• Geschiedenis van The Strange House.
    In 1875 werd dit huis gebouwd. Andrew Lino had geld genoeg om het huis zelf te laten bouwen. Hij trok in met zijn vrouw Diana Lino, en zijn vier kinderen. Drie zoons, en een dochter. Het leek een droom huis, maar al gauw werd dat ruw verstoord door Lisabeth Lino; de dochter. Ze werd gek, sloeg met deuren, en bezat over krachten die niemand kon bevatten. Echter kwam het zover, dat haar ouders haar vast moesten binden op een bed in de kelder. Die nacht moordde Lisabeth het hele gezin uit, en liet een brief achter met: `Ik had geen keus.´
    Daarna pakte zij een mes, en sneed haar eigen halsslagader door. Het bloed smeerde zij op de muren voordat zij stierf.
    Waarom draaide Lisabeth door? Niemand wist het. Er waren zelfs geen sporen te vinden die erop wezen dat Lisabeth de moordenares was. Hoe kon dit?
    [Het huis is op een begraafplaats gebouwd, maar niemand weet dit. Lisabeth was bezeten door vijf demonen.]

    Het verhaal, jaren later.
    Tien volwassen mensen besluiten jaren later om drie weken op vakantie te gaan naar het huis. Sommige komen daar voor de rust, andere voor hun relatie, en andere voor de lol. Maar wat zij niet weten, is dat de nachtmerrie in het huis nog steeds niet is opgehouden. Het wordt erger en erger.... Zij weten niet wat er speelt in het huis. De mensen die op vakantie gaan, kennen elkaar nog niet.

    Beschikbare Rollen:
    -Vijf mannen, en vijf vrouwen tussen de 18 t/m 25.

    Mannen:
    - Thomas Mcrelsh by PsychoKid
    - Bruno Raffael Rossini by Password
    - Liam Mellow by SUMMERx
    - Owen Richard Allison by Burlington
    - Gereserveerd door TheRumIsGone

    Vrouwen:
    - Luna Forbes by Gabumon
    - Elisa Stevens by PsychoKid
    - Emily 'Lily' Catherine Adams by Aragog
    - Louisanne Amine Cruz by Password
    - Aimee Danielle Rhodes By xHeavenlyx


    Wil je joinen? Dat kan!

    Rollenlijst:
    Naam en achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk/Foto:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    - Niet elkaar vermoorden tenzij afgesproken.
    - 16+ Toegestaan (Seks teksten, drugs, alcohol etc.)
    - Minimaal drie regels als je een RPG tekst neer plaatst.

    Note: Zorgen degene die de rollen gereserveerd hebben dat hun rol voor 9 mei aangemaakt is. Dan beginnen we sowieso.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 9:55 ]

    @Summerx,
    Ehm de rollen zijn al vol he. Had je daarop gelet :p?
    x

    Shit, sorry. Mijn fout :')
    Ik had gezegd dat ze hier moest kijken :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Burlington
    Geen probleem :p

    oepsie sorry -a- had er idd niet echt op gelet ;$


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Naam en achternaam: Luna Forbes
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk/Foto:

    Luna is 1.65m en heeft rood haar. Geen fel rood, maar aan de donkere kant. Ze is nogal aan de dunne kant. Haar ogen zijn blauw/grijs, al is het meer grijs dan blauw.
    Karakter: Ze is aardig, maar breekbaar. Luna is een knuffelbaar iemand. Ze houd ervan om rustig te zitten of te liggen, het liefst tegen iemand aan.
    Extra: Luna is gevlucht van haar vriend Alex. Haar vriend mishandelde haar en heeft haar een eetstoornis aan gepraat. Hij noemde haar als maar dik en loerde naar dunne meisjes. Luna is nooit dik geweest, maar ze werd er onzeker van en wou haar vriend tevreden houden. Het werd haar alleen te veel. Ze heeft alleen geen flauw idee wat ze na deze drie weken gaat doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sorry Julietje :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam en achternaam: Bruno Raffael Rossini.
    Leeftijd: Drieëntwintig.
    Uiterlijk/Foto:


    (Uitleg komt)
    Karakter: (Beschrijving komt)
    Extra: Hij is van Italiaanse afkomst.

    Naam en achternaam: Louisanne Amine Cruz.
    Leeftijd: Twintig.
    Uiterlijk/Foto:


    (Uitleg komt)
    Karakter: (Beschrijving komt)
    Extra: Louisanne is gek van muziek. Ze zingt zelf en speelt piano.

    Dank jullie wel voor het invullen van jullie rollen; althans, de namen dan.
    Hurtedheart en TheRumIsGone , denken jullie er ook aan a.u.b? (flower)

    Hophop hop rollen invullen or else i will kick you both out :p haha

    [Jep, ik zal hem waarschijnllijk om iets van 4 uur invullen.. Moet zometeen eerst om 3 uur naar piano les ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga hem zo invullen moet nu snel even aan mijn verhaal schrijven, maar daarna maak ik de rol :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ja is goed hoor. Bedankt alvast. ;)

    Nou, ehm.. Waar blijven de rollen van jullie ;p ?

    Ik denk dat het beter is dat ik me uitschrijf ik heb al weinig tijd en ik doe al mee aan best wel veel rpgs sorry :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    SCHRIJF JULIE DAN MAAR OP 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.