• The Death Eaters


    Come to the dark side, we have cookies…
    Nou ja, niet echt. Maar hier, in het hoofdkwartier van ons Dooddoeners beramen wij moorden, voeren ze uit en proberen natuurlijk Harry Potter te vangen, die jongen die zo brutaal was om niet netjes te sterven toen Voldemort hem dat beval. Maar… We zijn ook maar mensen, en ik zeg het niet graag, maar ook wij kunnen vriendschappen en andere relaties krijgen, hoewel Voldemort je dan raar aankijkt, hij begrijpt immers niets van de liefde…
    Doe met ons mee, haast je, want voor je het weet is Harry Potter gevlucht…
    Regels
    -Geen One-Liners, minstens 3 regels
    -16 + is toegestaan, niet té en ik weet niet of het iets voor dienaren van Voldemort is, maar ja.. Liefde houd je niet tegen
    - Max 2 bestaande Perso’s en 1 verzonnen
    - Als je iets niet weet in de lijst, zet je er een – neer of je bedenkt iets (wat logisch is)
    - Ookal is in het verhaal degene niet heel erg belangrijk, iedereen is even ‘’hoog’’ in de RPG, niemand is ‘slechter’ of hoeft minder aandacht te krijgen dan de ander. Voldemort is wel de baas, alleen hoeft buiten de RPG niet meer aandacht te krijgen.
    - Buiten de RPG (…)[…]{…}
    -Het hoofdkwartier is het Landhuis van Malfidus, we slapen daar ook en zo
    - Je kan op tochten worden gestuurd, kan met meerdere, kan in je eentje, en dan mag je de mensen die je nodig hebt (degene die je wilt ontvoeren of zo) zelf spelen of aan iemand vragen of diegene dat wilt doen
    - Vermoord geen mede-dooddoeners. Niet-spelende mensen mag je vermoorden, maar belangrijke personen zoals Perkamentus, de minister, Harry, Ron, Hermelien, nou ja je snapt het wel, NIET. Moest het nodig zijn in de RPG, overleg met Mij en dan overleg ik misschien met Voldemort
    -Heb vooral een leuke RPG-tijd :) Heb je nog ideeën voor de RPG, of krijg je die tijdens het spelen? Stuur me gerust een PB, ik zal overal sirius naar kijken.


    Rollen
    Bestaand
    Alecto Kragge -gereserveerd-

    Amycus Kragge

    Antonin Dolochov

    Augustus Ravenwoud

    Arduin

    Barto Krenck Jr. – xJohnnyDepp


    Bellatrix van Detta – xJohnnyDepp

    Draco Malfidus - TheRumIsGone

    Edwin Roselier

    Kwast

    Korzel

    Igor Karkarov

    Jekers

    Lucius Malfidus LikeAWeasley

    Narcissa Malfidus Aragog

    Noot

    Peter Pettigrew

    Rabastan van Detta

    Regulus Zwarts

    Rodolphus van Detta

    Rosier

    Zachrijn

    Severus Sneep – gereserveerd

    Waldemar Bijlhout

    Totelaar

    Fenrir Vaalhaar Leannan

    Walter Vleeschhouwer

    Jeekers

    Voldemort – ThoseWords


    Weet je er nog een? Zeg het gerust.



    Ook bij de bekende deze lijst invullen aub! Als er al iemand dood is *zijn ze bijna allemaal, zelfs Voldemort zelf maar pech* dan moet je de leeftijd nemen die een beetje normaal is, wanneer hij of zij Voldemort hielpen.


    Verzonnen:
    #Marilyn Sparks
    -Gereserveerd-
    #Felice Catherine Adams
    -Gereserveerd-
    #Nina Maunier
    -Gereserveerd-



    Naam: [volledige naam]

    Leeftijd (tussen de 16 (liefst ouder maar denk aan Draco, dat is een uitzondering) en 60 jaar, ik wil geen jonge pikkies, dus eigenlijk het liefst rond de 30…): GEEN 16 JAAR MEER, NU OUDER DAN 20!!!

    Favoriete Spreuk:

    Trouwheid aan Voldemort (bang of echt trouw, blijft hij of zij voor altijd bij hem of vlucht hij of zij steeds naar de andere kant, doet hij of zij alles voor Voldemort, enz…)

    Aantal gedode: (Hoeveel mensen heeft jou personage al om zeep geholpen?)

    Grootste angst:

    Stok

    School

    Uiterlijk: (liefst een foto. Als je die niet kan vinden bij bijv. niet heel belangrijke bestaande personages dan zoek je een plaatje waarvan jij denkt dat diegene er zo uit ziet of je beschrijft diegene)

    Extra:



    Veel plezier :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:41 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oh yes, I'm in!
    Ik vul nu een zelfverzonnen in ;d

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 0:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Felice Catherine Adams
    Leeftijd: 16
    Favoriete Spreuk: Crucio, Avada Kedavra
    Trouwheid aan Voldemort: Felice is écht trouw aan Voldemort, en doet meestal alles wat haar gevraagt wordt. Ze vindt het niet erg om te doden -zie extra-
    Aantal gedode: Rond de 20, 30.
    Grootste angst: Felice' haar grootste angst is om zélf dood te gaan. Ook heeft ze een gruwlijke hekel aan dieptes, maar niet veel mensen weten hiervan.
    Stok: 33,6 Centimeter, Niet buigbaar, Eenhoornhaar.
    School: Hogwarts
    Uiterlijk:




    Extra: Haar ouders waren Death Eaters, dus van jongs af aan heeft ze er al mee te maken. Ze vindt het niet erg, en strijdt graag voor het kwaad; haar ouders zijn overleden omdat ze het niet meer wouden. Felice schaamt zich er voor, en probeert haar ouders hun fout 'goed te maken' door The Lord trouw te zijn en doen wat haar gevraagt wordt.

    Mag ze zestien zijn, eigenlijk?
    Anders is het ook zo lullig, is Draco de enigste zestienjarige tussen allemaal persoontjes van 30 :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Marilyn Sparks, ook wel Mary genoemd
    Leeftijd: 24
    Favoriete Spreuk: Crucio, Avada Kedavra en Confringo
    Trouwheid aan Voldemort: Zo trouw als een hond en blijft aan zijn zijde, wat er ook gebeuren mag
    Aantal gedode: 26, waaronder haar ouders.
    Grootste angst: Dat Voldemort haar kleine broertje iets aan zal doen.
    Stok: Taxus met als kern een hoofdhaar van een Glamorgana en is 26,4cm
    School Zat vroeger op Hogwarts
    Uiterlijk:




    Extra: Marilyn heeft een broertje van 6 die ze onder haar vleugels heeft genomen nadat ze haar ouders had vermoord. Haar ouders mishandelden haar en haar broertje constant, zowel mentaal als fysiek. Maar wanneer ze Ryan met zijn hoofdje tegen de muur sloegen, werd het haar te veel. Haar ouders waren haar eerste dodelijke slachtoffers. Sindsdien ziet ze de Heer van het Duister als een soort tweede vader aangezien hij haar toeliet.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 17:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oké, ik reserveer Voldermort -omdat jij dat zo graag wou xD- en een zelfverzonnen rol


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Tom Marvolo Riddle / Marten Asmodom Vilijn
    Leeftijd: 70 (71 als hij sterf, hij is dus wel héél erg oud eigenlijk)
    Favoriete Spreuk: Avada Kedavra
    Trouwheid aan Voldemort: Voldermort zelf
    Aantal gedode: Honderden, misschien wel duizenden.
    Grootste angst: Dumbledore
    Stok: 34,7 centimeter lang van taxus met een feniksveer als hart. Hij bezit ook de Zegevlier, maar heeft niet de volledige controle hierover.
    School: Hogwarts
    Uiterlijk:


    Extra: Vele mensen zijn bang om zijn naam uit te spreken, waardoor ze hem "YouKnowWho" of "The Dark Lord" noemen

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 16:43 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    Naam: Tom Marvolo Riddle / Marten Asmodom Vilijn
    Leeftijd: 70 (71 als hij sterf, hij is dus wel héél erg oud eigenlijk)
    Favoriete Spreuk: Avada Kedavra
    Trouwheid aan Voldemort: Voldermort zelf
    Aantal gedode: Honderden, misschien wel duizenden.
    Grootste angst: -
    Stok: 34,7 centimeter lang van taxus met een feniksveer als hart. Hij bezit ook de Zegevlier, maar heeft niet de volledige controle hierover.
    School: Hogwarts
    Uiterlijk:


    Extra: Vele mensen zijn bang om zijn naam uit te spreken, waardoor ze hem "YouKnowWho" of "The Dark Lord" noemen


    Hij heeft wel een angst, Perkamentus.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik vind deze RPG nu al leuk :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha :) Je mag nog een bestaande hebben hoor, kies maar als je wilt xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Bellatrix van Detta - Zwarts

    Leeftijd : 43

    Favoriete Spreuk: Crucio

    Trouwheid aan Voldemort Écht de trouwste volgeling van Voldemort

    Aantal gedode: Abnormaal veel, + meerdere mensen gemarteld

    Grootste angst: Voldemorts dood of dat hij het niet goed vind wat zij doet.

    Stok Walnoot, Drakenhartenbloed, 32.4 cm. Niet buigzaam.

    School Zweinstein

    Uiterlijk:



    Extra: Ze is de neef van Sirius Zwarts en de Tante van Draco. Ze mag Sneep niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Barto(lomeus) Krenck Jr.

    Leeftijd : 27

    Favoriete Spreuk: Morsmordre

    Trouwheid aan Voldemort Trouw, zie Extra

    Aantal gedode: Niet heel veel vergeleken met de anderen, hij was meer van het martelen en vervloeken, verleiden en misleiden. Ongeveer 10

    Grootste angst: Dat zijn vader hem verraad, hij word ontdekt en Perkamentus


    Stok Die ligt bij zijn moeder (zie extra voor uitleg) in het graf, maar hij heeft even die van Harry gehad, even die van Dolleman.
    Nu heeft hij een nieuwe:
    30,2 cm, Vlier en kern is hoofdhaar van een Glamorgana.


    School Zweinstein

    Uiterlijk:





    Klikje :)

    Extra: Nadat Voldemort verslagen was door de 1 jaar oude Harry Potter, nam Barto Krenck Jr., samen met Bellatrix, Rodolphus en Rabastan van Detta de Schouwer Frank Lubbermans en zijn vrouw Lies gevangen. Zij geloofden dat zij de verblijfplaats wisten van hun meester en martelden hen met de Cruciatus-vloek totdat ze krankzinnig werden. Hiervoor moest Krenck terechtstaan voor de Magische Wetsraad en werd veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf in Azkaban, door zijn eigen vader, die in die tijd het Hoofd van het Departement van Magische Wetshandhaving was.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 13:22 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    mag ik een verzonnen meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    mag ik een verzonnen meisje reserveren?

    [ja, als het maar een vrouw wordt. Ik wil echt liever geen mensen onder de 20...]

    Ik vind het ook allemaal hartstikke leuk dat jullie verzonnen personages willen maken, alleen ik wil ook graag bestaande mensen die worden gespeeld. Denk niet van, o die gast is lelijk of stom of komt er nooit in voor, je mag het uiterlijk (als het niet een heel bekende is) veranderen!

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 13:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mijn personage is aangemaakt :)
    Als je wilt maak ik ook nog Fenrir Vaalhaar


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil Alecto Kragge wel :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fenrir!! ik hoopte al dat hijwerd gekozen door iemand.
    en ik zal ook Alecto (zij is zo genius) ook voor je reserveren.
    check it! Zelf gemaakt!!
    Past wel bij deze RPG:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel