• Eghum, wat ik nu voornamelijk wil weten: ik heb normaal maat 37, komt dat overeen met die van Martens? Vallen ze groot uit of juist breed? [combinaties mogelijk] Zijn er zooltjes in te leggen?

    Yups, ik wil nu dus graag [ja, ik verander vaak van cadeau (cat)] weer Dr. Martens, schoenen die ik al ziek land leuk vind.
    Dus, zijn er mensen die ervaring met deze leukerds hebben? Ik vind zelf rood een leuke kleur, en deze erg leuk, maar welke lengte veters hebben deze hoogte schoenen? Want ik wil de veters graag zwart hebben, zoals bij deze. En ik heb maat 37 die soms uitvalt in 36 en soms in 38, dus hoe vallen Dr. Martens? Kortom, vertel wat je me e vertellen hebt. Ik heb vrij smalle voeten, lol, ik vind bijna nooit goede schoenen. En zijn union jack veters er leuk bij of beter zwarte? [dan bestel ik de union jack voor m'n all stars. :Y)]

    nieuwste zoekresultaten:
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik, staat onderaan
    klik
    deze
    deze
    deze
    deze
    deze
    deze

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind de felroze Dr Martens echt leuk :3
    Maar ik zou eerlijk gezegd geen Union Jacks kopen voor in rode Dr Martens, ik vind het er niet bij passen.
    Voor de rest heb ik totaal geen ervaring met Dr Martens, dus ik kan je niet verder helpen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dr. Martens vallen best wel groot maar zitten superlekker (mijne zijn te groot en ik flikker steeds bijna van de trap af)
    En veters ligt totaal bij jou.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Negligible schreef:
    Ik vind de felroze Dr Martens echt leuk :3
    Maar ik zou eerlijk gezegd geen Union Jacks kopen voor in rode Dr Martens, ik vind het er niet bij passen.
    Voor de rest heb ik totaal geen ervaring met Dr Martens, dus ik kan je niet verder helpen


    Nee, ik vond dat ook al apart staan, maar er konden ervaringsdeskundigen hier rondlopen. Mijn All Stars worden toch bedrukt met Union Jack dus die veters passen mooi, ghehe.
    Ik vind die felroze ook awesome, net als die bloemen, maar waar draag ik die bij? Die roze kan ik ten minste goed combineren - en ze zijn damn leuk. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb neppe roze haha, geweldig! De echte zijn me iets te duur, hoewel ik ze graag wil als ik genoeg geld heb.
    Volgens mij vallen ze wel redelijk groot uit en ook breed.


    Your make-up is terrible

    Symphonia schreef:
    (...)

    Nee, ik vond dat ook al apart staan, maar er konden ervaringsdeskundigen hier rondlopen. Mijn All Stars worden toch bedrukt met Union Jack dus die veters passen mooi, ghehe.
    Ik vind die felroze ook awesome, net als die bloemen, maar waar draag ik die bij? Die roze kan ik ten minste goed combineren - en ze zijn damn leuk. :Y)


    Die bloemen kan je echt bij heel veel dragen hoor! Een gewone jeans met een leuk bloemenprint t-shirtje en een blazer er over, of je draagt er gewoon allemaal neutrale kleuren bij.. Moet zeker geen probleem zijn. En ik vind de felroze leuker dan de rode, gewoon omdat die kleur cooler is :') De rode gaan zo naar bordeauxrood en dat vind ik wel jammer



    Deze vind ik echt heel leuk :3
    Of deze

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 21:14 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb knalroze, ze vallen inderdaad groot, maar als ze ingelopen zijn zitten ze echt heel lekker. Ik denk dat je gewoon zwarte veters moet houden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Negligible schreef:
    (...)

    Die bloemen kan je echt bij heel veel dragen hoor! Een gewone jeans met een leuk bloemenprint t-shirtje en een blazer er over, of je draagt er gewoon allemaal neutrale kleuren bij.. Moet zeker geen probleem zijn. En ik vind de felroze leuker dan de rode, gewoon omdat die kleur cooler is :') De rode gaan zo naar bordeauxrood en dat vind ik wel jammer


    Ik vind die kleur rood wel vet. Ja, nou ja, als ik moest kiezen ga ik liever voor rood. Die bloemen zijn leuk, maar ik draag ze niet, ik vind die rode wat meer Myke-achtig (:

    DIE MET ZWART, BUH, awesome. :3

    OMG ZE ZIJN WEL VET. Alleen ze worden vies bij mij. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 21:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik vind die kleur rood wel vet. Ja, nou ja, als ik moest kiezen ga ik liever voor rood. Die bloemen zijn leuk, maar ik draag ze niet, ik vind die rode wat meer Myke-achtig (:


    Ik vind die glimmende rode eigenlijk leuker. :'D


    Your make-up is terrible

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik vind die kleur rood wel vet. Ja, nou ja, als ik moest kiezen ga ik liever voor rood. Die bloemen zijn leuk, maar ik draag ze niet, ik vind die rode wat meer Myke-achtig (:

    OMG ZE ZIJN WEL VET. Alleen ze worden vies bij mij. :Y)


    De zwarte zijn ook megaleuk :3 En met van die roze zijdeachtige linten erbij, worden ze nog leuker, haha.
    En ik deel Assassins mening wel, dat de glimmende leuker zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh, ik wil zooo graag Dr. Martens *-*. De veters zijn echt leuk, maar ik denk niet dat ik ze bij rode zou dragen.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind die glimmende rode eigenlijk leuker. :'D


    Same, maar ik weet niet wat ik van de stikkels vind, dan vind ik de matte daarop leuker. Maar die matte hebben rode veters en dat wil ik niet, die glimdingen hebben wel zwarte. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Audacity schreef:
    Oh, ik wil zooo graag Dr. Martens *-*. De veters zijn echt leuk, maar ik denk niet dat ik ze bij rode zou dragen.


    Nee ik ook niet, ik denk dat het vloekt. Mijn grijze all stars zijn kandidaat, dus ik ga die met ingang van de nieuwe maand bestellen, me is blut. .___.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Same, maar ik weet niet wat ik van de stikkels vind, dan vind ik de matte daarop leuker. Maar die matte hebben rode veters en dat wil ik niet, die glimdingen hebben wel zwarte. D:


    Hm, ik vind dat zwarte eroverheen meer hebben dan die rode hoor. Zelf heb ik dat ook, zwarte stiksels en zwarte veters, ik vind het echt vet.


    Your make-up is terrible

    Negligible schreef:
    (...)

    De zwarte zijn ook megaleuk :3 En met van die roze zijdeachtige linten erbij, worden ze nog leuker, haha.
    En ik deel Assassins mening wel, dat de glimmende leuker zijn


    Gosh, nu wil ik ze nog liever. x_x


    Your make-up is terrible

    @Negligible: DIE TWEEDE VIND IK ZO LEUK. Dude, ik heb meer geld nodig.

    Ik zou zelf trouwens niet zo snel voor lak gaan, de schoenen zijn zelf al best opvallend, met lak vind ik het denk ik net iets te. Maar dat moet je zelf weten :3.


    i put the fun in funeral