• Hello allemaal :Y)


    Ik ben ontzettend lang inactief geweest hier, maar ik vrees dat ik het nooit kan laten om hier voorgoed weg te blijven, dus kom ik weer een poosje hier om de boel te irriteren en hopelijk weer wat schrijfsels uit m'n vingers te krijgen. :Y)
    Anyway, dat was niet de reden dat ik dit topic open. Ik kwam namelijk om te melden dat ik voor het eerst in heel wat jaren terug naar school ga. Officieel 4, niet officieel 6, gezien ik de laatste twee jaar dat ik op scholen heb gezeten, ik eigenlijk alleen maar spijbelde (door gemiddeld 84% van het jaar afwezig te zijn, zo ver ik me kan herinneren). Nu veranderd dat drastisch, gezien ik de opleiding na een heel lange periode zelf uitgezocht heb en lang na heb gedacht over de opties die ermee ontstaan. Het is iets dat ik nog nooit gedaan heb en dat op zich zorgt voor een immense uitdaging voor mij persoonlijk, maar ik ben er klaar voor om er echt voor te gaan. Zou trouwens ook wel mogen, gezien ik al sinds het begin van het jaar thuis zit doordat ik geen werk kan vinden en me veelal ontzettend verveel. Ik ga dus 'Ondernemer Horeca' volgen op niveau 4 en dat houd een 4 jarige opleiding in waar je alle vlakken van de horeca leert kennen en managen. Hopelijk kan ik zodoende over een paar jaar mijn eigen thema-restauranat openen. :Y)
    En wat ik vooral hoop, zeker in het eerste jaar wat het meeste wennen zal worden weer met alles nieuw en de rest zo lang geleden, is dat ik weer opnieuw leer om zelfverzekerd te worden en alle positieve dingen leer die je in de horeca mee kan krijgen. :Y)
    Dus ja, heb ik toch eindelijk weer iets redelijk positiefs om te melden! Yay?


    Til hug og blod.

    *Kijkt op profiel*

    OMFG NANCYYYY that's amazing darling!
    Mijn positieve nieuws... Amy and I are still doing awesome. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zeker goede stap.
    Heel erg veel plezier op school..
    Welkom terug op Quizlet...

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Welcome back!


    16 - 09 - '17

    Nancy! Welcome back. (:
    Wat gaaf dat je weer naar school gaat!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hey Nancy ;D Goed om te horen dat het beter met je gaat :] Veel succes met je school, en ik hoop dat je hier weer wat gaat schrijven ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Welcome back! En goed dat je zo'n stap doet na al die jaren, succes!! :D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welkom terug, Nancy! (:
    Ik ben blij voor je dat je inmiddels iets hebt gevonden wat je echt wilt. Alvast heel veel succes gewenst met je opleiding.


    Bad decisions make good stories.

    Piazzolla schreef:
    Welcome back! En goed dat je zo'n stap doet na al die jaren, succes!! :D


    Queer zijn is gewoon alles

    Heh, niet verwacht dat zoveel bekende kopjes op zouden springen en me meteen zouden herkennen. :')
    Anyway, bedankt allemaal!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 13:26 ]


    Til hug og blod.

    Piazzolla schreef:
    Welcome back! En goed dat je zo'n stap doet na al die jaren, succes!! :D


    26 - 02 - '16

    In dat geval, nogmaals een gemeende welkom terug.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Welkom terug. ^^
    En succes ermee!

    Oh wat leuk! Fijn dat je je doelstellingen goed op een rijtje hebt weten te krijgen (:

    Welcome back!


    ars moriendi

    Piazzolla schreef:
    Welcome back! En goed dat je zo'n stap doet na al die jaren, succes!! :D


    -

    Welkom terug. ^^ Je komt me volgens mij nog wel bekend voor.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan