• Mijn school is echt snel met roosters maken O.O
    Ze staan nú al online (ze kunnen nog wel veranderen logischerwijs) en de vakantie is pas net een week bezig.
    Is jullie school ook zo snel met dingen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet mijn rooster pas op 1 september en dan kan het nog veranderen. How quick is that?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Uh nee, ik weet nog niet eens of ik toegelaten ben tot de opleiding waaraan ik in september wil beginnen :') Maar dat ligt aan het rot systeem, niet specifiek aan mijn school zelf.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vast wel, ik zit nu op de universiteit :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Vast wel, ik zit nu op de universiteit :P

    Oh geloof me Annick, dat hoeft nog niks te betekenen (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet niet eens in welke klas ik kom en roosters krijgen wij ook altijd pas heel laat, aangezien ze nog twintig keer veranderen voor de eerste dag school.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat waren ze wel. Maar ze zetten het er nu per week op.

    Die krijgen wij vast op het einde van de eerste schoolweek.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meestal komt mijn rooster 1 week voor school binnen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarschijnlijk weet ik het rooster de dag voordat ik naar school moet (:


    Take risks and conquer your fears.

    Morbid schreef:
    Ik weet mijn rooster pas op 1 september en dan kan het nog veranderen. How quick is that?


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Mijn school is ook snel in dat soort opzichten hoor x'D
    Maar zelfs ik verbaasde me erover


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Morbid schreef:
    Ik weet mijn rooster pas op 1 september en dan kan het nog veranderen. How quick is that?

    Dat is echt irri.
    Dit heb ik ook.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nope. Boeken halen -> Eind augustus
    Rooster -> Begin september (en het kan veranderen.)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik weet die van mij ook al...kan natuurlijk ook nog veranderen, maar toch :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Haha, nee, juist absoluut niet. Mijn school is echt ontzettend traag met álles. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan