• Op welke boeken wacht jij tot ze uitkomen zodat je ze kan lezen?
    Dit is mijn lijstje
    -Deel 2 van Firelight, gaat achter de nevel heten
    -Deel 3 van The Chemical Garden Trilogie
    -Deel 3 van Soulmates, komt in het Engels uit in September en gaat waarschijnlijk Soulmates het verhaal van Crystal heten in het Engels is het Seeking Crystal
    -Vervolg op inwijding
    -Deel 5 van Gone, heet Angst en komt uit in September 2012

    En vooral de bovenste 3 maken mijn nu al nieuwsgierig
    Vooral omdat die series nog niet zo heel bekend zijn en ik al vanaf het eerst verschenen boek fan ben

    Op welke boeken wacht jij?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 18:41 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op missie 10 van Cherub :'D
    En op het vierde deel van de Wings reeks, maar het zou zelf al kunnen dat het uit is. Het punt is dat ik acht tot een vriendin van me het koopt, zodat ik het daarna van haar kan lenen.


    effort never betrays you

    Geen :3

    Ook deel 3 van The Chemical Garden Trilogie -al moet ik deel 2 nog lezen :c-
    En het 5de deel van Gone :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nieuw boek van de House of Night series, het nieuwe boek van Heroes of Olympus, door Rick Riordan en een nieuw boek van Juliet Marrilier.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als er nog een deel 7 van Pretty Little Liars komt, dan die.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    City of Lost Souls van Cassandra Clare. Damn you bol.com (cat)


    SLOAN.

    de laatste van evermore
    en de andere 8 van de prive reeks

    Het volgende boek dat op mijn pad komt :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Extase van Lauren Kate.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik wacht op geen :3
    Ik heb hier al 6 weken een boek van de bieb liggen, en ik ben nog steeds niet verder dan bladzijde 40 Van de 300 ofzo xd


    Inspiration can hit you any time

    Ik wil ook een vervolg op Inwijding D:
    En verder wacht ik nog op Light uit de GONE-serie, hehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    HoN, Gone, fallen-serie,...
    Beetje alle series dat ik volg, hoewel ik de meeste niet thuis heb, maar ze lees in de bib.
    Heh. Ik denk er nu pas aan dat sommige boeken in de bib zijn, maar ik ze nog niet heb gelezen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Niflheim schreef:
    Ik wil ook een vervolg op Inwijding D:
    En verder wacht ik nog op Light uit de GONE-serie, hehe.

    Er moet een vervolg komen op Inwijding want anders is het een flut einde. Ik had dat boek in dire dagen uit(terwijl ik op vakantie was in Movie Park)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De nieuwe Gone! <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Deel zo veel van Evermore.. Ik weet even niet zo uit me hoofd hoe die heet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you