• Ugh, ik ben net thuis van een festivalletje en ik voel me kotsmisselijk. Nochtans heb ik maar twee pinten op en voor de rest heb ik alleen maar cola gedronken, dus ik heb zo het nare gevoel dat iemand misschien iets in mijn glas heeft gedaan.. Ik voel me helemaal niet bezopen of zo, want ik kan best goed tegen alcohol, ook al ben ik geen drinken, maar ik heb gewoon het gevoel als ik ieder moment kan gaan overgeven.
    Dus heeft iemand tips hiertegen?

    & om het wat nuttig te houden; wat was jullie laatste feestje?

    Nou, ik heb het overleefd aangezien ik hier vandaag weer ben :'). Ik ben gewoon even in de zetel gaan liggen en heb met m'n allerliefste vriendje gebeld ter afleiding (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 16:11 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Heb je al een aspirientje genomen? En misschien een glas melk? (dat helpt als je sigaretten hebt genomen en er niet tegen kan, misschien heeft er iets van een sigaret ergens ingezeten?) In elk geval beterschap!

    Edit: Ik ben niet zo'n feestbeest, het laatste wat ik heb gedaan was een verjaardag waar we cupcakes gingen versieren (:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 22:55 ]


    “Love is a contradiction.”

    Van cola word ik anders ook aardig misselijk.. ;d

    Mijn laatste feestje was afgelopen zaterdag. Mijn broertje was jarig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Slapen helpt vast wel!
    Mijn laatste feetje, hmm, op het laatste moest ik babaysitten, ontmoet werelds saaiste 15-jarige!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Volgens mij zijn melkproducten er slecht voor! hoorde ik een keer!


    <3

    Lavendor schreef:
    Heb je al een aspirientje genomen? En misschien een glas melk? (dat helpt als je sigaretten hebt genomen en er niet tegen kan, misschien heeft er iets van een sigaret ergens ingezeten?) In elk geval beterschap!

    Edit: Ik ben niet zo'n feestbeest, het laatste wat ik heb gedaan was een verjaardag waar we cupcakes gingen versieren (:


    Nope, niets aan de hand met m'n sigaretten. Maar de mensen om me heen waren wel allemaal wiet aan het roken, maar daar wordt ik niet misselijk van hoor.. Toen ik naar het toilet ging had ik even gevraagd aan dat mevrouwtje wat daar zat of ik mijn glas even bij haar mocht laten staan, anders had ik het de hele tijd vast. Maar het lijkt me wel onwaarschijnlijk dat een oud vrouwtje iets in m'n glas gaat doen :/.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Glas water drinken?
    Mijn laatste was op 21 april


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vorige week vrijdag, verjaardagsfeest, maar die was wel geniaal. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aperio schreef:
    Ugh, ik ben net thuis van een festivalletje en ik voel me kotsmisselijk. Nochtans heb ik maar twee pinten op en voor de rest heb ik alleen maar cola gedronken, dus ik heb zo het nare gevoel dat iemand misschien iets in mijn glas heeft gedaan.. Ik voel me helemaal niet bezopen of zo, want ik kan best goed tegen alcohol, ook al ben ik geen drinken, maar ik heb gewoon het ]

    Sorry hoor
    tja je realiseert je wel dat je toch geen drinken bent, goh dat is toch wel duidelijk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmm,, aangezien ik niet vaak dronken/stoned of misselijk ben van dat soort dingen, kan ik je daar weinig tips over geven.
    Misschien inderdaad iets van een apirientje of een paracetamol nemen? Of een rennie, of hoe die dingen tegen misselijkeheid heten? Of iets drinken, water, melk, thee? Of misschien is gewoon een goede nachtrust ook al voldoende?
    Iniedergeval veel beterschap!

    Mijn laatste feestje.. Dat was het Bevrijdingsfestival in Zwolle, op 5 mei dus :Y)
    Was overigens erg leuk en gezellig! =D Ik heb me prima geamuseerd C:


    Inspiration can hit you any time

    Ik zou 't toch wel in de gaten houden, als je zo nog duizelig wordt kan er iets flink mis zijn! Je hoort vaak genoeg verhalen van mensen die nare pillen in hun drinken hebben gekregen .__.
    Ik had gister nog 'n feest, was gezellig ^^.


    i put the fun in funeral

    Hebben ze niet wat in je drankje gedaan? Op feesten weet je het nooit?
    Ga rustig liggen en probeer wat afleiding te zoeken, een leuke film kijken of even een boek lezen. Een kruik wil soms ook wel eens helpen en als je echt moet spugen, alles eruit gooien, dat lucht ook op. En anders een aspirine of paracetamol.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Volgens mij kan je tegen duizeligheid niet veel doen, hoofdpijn valt op te lossen met een aspirine, maar als ik duizelig ben, kan ik alleen ijzertabletten nemen, maar bij jou ligt het vast niet aan je bloed...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hmmm schreef:
    Aperio schreef:
    Ugh, ik ben net thuis van een festivalletje en ik voel me kotsmisselijk. Nochtans heb ik maar twee pinten op en voor de rest heb ik alleen maar cola gedronken, dus ik heb zo het nare gevoel dat iemand misschien iets in mijn glas heeft gedaan.. Ik voel me helemaal niet bezopen of zo, want ik kan best goed tegen alcohol, ook al ben ik geen drinken, maar ik heb gewoon het ]

    Sorry hoor
    tja je realiseert je wel dat je toch geen drinken bent, goh dat is toch wel duidelijk


    Met 'ik ben geen drinker' bedoel ik gewoon dat ik niet elke dag op café of zo zit, of me op elke fuif ladderzat drink. Ik kan tegen alcohol en ik weet ook perfect wanneer ik moet stoppen voordat het te ver gaat. Seriously wat is jouw probleem :').


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Secretly I was wandering the same...
    Zorg gewoon dat het niet erger wordt en dat je niet valt!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ow ja
    ik ben er niet echt bij hahah
    ik nam het letterlijk whahahahahahhhhhahha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.