• hebben jullie dat ook, dat je iemand zo erg mist, dat je hart dood gaat....??

    ik heb dat met DarkSymphony....... terwijl ik nog contact met haar heb, ik wil gewoon bij haar zijn.....


    hebben jullie dat ook?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Zekers. ;)
    M'n beste vriendin woont in Amerika en soms zitten we echt huilend te skypen


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    I know it.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Try being in a LDR, come talk to me. :W
    Ja, elke dag.
    45 dagen te gaan, fuck yes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eigenlijk ben ik in dat opzicht best wel 'harteloos', volgens mij. Ik kan heel goed alleen zijn, en dus kan ik ook niet zo snel iemand missen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat heb ik ook, met mijn beste vriend. Hij woont niet heel ver weg, anderhalf uur reizen, maar het liefst zou ik hem iedere dag bij me hebben. Iedere keer als ik hem heb gezien en daarna gaat hij weer, zitten we na een minuut alweer te smsen omdat we gewoon echt niet zonder elkaar kunnen <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat herken ik.


    The universal language of art.

    Aife schreef:
    Eigenlijk ben ik in dat opzicht best wel 'harteloos', volgens mij. Ik kan heel goed alleen zijn, en dus kan ik ook niet zo snel iemand missen...


    Ik denk ik bij jou toevoeg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja. Mijn verloofde woont 24.000km van me vandaan. Mijn hart huilt en vecht best vaak tegen eenzaamheid en verlangen.


    Til hug og blod.

    Uh nee. Mijn hart is nog steeds levend. (krul)


    -

    Ik ben nu op vakantie en nu besef ik eigenlijk pas hoeveel ik van mijn beste vriendin hou. -iHeartCurly-.
    Ik denk iedere dag wel aan hoe het zou zijn als zij nu bij me zoh zijn. Ik mis het gelach en de gezelligheid.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ben een tijd geleden verhuist en nu woon ok heel ver van mijn beste vriend enzo maar ook van mijn broers... :'( dus ik mis hun keifel ma nu ben ik bij een kweeniehoelief meisje en bij mijn oma en als ik terug naar huis ga ga ik hun megahard misse dus ja ik zal altijd.wel iemand misse dusj maar het is nu ook niet dat mijn hart doodgaat ofzo...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ja, ik heb dat wel eens.
    Maar ik kan ook heel goed alleen zijn en ik moet toegeven, dat ik na een logeerpartij meestal weer blij ben als ik alleen thuis ben ;$


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Jep, maar de personen die ik mis komen nooit meer terug, ook al zie ik ze wel vaak. -nee ze zijn niet dood :'D-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn vriendje, mijn beste vriendin in Groningenland en overledenen, zoals mijn oma en mijn hondje en een goede vriend van me...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja. Natuurlijk mis ik mensen. Maar bij de meeste weet ik dat ik ze binnen kort weer zal zien en bij andere dan probeer ik gewoon aan de leuke herinneringen te denken.


    "Ignite, my love. Ignite."