• ik heb sinds vandaag een bril en den oogarts zegt da ik nog te jong ben voor lenzen. VERSCHRIKKELIJK!!


    What would Emma do?

    Man das lul koek,kheb sinds me 11e lenzen


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lenzen kan op ELKE leeftijd! (A) Vanaf u ogen een beetje gestabiliseerd zijn moogde lenzen dragen ^^ Da heeft de oogarts tog gezegd héé :P
    Wél int geval vn Maandlenzen! ^^


    007

    ik haat die oogarts!!!
    die maakt mij blaasjes wijs!!!


    What would Emma do?

    Ik heb een bril en lenzen,
    ma idd lenzen kunnen op elke leeftijd. Ma da is wel slecht voor u ogen. Kbedoel ge moogt ze nie elke dag dragen, anders kunde ze nie meer dragen alsde volwassen zijt.

    Allé, da zegt mijn oogarts toch..


    The aliens are attacking from mars! ö

    Ik heb heeeeeeeeeel lang een bril gehad, en nu sinds kort lenzen! :'D Liefde voor die dingen, zoo handig^^

    x


    Tanya is de beste.

    Ik heb heeeeeeeeeel lang een bril gehad, en nu sinds kort lenzen! :'D Liefde voor die dingen, zoo handig^^

    x



    dat geloof ik graag!!!


    What would Emma do?

    Ocharme ..


    Take My Hand Take A Breath ...

    eerlijk, vind je het een mooie bril?


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik draag nu 2 jaar daglezen en ik vind het wel handig maar ik moet ze elke dag insteken en uithalen wat best minder handig is x'] En je oogarts liegt ><

    eerlijk, vind je het een mooie bril?


    ik ben al blij dat ik er zelf een mocht kiezen, het enige mooie er aan is de kleur, zwart, mijn favorite kleur


    What would Emma do?

    de oogarts zegt dat ik een bril nodig
    heb omdat ik hoopdpijn had :8
    en nu moet ik van mijn moeder 1 maar,
    ik als ik 1 heb doe ik het toch niet op
    een bril voor niks (puh)


    You are so god damn Sexy <3

    (...)

    ik ben al blij dat ik er zelf een mocht kiezen, het enige mooie er aan is de kleur, zwart, mijn favorite kleur



    ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    als die oogarts dat zegt zijn je ogen waarschijnlijk nog niet ''goed'' genoeg.. [groot ofzeu]
    het kan zijn dat sommige al op hun 11e een bril hebben, maar miss zijn die ogen eerder uitgegroeid? :]
    maak je geen zorgen, brillen zijn hip. :Y)

    Sorry hoor, maar ik vind brillen heel hip. Van die grote nedrbrillen zijn weer in. Zo'n kind op school loopt er mee. Heel erg in de mode. Ray-Ban modelletjes zijn ook hardstikke in. En van die dikke zwarte brillen.

    Ik zou voor een bril gaan inplaats van lenzen. Die dingen kunnen ook hardstikke irriteren

    Hmm, je oogarts liegt^^
    Maar, wees blij dat je zonder bril er goed uit ziet. Ik mag lenzen, maar ik zie er dan uit als een naaktslak =,=


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42