• Heeey OngewoneMensjas <333

    Wie de rollen hebben :

    #Verassing1;iPod

    #Verassing2;ITSMEFUCKERx

    #Verassing3;JOYCEDIAMOND

    #Verassing4;BiLlPRinCeSs

    #Verassing5;BoKillerDoll

    #Verassing6;PersianRose

    #Verassing7;xPOKEMONKID

    #Verassing8;Nouszie



    Wat de rollen zijn :

    #Verassing1; Vriendin Gustav

    #Verassing2; BF Bill

    #Verassing3; Vriendin Tom

    #Verassing4; BF Hoofdrol (Krijgt met Alex Evans)

    #Verassing5; Vriendin Georg

    #Verassing6; BF Georg en Gustav

    #Verassing7; BF Tom

    #Verassing8; BF Tokio Hotel



    Iedereen Gelukkig _O_?


    Take My Hand Take A Breath ...

    verassing 1 info komt


    Lalalalalalalala.

    Verassing 5 info komt ik eerst ijsje eten n_n


    I do not hook up.

    Verassing 5 info komt ik eerst ijsje eten n_n



    Lekker Lekker ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Naam :
    Rose (A)
    Text (langer dan 10 regels please) :
    Hello Sweetypops. Rose is myn naam en ik ben al 16 jaar, Tja, tyd gaat snel voorby he. Ik ben erg trots op myzelf en NIKS kan daar iets aan veranderen. Ik heb geen hobby's en die heb ik natuurlyk ook niet nodig. Want daar heb je niks aan. Myn friends zyn myn leven dus kom nooit aan ze!Want dan breek ik je botten. Boys zyn myn favoriete wezens. Ik heb 1 oudere broer die niet boeit en meer heb ik niet te zeggen So bye!
    Plaatje (MET URL) :
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=78710
    Verassing 6


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Welke verassing wil je?


    Take My Hand Take A Breath ...

    6 =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil 3 =] info komt er aan xD
    Naam :
    Joyce.
    Text (langer dan 10 regels please) :

    Héééj liefjes,ik ben joyce.Maar mensen zeggen jos tegen mij,but i hate that name.so call me joyce n_n!Ik ben 16 jaar jong en daar heb ik geen klagen over ofso.Mijn moeder is amerikaans.Maar ze heeft mijn vader ontmoet toen ze met haar ouders in amerika was,en ja van het een komt het ander.Toen ze alleen was gaan wonen is ze naar amerika verhuisd.En toen kreeg ze mij,ik ben er tot mijn 5e gebleven maar toen ben ik verhuisd naar europa.En weetje,ik heb er geen spijt van.Ik ben mij gaan uitten in muziek omdat ik op school nooit veel vrienden had.Ik schrijf teksten en ik maak er de muziek op.Mensen zeggen dat ik een mooie stem heb,en wel goed gitaar kan spelen,maar ik houw mijn kunsten liever voor mij alleen en mijn vrienden.Veel heb ik er niet,maar die paar dat ik heb wil ik voor geen goud missen.Ze zijn mijn leven geworden,voor hun heb ik ingezien dat er meer is in het leven en ben ik open gebloeid.Ik ben ook fan geworden van tokio hotel!Ik vind de jongens gewoon super maar tom komt er boven uit.Een verslaving van mij is shoppen en naar de disco gaan met die paar vrienden dat ik heb.Het is gewoon geweldig,en je moest is weten hoeveel leuke jongens je daar niet tegen komt.Maar volgens mij ben ik te veel aan het vertellen niet?Ik ga je maar laten,bye!<3

    Plaatje (MET URL) :
    http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/724/724929/ithe-ocis-willa-holland-20060810050643978.jpg

    Ok las het net ^-^


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik oowk verassing die ene x]


    when words fail, music speaks.

    Verassing uhm.. 7??

    Info komt ;]


    Winter is coming.

    Name; Bo

    Text;haai mensjes =) nou ik ben Bo und ben 15 jaar.. binnenkort wordt ik lkkr 16 ^^ But, heb schyt aan school weetje, ik leer toch niks meer, bycause me hoofd zit te vol >,< PFFF Huppels ook! ik zie ze al lopen door school op die kut naaldhakjes-gevallen! und hun tokjes >,< nou ik lach me dood als ze zwiken op die dingen =) [datzagikduslaatst!] nou zeggen mensen dat ik slim ben, but dat ben ik totaal NIET! ik ler never eigenlijk en heb een paar onvoldoendes, but you know, schyt aan school ^^ nou ik leef voor mijn vrienden <3 knzh und i love hun met al mijn hart!! najah uhm ik ga bubaay <3

    Pic;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79982


    when words fail, music speaks.

    Heb,, Ikkuu. Rol? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    weet je?Ik hoef geen rol meer hoor^^ en nee dat ligt niet aan jou,want ik ga stoppen met Q.

    «3


    Lalalalalalalala.

    Ik denk het eerst nog steedst eens shekken of iemand anders die rol wil


    Take My Hand Take A Breath ...

    DAMNIT PARISJUU
    DAT GA JE NIET!
    JE MAG NIET STOPPEN! >.<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3