• Ik zit al zwaar in de stress. Het leren van mijn eindexamens gaat kut, mijn vriend negeert me, ruzie met mijn vader en zusje.

    En dan belt mijn tante net ook nog met de mededeling dat mijn opa is overleden.
    Ik ben er echt kapot van, en morgen beginnen de eindexamens.

    Fu ><.


    I am an idiot, I move.

    Da's inderdaad wel kut, maar kan je niet een soort van uitstel krijgen omdat jouw opa is overleden?
    Iig veel sterkte, ik vind het ook zwaar kut voor jou. \:

    Wow da's heel vervelend. >.< Sterkte en veel succes!


    Full of envy behind that anonymous mask

    Cardew schreef:
    Da's inderdaad wel kut, maar kan je niet een soort van uitstel krijgen omdat jouw opa is overleden?
    Iig veel sterkte, ik vind het ook zwaar kut voor jou. \:

    Ik vrees van niet. Ik heb het idee dat je alleen uitstel krijgt als je zelf bijna overleden bent.

    Maar dankjulliewel (:


    I am an idiot, I move.

    O, wat vreselijk voor je! Hopelijk kun je het toch wat van je afzetten!
    Succes en sterkte. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O, wat vreselijk voor je! Hopelijk kun je het toch wat van je afzetten!
    Succes en sterkte. <3


    Bad decisions make good stories.

    Barnabas schreef:
    O, wat vreselijk voor je! Hopelijk kun je het toch wat van je afzetten!
    Succes en sterkte. <3

    Salamander schreef:
    (...)
    Ik vrees van niet. Ik heb het idee dat je alleen uitstel krijgt als je zelf bijna overleden bent.

    Maar dankjulliewel (:


    of iemand in de familie die dicht bij stond (begreep ik)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Daniellaaa schreef:
    (...)

    of iemand in de familie die dicht bij stond (begreep ik)


    Volgens mij klopt dit. Men snapt dat heus wel en zeker met examens die super moeilijk zijn snappen ze dat je dit niet wilt verkloten.. Succes!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volgens mij kan je wel uitstel krijgen als een naaste is overleden, maar dan moet je dat dus inhalen in het tweede tijdvak en dat is ook weer zo... nja.

    Heeel erg veel sterkte Andrea :( Probeer het even zo veel mogelijk van je af te zetten allemaal.

    Ai, dat is verschrikkelijk voor je ):
    Alsnog, heel veel succes morgen en daarna!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Krull schreef:
    Volgens mij kan je wel uitstel krijgen als een naaste is overleden, maar dan moet je dat dus inhalen in het tweede tijdvak en dat is ook weer zo... nja.

    Heeel erg veel sterkte Andrea :( Probeer het even zo veel mogelijk van je af te zetten allemaal.


    En dan kan je alsnog herkansen, alleen dan in het derde tijdvak;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik kreeg uitstel van mijn nederlands examen toen mijn oma op zaterdag was overleden ik had die examen op maandag en ik kon me niet concentreren na ja
    ik moest presenteren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Awh, dat is echt verschrikkelijk. Gecondoleerd... Dit is echt een van de ergste manieren om je eindexamen te beginnen...


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Awh, dat is echt verschrikkelijk. Gecondoleerd... Dit is echt een van de ergste manieren om je eindexamen te beginnen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is echt rot voor je... gecondoleerd en ik hoop dat het toch nog gaat lukken. Ik wens je alvast nog veel succes en mijn GB en inbox staan altijd open als je wil praten. (K)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien