• De 34ste hongerspelen komen er aan en vragen jou om mee te doen!
    Vul dit lijstje in:

    Naam: (voor+achternaam)
    Leeftijd: (12t/m18)
    District: (1t/m12)
    Uiterlijk: (met evt foto)
    Familie:
    Goede eigenschappen: (max 5 min 2)
    Slechte eigenschappen: (max 5 min 2)
    Aandenken: (geen wapens oid)


    Ik kies gewoon de eerste. Dus wees optijd!

    District 1 PurpleMoon met Michela Engelique Angels
    District 2 NightShot met Jillana Melrose AveresCatnipp met Glime White
    District 3 adores met Robin Hasting
    District 4 LovelyLonely met Flower Adriana Drea .
    District 5 Rainbownyan met Junko Child
    District 6 MyMisery met Vincent Merge
    District 7 Zyangasm met Grey O'Connor
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11 Pronks met Evanna Maria McBride
    District 12 Lovingxoox met Christian Vorder Lovingxoox met Jane Fiers



    Topic:

    klik

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:16 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ten eerste, bij de hongerspelen wordt je niet gevraagd om mee te doen, maar je wordt gelood. En er staan aardig veel smileys in je post.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Naam: Jillana Melrose Averes
    Leeftijd: 15
    District: 2
    Uiterlijk:


    Wat bij Jillana meteen opvalt zijn haar volle lippen en blauwe ogen. Ook is ze slank, maar ze heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft donkerbruin haar, dat is heel dik. Er zit ook een mooie slag in. Ze heeft een licht getinte huid.
    Adriana Lima
    Familie: Ze had twee ouders, Kellan (38) en Rachel (36). Rachel is sinds kort overleden door een ongeluk. Jillana heeft twee broertjes. Sam (13) en Blaine (9). Die twee dromen er net als Jillana van om de Hongerspelen te winnen. Verder is ze heel populair, en heeft ze altijd veel mensen om haar heen. Ze heeft twee beste vrienden. Santana (18) en Enrique (20). Enrique heeft de Hongerspelen wel is gewonnen, maar wou niet dat Jillana meedeed. En nu is hij best bang dat ze het niet overleefd.
    Goede eigenschappen: Messen werpen is haar grootste talent, ze mist ook echt nooit. Klimmen en hard rennen kan ze ook goed, heel handig als ze eventueel geen wapens meer heeft. Ze kan ook best goed met een zwaard overweg, niet perfect maar goed. Dat komt omdat ze zwaarden te zwaar vind. Ze is ook heel goed fysiek, en weet in een beweging je nek om te draaien.
    Slechte eigenschappen: Ze is vreselijk met pijl en boog, ze kan het echt niet. Ze neemt ook soms teveel risico's.
    Aandenken: Ze heeft deze ketting van haar moeder gekregen, die sinds kort is overleden.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:01 ]


    El Diablo.

    Ik vul morgen wel iemand in, of zometeen op mijn laptop. Ik denk dat ik D12 ga invullen, I don't know.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 8:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nightshot, je staat erin:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dankje ^^


    El Diablo.

    Naam: Michela(= Mikela) Engelique Angels
    Leeftijd: 15
    District: 1
    Uiterlijk: link
    Michela heeft natuurlijk rood haar, en groene ogen.
    Familie: Een zus (Sophia) van 19 waar ze alles mee kan delen, ze heeft haar plechtig beloofd te gaan winnen. Haar moeder is verpleegster en haar vader de enige vredesbewaker uit 1.
    Goede eigenschappen: Ze denkt goed na voor ze iets doet, en ze is ongelooflijk snel. Ze is goed met pijl en boog.
    Slechte eigenschappen: Ze wordt snel verliefd, dus het zou goed kunnen dat ze verliefd word op een medetribuut. Ze krijgt ontzettend snel woedeaanvallen.
    Aandenken: link
    Het is een medaillon met foto's van haar familie.

    Mijn computer weigert foto's te plakken...xD

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:24 ]


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 10:32 ]

    Naam: (voor+achternaam)Angel Chevelly Love
    Leeftijd: (12t/m18)17
    District: (1t/m12)4
    Uiterlijk: (met evt foto)


    Familie:ze heeft een moeder en een broer die de spelen al is hebben gewonnen en ze zijn overtuigd dat Angel dat ook doet.
    Goede eigenschappen: (max 5 min 2)messen werpen, camoufleren, rennen ,bomen klimmen En pijl en boog
    Slechte eigenschappen: (max 5 min 2)speer en bijl werpen
    Aandenken: (geen wapens oid)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Vincent ‘Vin’ Merge
    Leeftijd: 16 (geboren op 17 maart)
    District: 6
    Uiterlijk (met foto):


    Vin is 1.70 lang. Hij heet zwarte haren en blauwe ogen.
    Familie: Vin woont met zijn zusje bij mevrouw Lidge. Zijn ouders zijn beide dood. Ze mogen bij mevrouw Lidge wonen zolang Vincent voor zijn zusje zorgt. Hij moet alles wat ze nodig hebben dan ook zelf zien te krijgen. Zijn zusje heet Irene en is 4 jaar.
    Innerlijk:
    Vin is een rustige jongen. En wat niet moet, doet hij niet. Hij vindt het niet erg als hij mensen teleurstelt, zolang het maar niet grootschalig is. Vin houd van muziek en kan het dan ook niet laten m de hele dag door de fluiten, zingen, en overal op te trommelen. Wat natuurlijk niet erg helpt bij de hunger games. Iedereen vertrouwt hem vrij snel. Moet wel want ze gebruiken hem omdat hij nogal veel weet van dingen. Als iemand die niet snel mensen vertrouwt, hem wel vertrouwd vindt hij dat een eer. Een probleem Hij zou diegene niet zo makkelijk kunnen vermoorden.
    Goede eigenschappen: Boomklimmen en rennen. Hij is snel en goed in sluipen en verstoppen. Richten is ook geen probleem.
    Slechte eigenschappen: hij heeft nogal snel honger. Als hij zin heeft om geluid te maken, moet hij dat ook doen. Hij is soms een beetje roekeloos. Hij kan echt bloedirritant zijn.
    Aandenken: Zijn zusje heeft hem haar armbandje meegegeven.


    We've lived in the shadows for far too long.

    iedereen staat erin :)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    yeeh!^-^


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Naam: (voor+achternaam). Junko child
    Leeftijd: (12t/m18) 12
    District: (1t/m12) 5
    Uiterlijk: (met evt foto) (ik zit op mijn iPod nu dus de foto komt later oké?). Ze heeft zwart halflang haar dat aan de onderkant krult en ze is 1.46
    Familie: ze heeft een moeder ume sahin en een broer furu child haar vader is dood gegaan toen ze nog klein was
    Goede eigenschappen: (max 5 min 2) ze heeft weinig emoties dat komt goed uit bij moorden en ze is vreselijk handig in dingen als boom klimmen of zwaardvechten
    Slechte eigenschappen: (max 5 min 2) ze kan totaal niet een pijl en boog hanteren ze is klein en ze is doods bang voor vuur
    Aandenken: (geen wapens oid) ze heeft een klein popje waar ze altijd mee sliep.


    I'm not short D: I just live in a big world

    Bij hoeveel mensen beginnen we???


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    Bij hoeveel mensen beginnen we???


    Ja, dat vraag ik me ook af. Ik denk dat we nog wat jongens nodig hebben. Hebben jullie alle boeken al uitgelezen?


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Naam: Jane Fiers
    Leeftijd: 17
    District: 12
    Uiterlijk:


    Familie:
    Ze heeft een klein broertje en alleen haar vader nog.
    Goede eigenschappen:
    Ze kan heel goed richten met messen of speren of bogen. Ze kan heel geruisloos rennen en kan goed klimmen en springen.
    Slechte eigenschappen:
    Ze vermoord alleen mensen als haar eigen leven in gevaar loopt of die van haar team genoot. En ze verliest heel snel haar geduld.
    Aandenken:
    Een ring van echt zilver met kleine glaze steentjes. Voor waarde steld het niks voor maar hij was van haar overlede moeder. Haar vader kon het nog maar net aan haar geven.


    XooX