• Ik heb de laatste tijd toch zo'n zin om harry potter verhalen te lezen. (:
    Dus daarom nu de vraag aan jullie; Heb jij of weet je een heel leuk Harry Potter verhaal? Drop 'm dan hier!

    Ik lees het liefst over Draco. Maar eigenlijk maakt het me niet zo veel uit. Als het maar geen Drarry is ofzo. Hihi.

    Alvast bedankt. 8D


    Winter is coming.

    Geen Drarry? Betekent dat ook geen andere slash?

    Nou ja, We are all prisoners - Draco Malfoy voldoet sowieso wel aan je eisen. En als je zin hebt in iets verdrietigs zou je ook They kept saying he was gone eens kunnen proberen, een 4-shot over George na Freds dood. ^^

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The war between good and evil started.
    but at the same time, the war between brother and sister also started




    http://www.quizlet.nl/stories/85038/dark-side--draco-malfoy/





    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?

    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    The Polyjuice Potion Enigma


    Radomira Dimitrov komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt. Haar broer is echter de lieveling, maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt? Hij laat een brief achter voor het meisje met een paar flessen wisseldrank en een envelop dat gevuld is met lokken van zijn zwarte haar. Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat gaat er gebeuren als ze Viktor Kruml tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder heeft meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:30 ]

    Square schreef:
    Geen Drarry? Betekent dat ook geen andere slash?

    Liever niet. Haha.
    Hoewel ik wel overweeg om jou nieuwe verhaal te gaan lezen. Die nu in de top staat. Het lijkt me interessant omdat het over twee personages gaat waar eigenlijk niemand echt aandacht aan besteed.
    Maar ik weet niet of ik het leuk vind. Ik lees eigenlijk nooit slash.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:38 ]


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Liever niet. Haha.
    Hoewel ik wel overweeg om jou nieuwe verhaal te gaan lezen. Die nu in de top staat. Het lijkt me interessant omdat het over twee personages gaat waar eigenlijk niemand echt aandacht aan besteed.
    Maar ik weet niet of ik het leuk vind. Ik lees eigenlijk nooit slash.


    In de top? Ik denk dat je de spotlight bedoelt. :'D
    Je kunt het natuurlijk best eens proberen, want als je het niet leuk vindt kun je altijd weer stoppen. Bovendien is het eigenlijk niet heel anders dan "gewone" verhalen, het het enige verschil is dat het om twee jongens gaat. In mijn verhalen komen ook geen sexscènes voor ofzo, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. ^^
    Als je het wilt proberen, volgens mij had je het over dit verhaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    In de top? Ik denk dat je de spotlight bedoelt. :'D
    Je kunt het natuurlijk best eens proberen, want als je het niet leuk vindt kun je altijd weer stoppen. Bovendien is het eigenlijk niet heel anders dan "gewone" verhalen, het het enige verschil is dat het om twee jongens gaat. In mijn verhalen komen ook geen sexscènes voor ofzo, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. ^^
    Als je het wilt proberen, volgens mij had je het over dit verhaal.

    Ja. Spotlight. Dat bedoelde ik.
    Foutje. (:


    Winter is coming.

    http://www.quizlet.nl/stories/74540/the-heart-is-where-the-fire-is--charlie-weasley/
    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/
    Misschien dat je een van deze leuk vind(H)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ik heb er 2. Ze zijn nog niet zo ver, maar toch.

    a Vampire at Hogwarts [Twiligth & Harry Potter]

    Catherine "Katy" Cooper is vampier (zoals uit Twiligth). Ze woont in het huis van de Cullens. Het is een 'normaal' leventje. Ze was 16 toen ze werd gebeten. Toen veranderde haar leven. Nu neemt haar leven nóg een wending.
    Op het station in Londen ziet ze een roodharige familie en een jongen met zwart haar door een muur rennen. Dan volgt ze ze. Ze stapt op de trein, naar de mysterieuze school. Hoe legt ze uit dat ze daar kwam? Een wat ziet ze in die leuke roodharige tweeling?

    The Marauders Time


    Het speelt zich af in de tijd van de jonge Sirius Black (Padfoot), Remus John Lupin (Moony), James Potter (Prongs) en Peter Pettigrew (Wormtail). Daar groeit Hope Loveless (Warian) ook op. Maar in haar vierde jaar verdwijnt ze spoorloos. Ze komt in de tijd van Harry Potter en zijn vrienden. Kan zij het Drama dat tussen haar beste vrienden in gebeurt voorkomen? ...als ze ooit nog terug komt...


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ik zie dat de bovenste ook een Marauders Storie is maar die van mij is wel anders...
    Ik schrijf hem samen met KatjaBelll

    The Marauders

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 12:38 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lees je Better Days | Remus Lupin van Nox al? Die is echt super goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Dit is trouwens mijn andere favo: It's all in your eyes || Ginny Weasley van Mylintis


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Lees je Better Days | Remus Lupin van Nox al? Die is echt super goed.

    Ik ben deze op jouw advies gaan lezen, en je hebt gelijk.
    Alleen jammer dat ze al zo lang niet verder is gegaan.


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Ik ben deze op jouw advies gaan lezen, en je hebt gelijk.
    Alleen jammer dat ze al zo lang niet verder is gegaan.


    Af en toe komt er weer een stukje. Heb geduld ;)


    Happy Birthday my Potter!

    http://www.quizlet.nl/stories/83865/hogwarts-always-a-home-for-you/

    (:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.