• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Hetcellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 1 mannelijke gevangene

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 5: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.

    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Samantha-May Rodriguez

    Als ik langs de cellen loop krijg ik nog een paar opmerkingen toe geworpen. Ik negeer ze of gooi harde, kille en gevoelloze terug. Als ik langs één van de cellen loop staat die open. Wanneer ik er net langs ben wordt ik meteen mee getrokken en ik grom waarna ik hem een klap verkoop. Die zal nog even slapen. Ik loop sneller mijn rondje af en kom dan uiteindelijk weer verder. Mijn gezicht staat nog steeds gesloten, en zonder enige emotie. Mijn stem staat kil, niet wetend wat voor emotie deze moet aantonen, en mijn houding? Kalm en vrouwelijk.
    Als ik verder loop zie ik in de verte Nicholas en Ilsa volgens mij staan. Ik slik en loop toch nog die kant op.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Eh, wil een cipier trouwen Luca en Nicole uit elkaar halen? Ik denk dat het te lang duurt om op Drew te wachten.]


    Your make-up is terrible

    [ BAM. gedaan ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Ze trekt een grimas en knikt rustig. "Ik denk dat je dat wel kan zeggen ja," Mompelt ze.
    Je kan het wel zeggen, dat betekend dat ze onder invloed van iets was. Harddrugs, softdrugs of alcohol? Alles kan. Zelf heb ik een keertje onder invloed van xtc een winkel overvallen. Ik voelde me helemaal fantastisch..
    "Zijn naam was Lucas," Begint ze. Lucas.. onder invloed van een jongen? Hoewel.. ik weet hoe meisjes kunnen zijn als ze eenmaal gek op een jongen zijn. Ook mijn zus was zo. Helaas brak die jongen haar hart. Ik heb hem de volgende avond een verteld wat ik van hem vond, met geweld..
    "Hij leek onverwoestbaar en alles dat hij zei klonk interessant. Ik was al verloren voordat ik hem helemaal kende," Ze zucht even en ik merk dat het ophalen van herinneringen moeilijk voor haar is.
    "En toen hij me zover had als hij zelf wilde, verloor ik alles. Ik wou die mensen niet vermoorden, maar ik kon niet anders! Ik was niets zonder Lucas en zijn groep, en hij wist het zelf ook. Toen de politie aankwam was het al te laat," Haar stem wordt zachter en zachter. Haar ogen glijden naar mij en ik kijk terug.
    "Ik begrijp je," Herhaal ik. Ik moet toegeven, ik ben slecht in troosten. Ik kan nooit de goede woorden vinden.
    "Wat jij heb meegemaakt, heb ik ongeveer van dichtbij meegemaakt," Zeg ik tegen haar. "Mijn zus was ook vreselijk verliefd op een gozer. Hij heeft haar uiteindelijk mishandeld en gedumpt. Ik heb die jongen opgezocht en vertelt wat ik van hem vond," Vervolg ik.
    "Maar genoeg over mij en mijn familie. Je zei; Zijn naam was Lucas. Is hij dood?"

    [Ik vind dat het snel avond moet worden! Ghehe -wbw-]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    [Eh, wil een cipier trouwen Luca en Nicole uit elkaar halen? Ik denk dat het te lang duurt om op Drew te wachten.]


    [Jaa.. sorry. S:]

    Password schreef:
    (...)

    [Jaa.. sorry. S:]


    [geeft niet a. hij kan ze een andere keer wel uit elkaar halen ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nessarose Scribe
    ‘Dat is dan wederzijds,’ kwam het brutale antwoord. Ik was niet onder de indruk. Klein, onindrukwekkend meisje. Ik gaf een verveelde zucht.
    ‘Grappig," merkte ze op terwijl ze zich uit begon te kleden. ‘Ik dacht dat het een gevangenis was, geen peepshow.’ Oh wow, ze had waarschijnlijk iemand vermoord met haar geweldige humor of zo. Humorloze Dakota. Ze knikte naar de camera in de hoek. Als dat haar al ongemakkelijk maken, zou ze de volgende handen al helemaal geweldig vinden.
    Niet dat het iets met mij deed- Ook al was ik origineel mannelijk, ik had nooit iets voor vrouwen gevoeld. I liked having boobs, not feel them.
    Verveeld begon ik haar grondig te fouilleren, geen millimeter huid bleef onaangeraakt. Ik wist zeker dat de bewaking hier grondig van genoot. Toen ik eindelijk klaar was met de onaangename taak, keek ze me aan. Ik zei niets terug en wachtte ongeduldig tot ze zichzelf weer aan zou kleden. Zodra ze er weer fatsoenlijk uitzag, hoorde ik haar maag door de kamer knorren.

    ‘Hoe zit het met het ontbijt?’ ik gaf haar een grijns en keek langzaam op mijn mobiel, waar ik de tijd kon zien.
    ‘Oh, dat is nu jammer. Ik denk dat we net te laat zijn voor het ontbijt. Je zal een paar uurtjes moeten wachten,’ antwoordde ik, een lichte valsheid in mijn stem. Ik haal mijn schouders op en duw haar de kamer uit.
    ‘De gang door, en geen grapjes dame. Tijd om je celgenootje te ontmoeten.’ Onze voetstappen galmde door de gevangenis heen. Ik leidde haar verschillende gangen door, nam zelfs een kleine omweg, gewoon voor de lol. Het was nog steeds koud, hoewel ik wist dat de zon buiten scheen. Eenmaal bij cel 2, deed ik de deur open en duwde haar ruw naar binnen, waarna ik de tas met kleding naar binnen gooide. Ook deze was gecontroleerd.

    ‘Cel 2, met May Adams,’ zeg ik verveeld. Het saaie, brutale kind met de harde, arrogante Murder May.
    ‘Straks is er lunch, éénmaal per dag worden jullie buiten gelaten, als je je gedraagt. Veel plezier.’

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 22:31 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aragog schreef:
    [Ik vind dat het snel avond moet worden! Ghehe -wbw-]


    [Tsss.. Heb je spannende plannen? ^^]

    Delphine Sarah Parkerr

    "Ik begrijp je," zegt hij voor de tweede keer. "Wat jij heb meegemaakt, heb ik ongeveer van dichtbij meegemaakt," vertelt hij me. "Mijn zus was ook vreselijk verliefd op een gozer. Hij heeft haar uiteindelijk mishandeld en gedumpt. Ik heb die jongen opgezocht en vertelt wat ik van hem vond." Ik knik. Natuurlijk zou hij zoiets niet aan zich voorbij laten gaan.
    "Maar genoeg over mij en mijn familie. Je zei; Zijn naam was Lucas. Is hij dood?" ik schud mijn hoofd, maar realiseer me dan dat ik het niet weet. Ik weet niet eens of hij nog leeft nota bene.
    "Ik weet het niet. Toen de politie binnen viel ben ik hem kwijt geraakt in de verwarde situatie. Ik weet niet eens waar hij is, laat staan of hij ook in de gevangenis zit." dan haal ik mijn schouders op en zeg duidelijk: "Maar het boeit me niets. Ik wil geen woord meer over die jongen horen, nooit meer. Hij is verleden tijd." vooral de laatste zin zeg ik met extra intonatie, zodat hij begrijpt dat ik Lucas achter me heb gelaten en misschien wel aan iets nieuws kan beginnen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Password schreef:
    (...)

    [Tsss.. Heb je spannende plannen? ^^]

    [Haha, daar kom je nog wel achter :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga maar eens slapen (: nog veel plezier allemaal en tot morgen! ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [hee ik ben back ga nu alles teruglezenl]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Diego

    Ik grinnik. Ik was nooit zo heel erg van het vrouwen versieren geweest en ze boeiden me echt al heel lang niet maar het was wel grappig met chayenne. Voor de rest keek ik niet zo naar vrouwen ver waren heel vaak vrouwen achter me aan gerend om een handtekening of ze wilden met me trouwen of weet ik veel. War een gezeur allemaal. Chayenne was tenminste eens wen meisje wat niet zo overdreven raar deed. Toen ze vroeg met wie ik in cel zat keek ik. Haar even verbaasd aan. Waarom wilde ze dat weten? Nou ja , waarom het ook was, ik mooest antwoord geven. 'Met Jaydon Bright.' antwoorde ik. 'Zou ik mogen vragen waarom je dat wilde weten?' vroeg ik daarna voorzichtig.


    {dat vin ik toch nog wel een knap stukje voor op mij mobiel geschreven :)}

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 23:34 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {dubbel}

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 23:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel