• Zijn de geruchten waar?
    De geruchten zouden gaan dat ze een aantal keren met elkaar uit zijn geweest en dat ze een relatie hebben, maar moeten wij dit geloven?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik dacht ook even dat je het over Perry het vogelbekdier had, dacht daarom dat het ook een grapje was. Maar als het zo is, heb ik er geen problemen want het gaat er uiteindelijk om dat Zayn happy is.

    @Peetniss

    Daniëlle en Eleanor zijn nu "geaccepteerd" door de fans maar ik zie ook wel eens op twitter dat niet iedereen even aardig tegen hun is en ik heb ook gehoord dat Eleanot geen twitter wel omdat ze bang is voor boze berichten of commentaar op haar relatie met Louis. En Daniëlle maakt meestal een grapje met degene die iets slecht zegt of pakt diegene terug maar er zijn wel mensen die nog steeds vinden dat heel 1D zogenaamd van hun is


    Physics is awesome

    Ik dacht dat je het over Perry het vogelbekdier had... -.-


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Ik dacht dat je het over Perry het vogelbekdier had... -.-


    Dat is best wel falend...


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Jupppp, het is officieel.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Justmine schreef:
    Jupppp, het is officieel.


    Sinds wanneer dan en waar heeft Zayn dat gezegd?


    Physics is awesome

    Brutus schreef:
    Ik dacht aan Perry het vogelbekdier ;o
    Maar geenidee, boeit me eerlijk gezegd ook niet zo. Zolang Zaynie maar gelukkig is c:

    Bradshaw schreef:
    Perrie Edwards, die blonde van Little Mix.
    Hmm, ik weet niet. Ze zijn een keer uitgeweest en hebben elkaar getweet, en nu zouden ze meteen iets hebben.
    En sugarscape zet ook genoeg onzin op hun site.
    Dus ik geloof het pas als Zayn het zelf zegt. :]


    ^Me too ^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maar Perrie is een leuk meisje, dus daar ligt het probleem niet. Omdat ik meer fan ben van Little mix dan van 1D, vindt ik het belangrijk dat ze allebei blij zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Criminiall schreef:
    Zijn de geruchten waar?
    De geruchten zouden gaan dat ze een aantal keren met elkaar uit zijn geweest en dat ze een relatie hebben, maar moeten wij dit geloven?

    Jeez, kom op zeg. Hij is ook maar een jongen, wat maakt het uit dat hij een relatie zou hebben? Dat is toch hartstikke logisch? Zo op deze leeftijd? Het heeft echt geen zin om hier een beetje de fangirl uit gaan hangen die het niet goed vindt dat haar favo artiest een relatie heeft. Sorry, hoor, maar zo klinkt dat voor mij.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Maliks schreef:
    Maar Zayn hoort eigenlijk gewoon bij Liam >:C!!!! jkjk, als Zayn blij is, ben ik ook blij. De fans die haten zijn echt too desperate for words.


    The universal language of art.


    Ik ship Zayn&Perrie, omg.


    The universal language of art.

    SWAGMALIK schreef:


    Ik ship Zayn&Perrie, omg.


    Ik vind dat hij echt wel beter kan krijgen..


    The odds are néver in our favor.

    Weet je wat ik denk?
    Dat we het allemaal niet zo serieus moeten nemen.
    Hij heeft gewoon lol nu en date met wat mooie meisjes.
    En daar heeft hij groot gelijk in, hij is 19 jaar.
    Maar uiteindelijk trouwt hij denk ik gewoon met een traditionele moslima of iig. een Pakistaanse.


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    Weet je wat ik denk?
    Dat we het allemaal niet zo serieus moeten nemen.
    Hij heeft gewoon lol nu en date met wat mooie meisjes.
    En daar heeft hij groot gelijk in, hij is 19 jaar.
    Maar uiteindelijk trouwt hij denk ik gewoon met een traditionele moslima of iig. een Pakistaanse.


    Ik denk dat echte traditionele molsima's niet zoveel van hem moeten hebben, aangezien hij rookt, drinkt, tattoo's heeft en ik heb een vriendin die ook moslima is en volgens haar mag dat niet volgens het geloof dus maar misschien ook wel


    Physics is awesome

    SWAGMALIK schreef:


    Ik ship Zayn&Perrie, omg.
    Wel een mooi meisje ^^


    Life is hard and then we die