• SA´s
    hier is de link: http://www.quizlet.nl/stories/85435/just-a-boyor-maybe-even-a-girl-sa/




    Cause Sparks will fly


    Alles wat ik nodig heb is:

    Naam:
    leeftijd:
    Een liedje:
    Een persoon: -bekend |- onbekend (Dan moet er een bescrijving bij.)| of een fictief persoon kan natuurlijk ook
    Verhaallijn:
    Extra: Alles wat je nog maar kwijt wil.





    Nou als je er eentje wilt met je het maar even in een reactie of PB zetten hoor

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 23:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oe, yay.

    Naam: Felicity
    Leeftijd: 17
    Een liedje: Empty- The click five
    Een persoon: Dylan Everett
    Verhaallijn: bedenk het
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 22:44 ]


    Heaven is above, hell below. That´s why we´re the gods in hell and the devils in heaven.

    Je linkt werkt niet correct


    Naam: Kim Yup, my own name
    Een liedje: Glee - Hello
    Een persoon: Damon Salvatore (The Vampire Diaries) (Addict)
    Verhaallijn: Iets romantisch met wat horror en een vleugje komedie...als dat er in voor komt mag je de verhaallijn kiezen
    Extra: Stuur je een PB als het af is? :)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 13:42 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het liedje aangepast


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Melody Clark
    leeftijd: 15
    Een liedje: Unbreakble - Fireflight
    Een persoon: eeh als het kan Gouenji Shuuya (naam waarmee hij aangesproken word: Gouenji (-kun) (Inazuma Eleven, ik hoop dat je het kent of dat je er een SA bij kunt maken, want haast niemand kent het D:)
    Verhaallijn: Melody word beschouwd als de grote pestkop van de school, terwijl ze niemand iets kwaad doet. Als de nieuwe voetballer Gouenji Shuuya op school komt. Hij vind Melody een keer helemaal onder de blauwe plekken op een voetbalveld, door een te harde training en daar begint het verhaal.. iets met dat Melody verteld dat ze prof-voetballer wil worden.
    Extra: wil je een pb'tje sturen als je hem kunt maken??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    FlameStriker schreef:
    Naam: Melody Clark
    leeftijd: 15
    Een liedje: Unbreakble - Fireflight
    Een persoon: eeh als het kan Gouenji Shuuya (naam waarmee hij aangesproken word: Gouenji (-kun) (Inazuma Eleven, ik hoop dat je het kent of dat je er een SA bij kunt maken, want haast niemand kent het D:)
    Verhaallijn: Melody word beschouwd als de grote pestkop van de school, terwijl ze niemand iets kwaad doet. Als de nieuwe voetballer Gouenji Shuuya op school komt. Hij vind Melody een keer helemaal onder de blauwe plekken op een voetbalveld, door een te harde training en daar begint het verhaal.. iets met dat Melody verteld dat ze prof-voetballer wil worden.
    Extra: wil je een pb'tje sturen als je hem kunt maken??



    Hu nje me de engelse/nederlandse naam geven van Gouenji Shuuy, want k kijk het wel alleen in het nederlands en soms in het engels


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    (...)


    Hu nje me de engelse/nederlandse naam geven van Gouenji Shuuy, want k kijk het wel alleen in het nederlands en soms in het engels



    maar die naam is stom D:

    zijn Dub naam is Axel Blaze (vreselijk!!)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky