• Dit was wat ik als eerste las;
    Le kopt glas terug maar wel een aardige snee.
    #youdonedidit


    Dus ik mijn neef meteen sms-en om te vragen whats up with that? Krijg ik net een berichtje binnen, dat hij in het ziekenhuis had gezeten om hechtingen te krijgen. Ze hadden gister ruzie met hem gezocht en toen diegene voor hem stond, mepte die een drinkglas in zijn gezicht kapot. De jongen krijgt zeker te weten littekens ervan en is nu bezig om aangifte te doen.
    Ik vind dat echt zo ontzettend walgelijk en aso, hè?!
    Ik wist het al, maar dit bevestigd het alleen nog maar meer. Nederland is geen leuk land meer. Je kan niet eens normaal gaan stappen zonder gezeik te krijgen.



    & Zo ziet dat er dus uit;

    :S

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 19:45 ]


    Til hug og blod.

    ik snap er niks van:$:$:$


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RainBowQuish schreef:
    ik snap er niks van:$:$:$


    Hoezo niet? Het is toch vrij duidelijk.
    Een of andere aso heeft tijdens het stappen een glas in het gezicht van mijn neef kapot geslagen. Na dat hij eerst ruzie met mijn neef had gezocht, die er weinig zin in had. :(


    Til hug og blod.

    Dat is idd aso. Maarja, wat doe je er tegen? Er zijn altijd dronken mensen na het stappen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:16 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Usui schreef:
    Dat is idd aso. Maarja, wat doe je er tegen? Er zijn altijd dronken mensen na het stappen.


    I know, maar dit was niet na het stappen. Dit was vrij vroeg op de avond.
    En natuurlijk blijf je altijd dingen houden, maar het wordt wel steeds erger en steeds ongezelliger om ergens heen te gaan in mijn beleving. Zeker in de grote steden hier. -nocheers-


    Til hug og blod.

    Klopt helemaal. Je krijgt steeds meer gezeik, vooral van gasten die denken stoer te doen, als ze opzettelijk problemen gaan opzoeken. Je kan tegenwoordig in de avond ook niet meer normaal in de trein staan, vooral niet als meisje. Word je ook lastig gevallen door gasten die denken dat het leuk is om je te behandelen als vee dat door de keuring gaat. Het lijkt tegenwoordig niet meer te gaan om plezier hebben, maar laten zien wie de grootste macho is ofzo >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Klopt helemaal. Je krijgt steeds meer gezeik, vooral van gasten die denken stoer te doen, als ze opzettelijk problemen gaan opzoeken. Je kan tegenwoordig in de avond ook niet meer normaal in de trein staan, vooral niet als meisje. Word je ook lastig gevallen door gasten die denken dat het leuk is om je te behandelen als vee dat door de keuring gaat. Het lijkt tegenwoordig niet meer te gaan om plezier hebben, maar laten zien wie de grootste macho is ofzo >.<


    En dan verwachten ze dat de kinderen van onze generatie hun kinderen meer op gaan voeden in de stijl van de jaren '50. Nou, als ik dat nog mee mag maken, dat ze weer wat normaler aangepakt worden ...
    Ach, op dit moment is dat ook weer deels ongerelateerd. Ik weet i.i.g wel dat ik heel jaloers ben op hoe mijn ouders vroeger konden en gingen stappen. Zelf ga ik zo goed als nooit naar feesten of disco's, omdat er bijna altijd wel een rot sfeertje te vinden is.


    Til hug og blod.

    Usui schreef:
    Dat is idd aso. Maarja, wat doe je er tegen? Er zijn altijd dronken mensen na het stappen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tegenwoordig zijn er veel (agressieve) dronken mensen, die blijkbaar denken dat het machogehalte bepaald wat voor een man je bent. Ben maar blij dat je neef geen meid is, anders was hij misschien nog wel verkracht ook..

    .. wat is het leven toch ook mooi -ahum-


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Een van de redenen waarom ik nooit ga stappen. :)


    Bad decisions make good stories.

    Yoda schreef:
    Klopt helemaal. Je krijgt steeds meer gezeik, vooral van gasten die denken stoer te doen, als ze opzettelijk problemen gaan opzoeken. Je kan tegenwoordig in de avond ook niet meer normaal in de trein staan, vooral niet als meisje. Word je ook lastig gevallen door gasten die denken dat het leuk is om je te behandelen als vee dat door de keuring gaat. Het lijkt tegenwoordig niet meer te gaan om plezier hebben, maar laten zien wie de grootste macho is ofzo >.<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm, ik heb nóóit gezeik en waar ik uitga is er ook bijna nóóit ruzie. Je moet gewoon de goede dingen opzoeken vind ik.


    Your make-up is terrible

    & Zo ziet dat er dus uit;

    :S


    Til hug og blod.

    aso... aso... voor wat staat dat afkorting?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    aso... aso... voor wat staat die afkorting?


    Asociaal.


    Til hug og blod.