• Ik heb vandaag bedacht dat ik een presentatie ga doen over dat men meer voor anorexia-patienten moet doen, en sneller moet ingrijpen.
    Dit onderwerp spreekt me erg aan en heb mijn presentatie dan ook al helemaal gemaakt. Over twee weken is de presentatie. Alleen één ding zit me tegen. Ik ben zelf heel tenger gebouwd en sport veel. Ik krijg herhaaldelijk van mijn klasgenoten en van mensen om me heen te horen dat ik erg dun ben. Die mensen vinden het ook vaak niet mooi of zeggen tegen elkaar dat je mijn botten ziet, en ik kan je melden: het is echt niet leuk als dat men tegen me zegt.
    Wat ik me dus afvraag, dat mensen me gaan uitlachen om de stelling die ik gekozen heb. Of dat ze opmerkingen gaan maken van 'zeker omdat je het zelf ook hebt'. Zou ik het om deze reden toch niet doen?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 16:15 ]


    EGYPTIAN GOD

    Gewoon doorzetten. Dan kun je meteen mooi uitleggen wat het verschil is tussen dun zijn en Anorexia(Nervosa) hebben.


    Til hug og blod.

    Niks jou laten tegenhouden meid. Jij weet zelf dat je geen Anorexia hebt en daar zouden ze eigenlijk helemaal niet zo laks over moeten doen. Een meisje dat ik ken is ook best dun, en dat vind ze ook niet echt leuk, maar ze kan er gewoon niks aan doen.

    Ik zou het gewoon doen en niks van m'n klasgenoten aantrekken ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Omerta schreef:
    Gewoon doorzetten. Dan kun je meteen mooi uitleggen wat het verschil is tussen dun zijn en Anorexia(Nervosa) hebben.
    Dit is niet de bedoeling van de presentatie denk ik. Maar toch bedankt voor je tip.


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...) Dit is niet de bedoeling van de presentatie denk ik. Maar toch bedankt voor je tip.


    Nee, maar als er toch iemand is die er over begint kun je je daar wel alvast op voorbereiden.


    Til hug og blod.

    Als ik jou was zou ik mezelf niet tegenhouden. Het belangrijkste van een presentatie of iets in die richting is dat het jezelf interesseert. Bovendien heb je die hele presentatie al voorbereid ;O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Omerta schreef:
    (...)

    Nee, maar als er toch iemand is die er over begint kun je je daar wel alvast op voorbereiden.
    Dat is waar. Misschien moet ik dat maar gaan doen. (dance)


    EGYPTIAN GOD

    Ik denk uberhaupt niet dat iemand met Anorexia een onderwerp als deze zou kiezen, dat zou wel heel confronterend zijn..
    Dus gewoon doorzetten, er een mooie presentatie van maken & wie weet reageren mensen wel heel positief!

    Ik had zelf een beetje hetzelfde, en daar heb ik ook kort over na gedacht, maar uiteindelijk heb ik de presentatie gewoon gedaan, en verder heb ik er niks meer over gehoord. Ik zou het dus gewoon doen, ik begrijp dat je snel die link legt, maar niet iedereen doet dat, en anders kan je zelf ook gewoon iets zeggen dat als mensen dun zijn, ze snel worden gezien als anorexiapatienten, wat niet zo hoeft te zijn.

    Gewoon doen!


    Tijd voor koffie.

    Ik zou het gewoon doen. Ik ga volgend jaar mijn betoog (spreekbeurt) ook over eetstoornissen houden. (: of misschien angststoornissen. Gewoon doen.


    Destroy what destroys you.

    Furler schreef:
    Als ik jou was zou ik mezelf niet tegenhouden. Het belangrijkste van een presentatie of iets in die richting is dat het jezelf interesseert. Bovendien heb je die hele presentatie al voorbereid ;O


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.