• *Bezig met verdelen*

    Hieronder komt een lijst met wie krijgt en wanneer ik ze verstuurd heb...


    IK GA VERLOTEN
    1. Heb je interesse in 1 van deze posters? Gelieve je aan te melden voor die poster.
    2. Ik ga een blog aanmaken. In deze blog ga ik de posters verloten.
    3. Ik heb iemand nodig die voor "scheidsrechter" speelt. Deze persoon stuur ik het getal dat ik in mijn hoofd heb toe.
    3. In de blog mogen de mensen die zich aangemeld hebben om de beurt een cijfer raden.
    4. Diegene die als eerste het cijfer raad, krijgt de poster.

    Mijn scheidsrechters:
    - Frodo
    - Miyavizm

    1. Simple Plan
    - Hoppus
    - Wazowski
    - Davidoss

    2. Panic! At the Disco A3
    - Alucard
    - Squidward
    - Jakhals
    - Comatose
    - Mandje/Hmmm Elke avond

    3. Panic! At the Disco A4
    - Squidward
    - Jakhals Elke avond
    - Comatose
    - Mandje/Hmmm

    4. One Direction A3
    - Cadentium
    - MeLuvZaynx
    - JustYouAndMe
    - IHeartCurly

    Postlijstje

    België
    - Burlington
    - Jukebox
    - Chartreux
    - Keene/CarrotBear
    - Frodo

    Nederland
    - McConaughey
    - Miyavizm
    - Seeder
    - MeLuvZaynx
    - Mandje/Hmmm
    - Aladdin/Mute
    - Aragog
    - Alucard
    - Peetniss/Thirlwall
    - DarkSavior
    - Notredame
    - Jakhals
    - Tchaikowski
    - Salamander
    - Assassin
    - Wazkowski
    - IHeartCurly
    - DrayMalfoy
    - RainbowShine
    - DrWhooves
    - Jukebox
    - Parachutes
    - Kylar
    - Cadentium
    - Comatose
    - JustYouAndMe

    Waar ik nog gegevens van moet hebben...
    - Puss
    - Mordor
    - Symphonia
    - Mebarak
    - Scharry
    - Swaggafic
    - Squidward
    - Bieb3r
    - Eristic
    - Yayde
    - Brisngr
    - Barnabas
    - TheRumIsGone
    - Imlove
    - Britsanity
    - Hoppus
    - Blackwell
    - Draki
    - xxShyxx
    - JeffSterling

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 9:02 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hoppus schreef:
    Ga je ze morgenavond verloten?
    Want ik ben tot zeker half 10 weg...


    ik heb de mensen die aangegeven hadden dat ze interesse hadden een bericht gestuurd...ik wacht graag hun reactie af...

    ik bedenk me trouwens net dat ik morgenavond naar mijn boyfriend ga, dus kan ik niet eens online komen...dat wordt dus pas zaterdagavond, op z'n vroegst...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    JustYouAndMe schreef:
    maar ga je ze allemaal verloten? want dan kan ik niet, ik ga morgen met school naar Walibi... en dan ben ik pas rond 6 uur thuis en moet ik ook nog eten enzo...


    allemaal klinkt zo veel...
    ik ga die 3 allemaal dezelfde avond verloten...maar dat wordt pas zaterdagavond of later...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik heb de mensen die aangegeven hadden dat ze interesse hadden een bericht gestuurd...ik wacht graag hun reactie af...

    ik bedenk me trouwens net dat ik morgenavond naar mijn boyfriend ga, dus kan ik niet eens online komen...dat wordt dus pas zaterdagavond, op z'n vroegst...


    Aahh, oké :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik wil me graag opgeven voor allebei de Panic! At The Disco posters, als dat kan. Hoelaat kan je ongeveer beginnen met raden?


    We can't spend our lives waiting to live.

    Squidward schreef:
    Ik wil me graag opgeven voor allebei de Panic! At The Disco posters, als dat kan. Hoelaat kan je ongeveer beginnen met raden?


    ik ga pas op zijn vroegst zaterdag beginnen met verloten...we moeten een dag en tijd afspreken wanneer allemaal online kunnen zijn, die interesse hebben in een poster...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik geef me op voor de Panic! at the Disco posters

    het liefst A3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 22:35 ]

    Ik kan zaterdag de hele dag niet i.v.m Animecon. :c

    Alucard schreef:
    Ik kan zaterdag de hele dag niet i.v.m Animecon. :c


    we moeten gewoon een dag vinden waar iedereen die zich aanmeld kan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben de avonden gewoon beschikbaar, volgens mij.

    Symphonia = NL.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Symphonia = NL.


    Mag ik het adres ook? Van die mensen in de lijst heb ik namelijk allemaal het adres al :3
    Die mensen in de Nederland-Belgie lijst...

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 23:00 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh, moet ik nu mijn adres naar je sturen, of pas als jij me een bericht stuurt?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh, moet ik nu mijn adres naar je sturen, of pas als jij me een bericht stuurt?


    mag nu wel :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    mag nu wel :3

    Dan stuur ik het ook wel xd.


    I am an idiot, I move.

    Misschien moet je achter de usernames zetten, wat ze hebben 'besteld' bij je. Gewoon een ideetje hoor (: