• Ik ben op vakantie (naar het zonnige Zuid-Frankrijk, voor wie dat wilden weten) en zit hier in een vakantiepark met allemaal vakantiehuisjes. Op de website stond dat ze hier internetverbinding hadden, waar ik heel blij mee was. Ik vind het namelijk wel prettig om ook in de vakantie met mijn vrienden te blijven mailen/Quizletten/etc. dus was dat mooi meegenomen. Wel zou ik er voor moeten betalen, maar dat had ik er best voor over. Zoveel kon het niet zijn.
    Of nou ja, dat dacht ik. Het blijkt dat je niet na afloop voor het internet moet betalen, maar dat je zoveel minuten/uren/dagen aan internetconnectie moet kopen. Ik heb nu dus een week internet gekocht voor vijfentwintig euro... daar gaat de helft van mijn vakantiegeld. Nou voel ik me best genaaid. ><

    Heeft er iemand van jullie ook wel eens zoiets gehad, dat je het gevoel hebt dat je veel meer hebt betaald dan ze eigenlijk hadden mogen vragen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jup. Sinds de euro is ingevoerd.


    To infinity and beyond •

    Yeah toen ik met vriendinnen op vakantie was moesten we 30 euro betalen voor een beetje duitse televisie xD


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Dat hadden wij in Cuba. Alleen iedereen was daar heel sociaal dus je hoefde niet te betalen. Terwijl dat er wel stond. En chagrijnige mensen moesten wel betalen :'D

    De camping waar ik werk is 8 euro per dag voor internet. Dat is dus heel slecht bereik waardoor het de helft van de tijd je alsnog geen internet hebt.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Wij betaalden 40 euro voor 4 weken terwijl we maar 3 weken daar waren. Maar het kon niet anders. Anders moest je per week betalen en dat was duurder.

    Ja dat heb ik wel eens gehad maar waarvoor weet ik niet.
    Erg irrietant, We verdienen minder maar moeten meer betalen.

    Ik betaalde vorig jaar 5 euro per week


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op de camping vorig jaar: 1 euro per kwartier voor internet en in Praag: 6,50 voor een glas cola.


    Take risks and conquer your fears.

    Ugh, ik ken het, als je op een plek bent waar ze normaal geen internet hebben en ze hebben ineens internet, dan is het superduur -.-

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:48 ]


    “Love is a contradiction.”

    Meh, dan kan je beter even naar de Mc gaan en wat kopen en even internetten. Je bent op vakantie dan ga je toch niet binnen zitten en de hele tijd internetten?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Idk, op vakantie zal ik sowieso nooit internet kopen, omdat ja, ik dan op vakantie ben.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ook ik had dat gedaan, voor een weekje internet gekocht op vakantie en ook ik was zoveel kwijt. Niet normaal en het is nog traag ook!


    Life is full of fake people

    hhm ik koop op vakantie niet graag internet omdat ik er dfan tog geen tijd voor heb(:
    Maar ik snap wel dat sommige mensne dat wel doen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Precies de reden waarom wij naar prive huisjes gaan, waar wi-fi aanwezig is (:


    To infinity and beyond •

    Insurgent schreef:
    Op de camping vorig jaar: 1 euro per kwartier voor internet en in Praag: 6,50 voor een glas cola.

    Praag is duurxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.