• Hallo,

    Fijn dat je op dit forum klikt =D
    Maar ik ga een Thriller/ Horror verhaal maken met onbekende personen.
    Het verhaal is afgeleid van een bordspel, ongelukslaan 13
    Misschien ken je het, maar voor de gene die het niet kennen zal ik een samenvatting schrijven.

    Wanneer er een erfenis verdeeld moet worden, zijn vaak alle nabestaanden van de partij. Hoe meer geld er te erven valt, hoe hebberiger de nabestaanden lijken te zijn. Wanneer het fortuin van tante Agaat aan de beurt is om verdeeld te worden, gaat het er hard aan toe. Ongelukslaan 13 lijkt langzaam zijn naam eer aan te doen, want om meer geld binnen te slepen, zullen anderen ook het loodje moeten leggen.

    Hier voor heb ik dus 12 personen nodig.
    Wat ik wil weten:
    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Waar kent hij/ zij tante Agaat van?: (Familie/ vriend/ hartendief/ huisdier/ werker)
    Zwakheden:
    Sterkte punten:
    Angst/ fobie?
    Extra?:

    Alvast ontzettend bedankt!

    X'jes Le me


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    #Naam: Fay Lisa
    #Achternaam: Henderson
    #Bijnaam: 'Feetje'
    #Leeftijd: 17, 14-03-1995
    #Uiterlijk:


    Elizabeth Gillies
    Fay heeft bruin haar (dat heeft ze nu naar donkerbruin-zwart geverfd) met wat licht-roze plukken erin (Nu lichtblauwe). Ze heeft een piercing in haar rechter wenkbrauw en heeft lichtblauwe tot grijze ogen. Ze heeft een erg bleke huid met toch een beetje zachtroze wangen.
    #Karakter: Fay is een meisje dat als ze iets wil, dat ze er voor vecht, en niet zo'n beetje ook. Ze is geen klein kind meer, en weet dat ook heel goed. Ze is erg sportief en slaat zo iemand in elkaar, niet zomaar, maar alleen als diegene vervelend doet. Ze wordt snel jaloers, en laat dat ook vooral merken door haar gezicht op geïrriteerd te zetten. Vaak begint ze met pesten van anderen door iets te zeggen over een shirt, dat ie niet mooi is of zo, die ze zelf eigenlijk heel graag wilt hebben.
    #Waar kent hij/ zij tante Agaat van?: Familie, een nichtje
    #Zwakheden: Verliezen
    #Sterkte punten: ze blijft altijd doorzetten en geeft nooit op
    #Angst/fobie?: Fay gaat helemaal stressen als ze in een kleine ruimte zit waar het helemaal donker is.
    #Extra?: Fay is al uit huis vanaf haar 15e, omdat haar ouders begonnen te kritiseren op wat voor kleding ze droeg enz. Fay wil zelf doen wat ze wil en laat niemand haar in de weg staan. Ze woont in een huisje, dat komt omdat ze best wel veel verdient met een baantje die ze bij de filmindustrie heeft (make-up voor horror scènes). Later wil ze een professionele make-up artiest (voor horror films enzo) worden.

    Wil je me waarschuwen als je met je verhaal begint en als je iemand hebt gekozen? xx Me
    Hope u like it! :D


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    Naam: Nahini
    Achternaam: Winslow
    Bijnaam: Hini
    Leeftijd: 18 12-01-1994
    Uiterlijk:


    Karakter: Nahini is altijd vrolijk een heeft scheit aan iedereen wat ze wel niet van haar denken ze bekijkt dingen altijd aan de positive kant en laat niet snel haar gevoelens zien ze moet altijd haar zin hebben en kan erg sniki zijn met dingen daardoor komt ze vaak met dingen weg en is ze niet snel een verdacht persoon.
    Waar kent hij/ zij tante Agaat van?: was Buurmeisje
    Zwakheden: heeft absoluut geen geduld
    Sterkte punten: bekijkt alles aan de Positive kant
    Angst/ fobie?: Nahini is bang voor naalden
    Extra?: Nahini woont op kamers ze doet een fotografie opleiding en als bij baantje werkt ze in de supermarkt ze is dol op feesten en uitgaan


    You can't touch music but music touch you