• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Als liefde op het eerste gezicht?"
    Voordat ik kan antwoorden kust ze me alweer.
    "Ja, zoiets ongeveer," zeg ik lachend na de kus.
    Ik druk zacht mijn lippen op haar voorhoofd.

    [Ik ga slapen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Welterusten! xo]

    Faye
    "Ja, zoiets ongeveer," Ik voel mijn wangen even blozen wanneer hij dit zegt en leun met mijn hoofd op zijn borstkas nadat hij een kus op mijn voorhoofd heeft gedrukt.
    "Misschien dat ik dan toch wel geluk gehad heb dat ik moest helpen aan de ontvoering van Fedea. Zonder dat had ik jou immers nooit ontmoet, waarschijnlijk." Ik zucht even en kijk dan glimlachend op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Misschien dat ik dan toch wel geluk gehad heb dat ik moest helpen aan de ontvoering van Fedea. Zonder dat had ik jou immers nooit ontmoet, waarschijnlijk."
    Lachend knik ik.
    "Die kans is inderdaad klein."
    Ik kijk haar aan.
    "Misschien is het toch beter als je iets anders aantrekt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Misschien is het toch beter als je iets anders aantrekt." Ik grinnik even en sta op, druk mijn lippen kort op de zijne. Vlug loop ik terug naar de tassen en laat mijn handen erin vallen, op zoek naar een nieuw setje. Ik haal er een kort broekje uit en een hemdje.
    "Ik ben terug voordat je het weet." zeg ik lachend en verdwijn dan weer de slaapkamer in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik ben terug voordat je het weet."
    Ik grinnik.
    "Waarom zeg je dat altijd? Vrouwen he... In plaats van je gewoon aan te kleden."
    Lachend haal ik in de keuken iets om te drinken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Waarom zeg je dat altijd? Vrouwen he... In plaats van je gewoon aan te kleden." Hoor ik hem zeggen vanuit de keuken. Ik trek mijn ondergoed weer aan, mijn broek en loop dan de slaapkamer uit, in de hal trek ik nog snel mijn shirt over mijn hoofd heen.
    "Dan zal ik de volgende keer stil zijn, goed?" Lachend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan zal ik de volgende keer stil zijn, goed?"
    Lachend zet ik mijn glas water op het salontafeltje.
    "Wil je ook iets drinken?"
    Ik kijk haar aan.
    "Serieus, stop eens met zo mooi te zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wil je ook iets drinken? Serieus, stop eens met zo mooi te zijn." Lachend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Dat valt reuze mee." antwoord ik verlegen en pak een glas die ik vul met water. Ik neem er even een slokje van en kijk hem dan glimlachend aan.
    "Ik ben helemaal niet zo mooi of speciaal of zo."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat valt reuze mee. Ik ben helemaal niet zo mooi of speciaal of zo."
    Ik steek mijn hand naar haar uit en kijk haar lachend aan.
    "Aangenaam, ik ben Rey en ik lieg nooit."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik neem zijn hand vragend aan.
    "Aangenaam, ik ben Rey en ik lieg nooit." Ik grinnik even en haal mijn schouders op.
    "Leuk je te ontmoeten, maar alsnog, misschien dat je een tikkeltje overdrijft?" Lachend kijk ik hem aan en ga iets dichter tegen hem aanstaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Leuk je te ontmoeten, maar alsnog, misschien dat je een tikkeltje overdrijft?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Geloof me, na al die eeuwen heb ik nog nooit een meisje gezien dat zowel qua karakter als uiterlijk zo mooi is."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geloof me, na al die eeuwen heb ik nog nooit een meisje gezien dat zowel qua karakter als uiterlijk zo mooi is." Wanneer ik mijn wangen voel kleuren, richt ik mijn ogen op de grond.
    "Qua uiterlijk? Vast niet. Er is niets speciaals aan me. Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit een kleine zestienjarige gezien hebt met bruin haar en volgens jou dan, donkerblauwe ogen." Ik kijk lachend even op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Qua uiterlijk? Vast niet. Er is niets speciaals aan me. Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit een kleine zestienjarige gezien hebt met bruin haar en volgens jou dan, donkerblauwe ogen."
    Ik geef haar een plagerig duwtje.
    "Wees eens niet zo onzeker. Ik meen het."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "En was dit het laatste? Of heb je nog dingen gekocht?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En was dit het laatste? Of heb je nog dingen gekocht?" Ik schud mijn hoofd en wijs naar de zakken kleding.
    "Wat denk je?" vraag ik aan hem en zucht even.
    "Ik ben nog niet eens op de helft." bedenk ik me en grinnik even. Vlug laat ik hem los en neem een slok van mijn water.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat denk je? Ik ben nog niet eens op de helft."
    Ik grinnik.
    "Oke dan."
    Ik neem nog een slok van mijn water en houd mijn armen open naar haar toe, en kijk haar vragend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.