• Ja, zijn hier toevallig mensen die Doctor Who kijken? Ik kijk het namelijk wel, en het is altijd leuk om erover te praten! :D.

    Voor de mensen die het niet kennen:
    Doctor Who gaat over een man, the Doctor, en hij is een Time Lord, wat betekent dat hij door de tijd en ruimte kan reizen in zijn TARDIS (Time And Relative Demention In Space), die eruit ziet als een blue police box. Hij is zo'n 900 jaar oud, en telkens als hij bijna dood gaat, regenerate hij, wat inhoudt dat hij een nieuw uiterlijk en een nieuwe persoonlijkheid krijgt. Hierdoor is het dus ook werelds langst runnende Science Fiction serie. Momenteel is de serie aangeland bij de Elfde doctor (Eleven), gespeeld door Matt Smith, met als companions Amy Pond (Karen Gillan), Rory Williams (Arthur Darvill) en af en toe River Song (Alex Kingston). Seizoen 7 komt in september op BBC. Je kan onderscheid maken tussen Classic Doctor Who, en Doctor Who 2005. Die laatste zijn de "nieuwe" seizoenen, met de Negende, Tiende en Elfde doctor. Classic Doctort Who telt meer dan 600 episodes.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Square schreef:
    (...)

    Je bent sowieso niet de enige! Ik ben dol op Nine en ik vind het echt heel erg jammer dat hij maar één seizoen had. Christopher Eccleston was geweldig als Doctor. Hij wordt vaak een beetje vergeten door de overweldigende populairiteit van Tennant (die ook een fantastische Doctor was, daar niet van), maar hij is wel degene die de serie eigenlijk weer opgestart heeft. ^^

    Dat vind ik dus ook.
    Ik vind alle Doctors fantastisch, en nu ik weer opnieuw kijk, weet ik weer hoe geniaal Nine was.

    Square schreef:
    (...)

    Je bent sowieso niet de enige! Ik ben dol op Nine en ik vind het echt heel erg jammer dat hij maar één seizoen had. Christopher Eccleston was geweldig als Doctor. Hij wordt vaak een beetje vergeten door de overweldigende populairiteit van Tennant (die ook een fantastische Doctor was, daar niet van), maar hij is wel degene die de serie eigenlijk weer opgestart heeft. ^^


    Ja inderdaad, hij had van mij ook wel nog een seizoen mogen hebben. Ik vond hem en Rose echt leuk samen! En sowieso heeft elke Doctor wel iets speciaals/leuks :3


    As travars

    Nee ik vnd Doctor Who doodeng.
    Een aflevering gezien, daarna een paar weken niet normaal meer naar standbeelden kunnen kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Nee ik vnd Doctor Who doodeng.
    Een aflevering gezien, daarna een paar weken niet normaal meer naar standbeelden kunnen kijken.


    I still never blink when I see a statue. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I (H) Doctor Who!

    Ik wil dat Jack Harkness (acteur; John Barrowman) er meer in speelt...


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ik kijk het soms. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ivan schreef:
    Nee ik vnd Doctor Who doodeng.
    Een aflevering gezien, daarna een paar weken niet normaal meer naar standbeelden kunnen kijken.


    Lol, dat had ik ook.
    Maar ik kijk/keek nu af en toe een aflevering op Syfy en het is eigenlijk altijd eng. D:


    Your make-up is terrible

    Timy-wimey-stuff topic.

    Allons-y!


    Obviously.

    xRemember schreef:
    I (H) Doctor Who!

    Ik wil dat Jack Harkness (acteur; John Barrowman) er meer in speelt...


    De serie Torchwood gaat over Captain Jack Harkness! Alvast veel plezier als je het gaat kijken :3


    Obviously.

    ik ben het begonnen te kijken (via een vriendin die echt te Doctor Who obsessed is ze kijkt ook torchwood en weet ik veel wat nog meer)
    ik ben nu bij aflevering 5 van het eerste "nieuwe"seizoen. waarin Rose meespeelt(:


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?