• Ik ben Skyrim verslaafd. Ik geef het toe. Het is echt een van de beste games voor de xbox 360 tot nu toe (tot mijn mening). Zijn er nog meer mensen die Skyrim spelen of awsome xbox spellen weten?

    Het is maar dat ik geen geld heb, anders had ik het wel gekocht. En toen ik geld had, gingen andere games voor huehue.

    Uh pff.. xbox.. I would say, Assassins Creed. Klaar. Want Uncharted en InFamous zijn ps3 exclusive <3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 15:37 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    I sucked at Skyrim. Maar ik vond het wel lijp, die ene keer dat ik speelde :'D
    Was meer zo van: yow, kon ik maar zulke graphics maken. Oh, lijpe spin. He crap, die gaan je doden.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 15:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik speel Skyrim V op mn pc. Inderdaad geweldig mooi spel. Alleen vind ik het jammer dat je zelfs buiten de steden bounty's kan oplopen als je (per ongeluk? xD) iemand vermoord. Dat had ik liever anders gezien :P


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Saber mod = Awesome


    http://i.imgur.com/1sYOS.jpg

    En mods zijn ook zo'n beetje de enige reden dat ik het speel.

    Skyrim is echt geweldig! ;D Ik ben nu... level 41 geloof ik. Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld door school :/


    Caution first, always.

    Joker schreef:
    Het is maar dat ik geen geld heb, anders had ik het wel gekocht. En toen ik geld had, gingen andere games voor huehue.

    Uh pff.. xbox.. I would say, Assassins Creed. Klaar. Want Uncharted en InFamous zijn ps3 exclusive <3

    Assassins Creed is amazing D: Maar Skyrim, wow. Net zoals Fallout. I f-ing love it.

    Aurelia schreef:
    I sucked at Skyrim. Maar ik vond het wel lijp, die ene keer dat ik speelde :'D
    Was meer zo van: yow, kon ik maar zulke graphics maken. Oh, lijpe spin. He crap, die gaan je doden.

    Ja de graphics zijn echt super en de gameplay is ook lekker en gemakkelijk.
    @Cheops, ik vind het ook soms wel lastig want tijdens het vechten met een draak, soms vermoord je iemand per ongeluk en dan komt meteen iedereen achter je aan, dat is wel jammer maar ook tegelijkertijd begrijpelijk haha. Dus ik vind het wel goed zo ;P
    @Loki, ik speel best een tijdje al maar ben nog steeds maar lvl 11. Ik krijg jammer genoeg niet altijd de kans om te spelen, alleen als ik bij me vriend thuis ben, en thuis speel ik altijd Fallout.

    Mijn broer speelt het op de playstation en ik ge er altijd bij zitten, gewoon omdat het zo'n geweldig verhaal is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aurelia schreef:
    I sucked at Skyrim. Maar ik vond het wel lijp, die ene keer dat ik speelde :'D
    Was meer zo van: yow, kon ik maar zulke graphics maken. Oh, lijpe spin. He crap, die gaan je doden.


    ^^ Dit ja. Volgens mij kwam ik ergens niet verder of kreeg ik telkens foutmeldingen en toen heb ik hem van m'n pc gegooid. 'k Heb nu alleen nog Oblivion erop staan. _O_


    Full of envy behind that anonymous mask

    Skyrim is awesome :Y) Maar die moet je echt op pc hebben, de mods zijn het cewlst.

    Dark souls, Assassins creed, dragon Age, Alpha Protocol, Kingdoms of Amalur, en (hopelijk) Dragon's Dogma zijn ook goeie RPGs op Xbox. Andere supercewle spellen zijn Red dead REdemption, Just cause 2, en als je een vriend(in) hebt met een xbox en een headset: Dead rising 2.


    quidquid excusatio prandium pro