• ik ben een SA story gestart, bekijk hem hier:

    klik hier voor de story (op het moment ben ik nog niet begonnen
    Edit: ik begin als ik aanmeldingen heb!)


    dit moet ik weten:
    1. jou naam
    2. je lievelings liedje
    3. jongen die je leuk vind (eventueel beschrijving of link naar google beschrijving, ik accepteer engelse beschrijvingen)

    edit: ik weet dat deze 'advertentie' er niet zo aanlokkelijk uit ziet, maar als je van SA's houdt, kijk dan aub toch even naar de story, en meld je misschien ook even aan, want ik ga heel erg mijn best doen op de story's!

    edit 2: ik heb helaas nog geen aanmeldingen (oke ik ben inderdaad een beetje ongeduldig maar ik heb dus niks te doen en ik zou dus graag beginnen te schrijven). meld je aan via dit forum, via de story zelf, of via een pb als je geïntreseerd bent!

    edit 3: vanaf nu kun je je ook laten verassen! maar dan moet ik dit weten:

    1. je naam
    2. je lievelings liedje
    3. 3 tot 5 jongens die je leuk vind

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 18:10 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    But I like girls. (cat)

    also, misschien is eht makkelijekr je link klikbaar te maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    But I like girls. (cat)

    also, misschien is eht makkelijekr je link klikbaar te maken.


    o, ships, heb niks tegen over meisjes schrijven hoor (je snapt wel hoe ik het bedoel), maar ik ben daar niet zo goed in, komt misschien omdat ik zelf wel op jongens val... je snapt me wel hoop ik.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.