• Ik heb dus een verhaal, een Draco Malfoy Lovestory, en daar heb ik even hulp voor nodig. Twee beetjes hulp.

    Het verhaal gaat over Valerie, 14 jaar, in het 4de jaar van Hogwarts. Ze zit in Gryffindor en heeft last van twee "handicapts". Deze worden in het verhaal uitgelegd. Ze heeft twee vrienden, één in Ravenclaw en één in Hufflepuf. Ze is tijdens de afgelopen jaren verliefd geworden op Draco (suprise, suprise), hoewel ze ook door hem een freak genoemd wordt (*hehe* masochistisch he :3).

    Nou is het dus dat ik haar in het Triwizard Tournament prop ipv Cedric Diggory. Ik zit dus met het probleem, wie stop ik bij opdracht 2 onder water?
    Als u mij wilt helpen, stem dan even op deze poll, als u wilt.

    Mijn tweede probleem. Omdat Cedric niet de mogelijkheid heeft om dood te gaan tijdens het Triwizard Tournament, maar ik wel zo dicht mogelijk bij de storyline wil blijven, heb ik een manier nodig om Cedric te vermoorden in mijn verhaal. Wie weet een manier, die ook in het verhaal past?

    Bij voorbaat dank voor uw hulp :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vermoord door de heg (cat) En ik heb gestemd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Vermoord door de heg (cat) En ik heb gestemd


    Welke heg? Die van de laatste opdracht? Dan zou ik Cedric al in de beveiliging moeten proppen, gezien dat hij niet mee doet aan het toernooi...:W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Welke heg? Die van de laatste opdracht? Dan zou ik Cedric al in de beveiliging moeten proppen, gezien dat hij niet mee doet aan het toernooi...:W

    Hmmmm, dan sterft hij per ongeluk door het vuur van een draak?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmmm, dan sterft hij per ongeluk door het vuur van een draak?


    Dat hij in het publiek zit...beide ideeën zijn pretty good...hier moet ik even over nadenken :3
    je bent een schat (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Dat hij in het publiek zit...beide ideeën zijn pretty good...hier moet ik even over nadenken :3
    je bent een schat goede ideeen bedenker

    Alsjeblieft. (Ik vind het niet fijn als mensen mij schat noemen)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 20:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind niet dat ik kan stemmen op die poll, aangezien ik de personages niet ken en dus niet weet wie voor haar het meest moet betekenen. Persoonlijk lijkt het me wel leuk als het Draco is, maar dat moet je zien met je verhaallijn, want dan zou natuurlijk ook duidelijk worden dat ze op hem verliefd is.
    En voor de tweede vraag: Cedric kan op haar verliefd zijn en achter haar aan komen in het doolhof? :/ Hm, ik heb geen ander idee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tip: als je Cedric dood laat gaan door het vuur van een draak, zou ik wel ook andere mensen dood laten gaan anders is het zo van: Cedric moet door voor mijn verhaal dus ik verzin dit er maar rap bij


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien