• Dat vraag me echt af. Bijna iedereen met wie ik echt bevriend bent wonen allemaal zo fucking ver weg waardoor ik ze nauwelijks zie aangezien we allemaal geen geld hebben voor de trein.
    Vandaag is bijvoorbeeld de laatste training op Zaterdag van dit seizoen en de kans is dus groot dat ik de helft van die vrienden dus het komende half jaar nauwelijks meer ga zien. Dat vind ik echt jammer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ha ha. Welcome to my life.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ha ha. Welcome to my life.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mwoah, ik ken dat probleem niet zo. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij mij is het omgekeerd, maar het lijkt me inderdaad niet echt leuk nee.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Escritura schreef:
    Ha ha. Welcome to my life.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb vrienden dichtbij én vrienden ver weg gelukkig (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij op school is dat ook een beetje zo, ze wonen niet naast de deur maar gelukkig ook niet al te ver weg.


    26 - 02 - '16

    Dat gevoel ken ik, helaas.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nimh schreef:
    Ik heb vrienden dichtbij én vrienden ver weg gelukkig (:


    Ik heb ook wel vrienden in de buurt Maar er zijn echt van die mensen die ik veel vaker zou willen zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat ken ik, en bij mij zijn t ook nog eens alle leuke jongens. Forever alone!

    Herkenbaar, ik heb denk ik 4 echte vriendin waarvan er 2 een heel eind weg wonen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja kom bij mij wonen. *O*

    Hetzelfde probleem. Alleen ben ik niet bevriend met ze. :X


    Full of envy behind that anonymous mask

    Escritura schreef:
    Ha ha. Welcome to my life.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Barnabas schreef:
    Mwoah, ik ken dat probleem niet zo. :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"