• Nouja, ik ben een meisje van twaalf. Ik wil scene queen/emo worden(nouja nu kan ik nog niet echt zeggen dat ik het ben, en ben nogal jong, tzou nogal ego zijn om dat te zeggen ^-^). Nou in ieder geval zo'n scene queen haircut. Nou mijn ouders zijn super streng. En ze weten niet eens wat emo of scene queen is. Wantja ik vertel ze niks, want mijn ouders zijn nogal netjes, mijn moeder zeker. Ze vind mijn schuine pony al vreselijk! Maar ik wil dus zo'n lichtblond scenequeen kapsel. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Hoe stel ik dit voor aan mijn ouder?
    Tips!!!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 18:41 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Sorry hoor, maar "Emo of scene worden" klinkt nogal wannabe. :x
    Anyways, doe het zonder te vragen ? =] Dan kunnen ze er achteraf niets meer over zeggen. n_n


    None but ourselves can free our minds.

    lieve schat ik heb werkelijk waar geen idee =].


    We can only learn to love by loving.

    haarverf kopen, en leef je uit.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Laat zien aan je ouders wat je wil. en als ze het niks vinden.. weet ik ook niet echt wat je moet doen =OO ik kan wel zeggen dat je het gewoon moet doen, maar daar krijg je misschien problemen mee en daar wil ik niet de oorzaak van zijn omdat ik het jou heb aangeraden.

    probeer in kleine stapjes te veranderen van uiterlijk. en btw lichtblond haar is toch niks 'extreems?' dus als jou ouders daar over zeuren, snap ik ze niet.

    Emo worden? Juist.
    Maar ik zou gewoon aan mijn moeder vragen of ik mijn haar lichtblond zou mogen verven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zeur! x3


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Dankje Joyceke voor uw hulp, wil jij niej dat ik ook samen met uu scene kan worden? <333 Jaja, jij met je 'boredom heerst!' je wordt er niet slimmer op ^-^


    dress me, i'm your mannequin.

    Sorry hoor *lichtelijk beledigd*


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    blub jou! ^-^ waar sloeg dat op (:


    dress me, i'm your mannequin.

    Emo worden?
    Naja.
    Ik heb je foto's bekeken. Ik vind je kapsel heel mooi bij je hoofd staan ik zou het echt niet veranderen. Misschien een keer een stijl tang als je dat wilt maar verder is het prima hoor.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Emo worden ?

    Naja back to the point
    Ik zou als ik jou was gewoon eerst kleurspoeling kopen en ik zag net bij jou foto's dat je al blond vn je zelf bent?En vraag het aan je ouders of het staat.of koop een licht blonde pruik en zet hem op voor 1 dag,mss wennen je ouders daar aan en vinden ze het je mooi staan.

    Suc7 ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Emo word je niet, maar jij moet het weten hé.


    Happiness hit her like a train on a track

    Titel veranderd -alleen "Help!" mag niet- en verplaatst naar Lifestyle!

    Meid. Het enige wat ik wil zeggen: Wees jezelf.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Emo/scene worden?
    Oké. Gaat niet lukken lijkt me. Een bouwvakker of professionele danser kan je worden maar emo of scene is zowiezo maar gewoon een fase en daarbij word je als wannabe gezien als je dat zegt.
    Het komt wss botter over dan dat ik het bedoel btw ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.