en zo, maar ik vind Nine gewoon helemaal niet leuk. Ten vind ik goed en Eleven perfect, lol. En ik vind Amy en Rory ook geweldig en als zij weggaan ga ik huilen, vooral omdat de Weeping Angels dan ook komen en fjdslakfas.


    Ja.. Eleven FTW! <3 Ik ook hoor! Amy en Rory zijn gewoon geweldig.. Alleen ik ben benieuwd hoe het afloopt met River dan...!


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    (...)

    Ja.. Eleven FTW! <3 Ik ook hoor! Amy en Rory zijn gewoon geweldig.. Alleen ik ben benieuwd hoe het afloopt met River dan...!


    Ik denk eigenlijk dat River gewoon in die gevangenis blijft... idk :o. Wat eigenlijk niet zoveel nut heeft omdat de Doctor niet dood is. Nu je het zegt ben ik eigenlijk ook wel benieuwd! XD


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    WATIC schreef:
    Ik kijk er met mijn zus naar sinds mijn vriend niet samen met me wilt kijken. Mijn zus heeft ze wel al gezien, maar het blijft fun. Zelf heb ik er van alle dokters al random eentje gezien.

    (nerd)
    Ik vraag me trouwens af wat ze met Jenna Louise Coleman gaan doen. :-)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 12:18 ]

    Lowe schreef:
    (...)
    (nerd)
    Ik vraag me trouwens af wat ze met Jenna Louise Coleman gaan doen. :-)


    Nieuwe companion. Ze komt voor het eerst in de christmas special.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Gallifreyan schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk dat River gewoon in die gevangenis blijft... idk :o. Wat eigenlijk niet zoveel nut heeft omdat de Doctor niet dood is. Nu je het zegt ben ik eigenlijk ook wel benieuwd! XD

    Ik weet ook niet... Die dikke blauwe man (heeft hij eigenlijk wel een naam? Zowel, dan weet ik het echt niet meer. xd ) had het daar wel over dat ze in de gevangenis zou blijven zitten voor iets wat ze eigenlijk niet heeft gedaan..


    Believe in yourself.