• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:18 ]

    MEGADUDE schreef:
    (...)
    Hoedan, je bent toch geld kwijt voor de trein?;p


    Mijn ouders zijn niet zo slim (cat)

    Ik kom opeens weer dit topic tegen. Zijn er meer mensen die willen komen, en alvast een datum?

    Ow, wacht. Ik kan gewoon, maar dan wel alleen de laatste week van juni en de eerste week van juli, en dan moet ik nog even passen en meten voor een datum...


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    Ow, wacht. Ik kan gewoon, maar dan wel alleen de laatste week van juni en de eerste week van juli, en dan moet ik nog even passen en meten voor een datum...


    Ik kan ook alleen dan.

    Zal ik een poll aanmaken?

    Ik wil wel... Maar dan moet ik kijken naar de datum.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Enquete: Klik.

    ik kan alleen in de weekenden,want dan reis ik gratis xd mr ik wil wel komen!


    Where words fail, music speaks

    Ik bedenk me net dat ik alleen op woensdag kan :3


    Deep inside, I've never felt alive

    FUUU, ik kan pas vanaf 7 juli gratis reizen, en met mijn loon is reizen naar Den-Bosch niet te doen ):


    Where words fail, music speaks

    Ulliminate schreef:
    FUUU, ik kan pas vanaf 7 juli gratis reizen, en met mijn loon is reizen naar Den-Bosch niet te doen ):


    Vanaf tilburg is het 8.40 retour :3 7 Juli ben ik net op vakantie, ghehe.

    Antebellum schreef:
    Ik bedenk me net dat ik alleen op woensdag kan :3


    Voor mij zijn woensdagen ook makkelijk..

    Timor schreef:
    (...)

    Vanaf tilburg is het 8.40 retour :3 7 Juli ben ik net op vakantie, ghehe.
    Ah balen! normaal betaalde mijn ma altijd detrein. MAar sinds ik werk niet... en ik verdien maasr 20,- per maand.


    Where words fail, music speaks

    Timor schreef:
    (...)

    Voor mij zijn woensdagen ook makkelijk..

    Ik kan alleen de eerste woensdag, omdat ik dinsdag bericht krijg of ik over ben of niet, donderdag heb ik klassenbbq + feest, vrijdag rapport + laatste pianoles, zaterdag moet ik werken, zondag zou kunnen, maar zijn de winkels dan wel open? En die volgende week moet ik werken, behalve donderdag, maar dan heb ik al een meeting in Oostende :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Ulliminate schreef:
    (...)Ah balen! normaal betaalde mijn ma altijd detrein. MAar sinds ik werk niet... en ik verdien maasr 20,- per maand.


    Gewoon je moeder lief aankijken en zeggen dat je mij mist (cat)