• vanmiddag heb ik een feestje bij mijn oma. Dus ik dacht; laat ik wat leuks met mijn haar doen.
    En nu heb ik een knotje.



    what do ya think?


    Miep

    Oeh, ballerina bun, dat vind ik leuk ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I think it's cute. :Y)

    Ik heb nooit begrepen hoe mensen dat doen ;D
    *heeft kort haar*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb nooit begrepen hoe mensen dat doen ;D
    *heeft kort haar*


    haha. heel simpel. je draait je haar in een knot en steekt er heeeeeeeeeeel veel speciale speldjes in, en dan heeeeeeel veel haarlak:Y)


    Miep

    Tof (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Tof (;


    i put the fun in funeral

    Looks cute. (: Ik krijg dat echt nooit zo, bij mij hangt hij meteen in mijn nek. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    Looks cute. (: Ik krijg dat echt nooit zo, bij mij hangt hij meteen in mijn nek. D:


    haha, lang leve de haarlak


    Miep

    Of je koopt gewoon dit, jullie doen allemaal veel te moeilijk :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ziet er mooi uit! Ik vind knotjes irritant, liever een staartje of helemaal los


    Olive

    Knotjes zijn geweldig. Ik heb nog ouderwetse "schroeven" van 15 jaar oud, maar ze zorgen wel dat mijn knot perfect blijft zitten.


    Think before you act.

    Argyll schreef:
    Knotjes zijn geweldig. Ik heb nog ouderwetse "schroeven" van 15 jaar oud, maar ze zorgen wel dat mijn knot perfect blijft zitten.


    Hebben wij thuis ook hoor ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Arabesque schreef:
    Ziet er mooi uit! Ik vind knotjes irritant, liever een staartje of helemaal los

    Ik haat het als mijn haar in mijn nek hangt in de zomer, dus heb ik dat echt meestal in een knotje :d



    ik gebruik deze ^^


    Miep

    Ik zou het nooit zo doen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.