• We hadden vandaag excursie. En aangezien het eerlijk weer was dacht ik met nog een stel vriendinnen, kom we doen een korte broek aan.
    Dus een vriendin met wie ik altijd mee fiets en ik waren iets te vroeg op school dus gingen we bij de rest zitten in de aula. Kom ik de school binnen komt die vrouw achter de balie helemaal haar hok uit gerend.
    'Sarita. Sarita.' Dus ik dacht zo van: 'Wat heb ik nu weer gedaan?'
    Zegt ze zo van: 'Ja. Die broek is veelste kort. Dat kan echt niet.'
    Dus ik kijk van mijn broek, naar die vrouw en zei: 'Ik heb dadelijk excursie dus dan ben ik toch weg.' Begint die vrouw een hele preek over kleren die niet kunnen.
    Alleen het blijkt dat ze die preek alleen aan mij heeft gegeven. Aan de rest van mijn klas niet. Terwijl er echt meisjes bij liepen waarvan het broekje nog korter was.

    Voor de mensen die het willen weten. Zo kort was dat broekje/

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Thefuck, dat is toch gewoon een normaal kort broekje? Pas als je kont er aan de achterkant uitkomt vind ik het te kort.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Thefuck, dat is toch gewoon een normaal kort broekje? Pas als je kont er aan de achterkant uitkomt vind ik het te kort.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dat is toch normaal, of ben ik nou gek?
    ik snap die vrouw niet helemaal.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Assassin schreef:
    Thefuck, dat is toch gewoon een normaal kort broekje? Pas als je kont er aan de achterkant uitkomt vind ik het te kort.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind persoonlijk die broekjes voor school ook te kort, ik zou het zelf nooit dragen, maar voor een excursie vind ik het best kunnen. Ik vind niet dat ze je kunnen zeggen wat je moet dragen, als jij dat aan wilt be my guest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lol, daar loopt zowat elke meid tegenwoordig mee, snap het hele probleem niet. Het is fucking 30 graden geweest :'].
    Alhoewel ik het nooit zou dragen met m'n figuur.
    Maar een nonnenpakje is ook wel awesome, hebben ze vast wel wat van in een fetishwinkel.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is toch normaal? xd
    Ze had hier moeten wezen.. Hier liep een meisje rond met zo'n kort rokje -of iets korter-.. Zonder legging of zo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    oh, dat valt wel mee....(de lengte van de broek, voor de duidelijkheid)
    Maar waarom in een nonnenjurk, de vrouw lekker blijven irriteren *duister lachende smiley*

    Of zo'n Lady Gaga-latex-habijt.
    Dan mag je dat broekje geheid weer aan xd.


    I am an idiot, I move.

    Aurelia schreef:
    Lol, daar loopt zowat elke meid tegenwoordig mee, snap het hele probleem niet. Het is fucking 30 graden geweest :'].
    Alhoewel ik het nooit zou dragen met m'n figuur.
    Maar een nonnenpakje is ook wel awesome, hebben ze vast wel wat van in een fetishwinkel.


    The odds are néver in our favor.

    Aurelia schreef:
    Lol, daar loopt zowat elke meid tegenwoordig mee, snap het hele probleem niet. Het is fucking 30 graden geweest :'].
    Alhoewel ik het nooit zou dragen met m'n figuur.
    Maar een nonnenpakje is ook wel awesome, hebben ze vast wel wat van in een fetishwinkel.


    comfort in c h a o s

    MENSEN?! In sommige scholen is het tegen de leefregel om een rokje of broekje aan te doen dan je knieën niet bedekt. Als dat erin staat, zoals bij mij. Ja. Dat is dan normaal dat ze er iets op zeggen. Sommige leerkrachten of studiemeesters zeggen er vlugger iets op dan andere. Best kut dat dat alleen bij jou is.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:47 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ......ik heb nu ook zo een aan :\


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Da's echt wel kut dat ze het alleen tegen jou gezegd hebben.

    Thirlwall schreef:
    dat is toch normaal, of ben ik nou gek?
    ik snap die vrouw niet helemaal.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”