• Jah jullie zien de titel goed, Ik denk dus echt dat mijn leerkracht T.O een pedo is, als hij op de speelplaats loopt tijdens de pauze loopt hij de hele tijd naar de meisjes te kijken vooral als ik langs kom, en dan mijn vriendin en andere vriendinnen van mij hun naam kent hij van de eerste keer en bij de rest niet, Dus ik denk dat hij een Pedo is en mijn vriendinnen denken dat ook wat vinden jullie pedo of niet?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    wij hebben ook een pedo leraar voor nederlands O_o
    folgens mij valt hij gewoon op mijn BF


    Dead but delicious

    Ik heb ook zo soms het gevoel bij sommige :S:)


    007

    omg... volgens mij heeft iedere sgool wel een leraar die pedo is. mijn leraar tekenen heeft ooit gevraagt of ik met hem wou afspreken *kots* en mijn maatschappijleraar heeft laatst zijn hand op mijn boven been gelegt.. waarna ik fucking kwaad tegen hem werd omdat hij met zijn poten van mijn benen af moet blijven

    Je denkt dat gewoon, maar eigenlijk is dat niet zo hjoor xD ik had ook zo'n leerkracht, en die zijn gewoon makkelijk de manipuleren ^^

    Dus maak er gewoon gebruik van, anders was ik in het eerste en tweede jaar zeker altijd gebuisd geweest voor Frans ^^

    (Nee, niet verkeert, of dubbelzinnig opnemen hé^¨¨)

    ik he lekker maar een leeraar!! ik krijg privee les!!

    Mijn Vorige Leraar Turnen Eeft Kr Op Myn Gat Enal Geslaan xD

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    tlijkt wel of al jullie schole vol pedo's zitte xD
    ik noem ze altij pedo's, maakt ni uit hoe ze doen xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    alle leraren bij ons op school zijn pedo!
    de bio leraar geilt op mn BF hij heeft foto's van haar op zn laptop en noemt haar het mooiste meisje van de klas en de congierge noemt haar zijn jonge vriendin:O
    en mijn leeraar Frans(k*tvak)zegt dat hij het leuk vind me te zien vooral als ik lag:O


    take me away

    ahhh bahhhhh leraren zijn eng en hebben gekken idee en geen leven

    mijn LO docent is een vrouw...
    maar ze was er gisteren niet met LO dus kregen we een invaller en dat was een man(geen pedo)
    maar toen ik en een vriendin van mij emmie ons aan het omkleden waren in de meisjeskleedkamer(iedereen was al weg)en we hoorde telkens geklop en dan ging de deur open en zei een stom kind(die denkt dat ze bevriend met mij is)...yasemin...ben je eindelijk klaar,dus ik zei dat ze moest oprotten omdat de deur dus open was en de jongens naar binnen konde kijken dus deed ze hem weer dicht maar later hoorde we weer geklop en we dat het weer dat stomme kind was en dus riep emmie hard:KOM MAAR BINNEN HOOR MAAR DOE DANWE GELIJK DE DEUR DICHT!!hoorde we opeens een mannenstem vanachter de deur zeggen:zijn jullie bijna klaar? dus emmie schaamde zich helemaal kapot en ik keihard lachen XD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mijn wiskunde leraar heeft een hoomie van mij in dr kont geknepen.
    En nog een zit vet naar alle meiden te kijken.


    blame the bully.

    elke school heeft wel een Pedo idd...bij ons die van MO,die komt altij naar ons[de meisjes] als we een vraag hebben,en dan komt die helemaal boven ons hangen om in ons decoltee te zien (N)
    die is gewoon DeGoutAnt!
    & soms loopt hij heel de klas door,en bij de meisjes met een diep decollte stopt hij ff of loopt hij trager >.<


    everybody needs a song.

    Je meot er eigenlijk gebruik vn maken, lach gewoon vaak en zeg aardige/lieve dingen terug en hoepla weer een punt meer op je PW =D


    Tears are crashing out of my eyes

    Maar als het uit de hand loopt moet je gewoon beginnen te gillen ofzo x'D
    EEn vriendin vn mij had een pedo al mentor. Hij zat er altijd aan je, en toen een keertje pakte hij haar rond haar middel en toen begon ze te gillen en te schreeuwen, en toen kwam de directeur en zag het x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Mijn mentor van vorig jaar, krijg ik nu nog steeds les van hem, zat vorig jaar zo aan mijn haar. Zei hij echt zo, 'Wat zit je haar mooi schoon en los.' Ik dacht echt, dude, waar ben je mee bezig. o_O En toen deze week nog zat hij zo tegen een meisje over een ander meisje, ja wat is ze mooi lang, hè? Echt zo'n mooie modellenlengte. Creep. o_O


    blame the bully.