• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    -

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het begint dus allemaal dat jou persoontje ontvoert woord, dat lijkt me wel zo makkelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:53 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ Mijn topics ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arrow Stevers.

    "O ja, geweldig was dat... Ja en die met die roze geverfde haren... haha... Wacht even." Ik haal het mobieltje bij mijn oor vandaan en kijk om me heen.
    Ik heb het gevoel achtervolgd te worden, een bang gevoel bekruipt me maar ik probeer het te negeren.
    "Ja, daar ben ik weer... Nee, nee alles is goed hoor. Ik ben nu onderweg naar huis." Ik hoor een krakend geluid achter me en draai me met een ruk om maar er is niemand. Ik hoor gemurmel door mijn mobiel komen maar versta niet wat er gezegd word. "Sorry kun je dat herhalen?" Vraag ik terwijl ik mijn pas versnel.
    "Ja dat vond ik ook... Hallo?" Ik kijk naar mijn mobieltje en breng hem weer naar mijn oor maar het bereik is ineens bar slecht.
    "Ik hoor je niet meer, ik ga ophangen oké. Ik spreek je later." Zeg ik door de mobiel en druk op rood. Ik stop mijn mobiel in mijn broekzak.
    Met een ruk draai ik me om bij het zien van een schim. "I-is daar iemand?" Ik loer de donkere straat in. Wanneer ik me omdraai slaak ik en gil als er een gemaskerd iemand voor me staat. "Neem al me geld, en mijn mobiel!" Roep ik en begin mijn zakken te legen. Het gemaskerd persoon zegt niets en grijpt me bij mijn arm, mijn ogen verwijden wanneer hij me mee trekt richting een zwart busje en me erin duwt. Daarbinnen is nog iemand en die duwt me iets in mijn hand, een pilletje. Hij gebaart me het in mijn mond te doen en door te slikken. Van angst doe ik wat hij zegt en al snel voel ik me slaperig worden en val ik in slaap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Iedereen word anders ontvoert, net hoe jou persoontje is snapje.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik typ later een post, moet nu gaan]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik typ straks wel een post, ik moet straks namelijk gaan ontbijten.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Levi Runner

    ik strompel door het straatje, ik was net uit een cafe gegooid.
    Daarom moet je dus geen ruzie maken in cafe's je mag er namelijk niet meer in.
    Ik kreeg de rillingen toen ik een schim van iemand zag.
    Ik ren de andere kant op weg van het steegje naar de andere kant van de weg.
    Ik struikel over de stoeprand en beland met mijn hoofd in een plas. Ik kwat het water uit en schrik als er iemand voor me staat met een masker op.
    Hij trekt me omhoog en duwt me richting een busje. 'Godver-' vloek ik als ik hard in het busje beland.
    Een andere douwt een pilletje in mijn hand, ik schud nee en smijt het pilletje weg.
    dat persoon pakt er nog een en douwt die in me mond, hij houd zijn hand voor mijn mond zodat ik het niet kan uit spugen. Ik kreeg een benauwd stikkend gevoel en slikte toch maar het pilletje door. Kort daarna kon ik mijn ogen niet meer open houden.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (zo goed?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik ga mijn hondjes doen toto zo.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Oke, ik ben er XD ]

    Sammy-May Rodriguez

    Ik kijk op mijn horloge, half twaalf. Ik zucht, ik kom net van het werk en het is al weer bijna rond middernacht. Rustig maar ook op snelle pas loop ik door de straten van London. Achter me hoor ik voetstappen. Ik draai me snel om, maar er staat niemand. Ik schud de gedachte even weg, er is niks Sam, het is gewoon laat, je bent moe en verbeeld je dingen. Moedig ik mezelf aan. Sammy-May...Sammy-May.. Hoor ik opeens iemand fluisteren. Ik schrik en loop sneller, het lijkt me te achtervolgen want overal waar ik in ga ik blijf het horen, hoe sneller ik ook ren. Sammy- May..Sammy-May.. Als ik bijna bij mijn huis ben ren ik snel een steegje in, ben er bijna, ben er bijna. Als ik het steegje in loop en bijna aan het einde ben staat er opeens iemand voor me. Hij grijnst, ik kan nog even een goed beeld zien uit angst. De gene komt steeds dichterbij en dichterbij. Ik slik, als ik tegen een muur aan kom probeer ik me te verzetten, 'Sammy-May,' hoor ik een lage stem. Mijn ogen schieten open, 'Laat me met rust,' sis ik dan. Hij lacht en schud zin hoofd, zijn bleke huid straalt even in het maanlicht, 'Shh, niet zo sissen,' zegt hij met een grijns. Zijn hand gaat naar mijn wang en ik slik, voor ik het weet heb ik hem al een knietje gegeven. Ik zie hem even pijnlijk kijken als ik weg ren maar kort erna komt hij weer achter me aan, als ik me omdraai om te kijken waar hij precies is, is hij er niet meer. Toch blijf ik rennen ik draai me weer om en ik schrik. Opeens staat de jongen voor me. Hoe kan hij nou zo snel zijn? Hij grijnst en duwt me ruw tegen de muur aan, ik voel dat ik mijn hoofd hard tegen de muur aan stoot en het wordt langzaam wazig. Een straaltje bloed druipt langs mijn gezicht en ik zie de jongen even verschrikt kijken. Zijn hand trilt en hij haalt het straaltje weg. Hij likt het van zijn vinger af en ik zie een vage blik in zijn ogen, genot? Hoe kan een persoon genieten van bloed? Mijn hoofd wordt zwaar maar met zijn ene hand houdt hij me tegen de muur aan. Ik probeer wakker te blijven, en me te verzetten maar uiteindelijk lukt het niet meer, mijn ogen sluiten en ik begin mijn bewustzijn te verliezen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 12:41 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hoe moeten de vampiers beginnen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [In het huis, voorbereidingen enzo.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.