• come join us down the rabbit hole

          The Undergrounds — de ingang van de club is te vinden in een steegje, niet al te centraal is gelegen. Lopende praktijken gebeuren onder de radar, mond op mond reclame hetgeen nieuwe mensen binnenhaalt en autoriteiten tot noch toe op afstand houdt.
          Achter de vervallen en bekladde deur betreed men een gang welke zelfs nuchtere mensen al het gevoel van een trip geeft, lichten verspringend en de opzwepende muziek al hoorbaar. De deur aan de andere zijde brengt je direct in de grootste ruimte van de club, links de garderobe, achteraan een bar met daarboven de VIP ruimte, rechts de trap zowel naar boven als naar beneden en de dansvloer voor je neus — diens centerpunt iets wat direct in het oog springt.
          In de kelder vind men direct onderaan de trap de toiletten, links nog een dansvloer waar voornamelijk techno wordt gedraaid en rechts zijn privé booths te vinden voor hen die zich tijdelijk terug willen trekken uit de drukte of gewoonweg privacy zoeken.

    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

    Amren Kane
    Lola Decker
    Calissa Manderson
    Sierra Connell
    Rebecca Lewis
    Savea Acker
    Naam

    Silas Connell
    Vesper Rollins
    Benji Simmons
    Cassim Cortes
    AJ Cooper
    Naam
    Naam
    Naam
    G
    P
    P
    G
    ?
    P
    ?

    G
    P
    G
    G
    G
    ?
    ?
    ?
    Cleverness
    Paralian
    Vern
    Rionach
    Pooh_Bear
    Mox
    User

    Mox
    Paralian
    Cleverness
    GoldenTrout
    Reflection
    SallyFace
    SallyFace
    Sareureuk
    1.1
    1.2
    1.3
    1.2
    1.3
    1.3
    Page

    1.2
    1.2
    1.2
    1.2
    1.2
    Page
    Page
    Page

    Wanna join? Just ask!

    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    Stay high all the time to keep shit off my mind

          Ben lekker creatief met de club! Rookkanonnen, confetti, de flitsende lichten, noem het maar op! Het is een opzwepende scène, constant in beweging en eeuwig meeslepend.



    teksttekstteksttekstteksttekstte

          Have fun Down The Rabbit Hole

    Find what you love and let it slowly Kill you

    [ bericht aangepast op 17 juni 2020 - 23:46 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    PUKKELxDING schreef:
    Je kunt toch ook gewoon alles activeren voordat je weg gaat? Ik zie het nut er niet zo van in :P


    Maar je kan toch moeilijk als je 1 week op reis gaat, de dag ervoor nog snel 6 stukken activeren?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    Maar je kan toch moeilijk als je 1 week op reis gaat, de dag ervoor nog snel 6 stukken activeren?
    "Klik klik klik klik klik klik" ??


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)"Klik klik klik klik klik klik" ??



    Haha, zo bedoelde ik het niet maar goed. Als je ze allemaal in 1 keer activeert vind ik dat nou ja...geen woorden voor (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)


    Haha, zo bedoelde ik het niet maar goed. Als je ze allemaal in 1 keer activeert vind ik dat nou ja...geen woorden voor (;

    Wat is nu het verschil tussen enkele hoofdstukken na elkaar activeren en iedere dag 1?
    Je leest ze toch na elkaar. En ik lees ze liever meteen na elkaar dan elke dag 1. En als je op vakantie bent of je hebt examens, wat boeit dat? Iedereen heeft dat wel eens, lezers hebben daar echt wel begrip voor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja ik snap op zich wel wat Yail bedoelt. Als je er zes na elkaar post dan is de spanning er een beetje af en gaat het ineens zo snel. Ook is het vaak zo dat mensen dan alleen bij het laatste hoofdstukje een reactie plaatsen terwijl je voor elk hoofdstukje je best hebt gedaan dus daar ook graag voor beloond wil worden.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cliffhanger schreef:
    Ja ik snap op zich wel wat Yail bedoelt. Als je er zes na elkaar post dan is de spanning er een beetje af en gaat het ineens zo snel. Ook is het vaak zo dat mensen dan alleen bij het laatste hoofdstukje een reactie plaatsen terwijl je voor elk hoofdstukje je best hebt gedaan dus daar ook graag voor beloond wil worden.

    Sorry, maar dit vind ik belachelijk -weet het goede woord even niet-. Natuurlijk doe je je best voor je verhaal. Maar zoals jij het beschrijft, zit je gewoon achter reacties te vissen en schrijf je het verhaal niet voor jezelf. Maar zoek je aandachtsgeil achter complimentjes om het cru te zeggen.

    Je moet een verhaal voor jezelf schrijven. En als een ander dat nu toevallig leuk vindt, dan geeft die heus wel een reactie. -Mijn mening-

    Tjah, en als je dat dan toch wil dan pik je de draad toch gewoon weer op na de examens of vakantie...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Sorry, maar dit vind ik belachelijk -weet het goede woord even niet-. Natuurlijk doe je je best voor je verhaal. Maar zoals jij het beschrijft, zit je gewoon achter reacties te vissen en schrijf je het verhaal niet voor jezelf. Maar zoek je aandachtsgeil achter complimentjes om het cru te zeggen.

    Je moet een verhaal voor jezelf schrijven. En als een ander dat nu toevallig leuk vindt, dan geeft die heus wel een reactie. -Mijn mening-

    Tjah, en als je dat dan toch wil dan pik je de draad toch gewoon weer op na de examens of vakantie...

    Dat ben ik niet met je eens. Ik begrijp wel dat het leuk is om reacties te krijgen op je creaties. Anders kun je net zo goed in je dagboek schrijven :)

    Ik ben dus wel voor deze optie. Maar het is vrij lastig om te programmeren. Ik zal het idee in ieder geval opschrijven. Misschien valt het programmeren in praktijk wel mee en is het zo af :)


    Dit is mijn signature...

    PUKKELxDING schreef:
    Je kunt toch ook gewoon alles activeren voordat je weg gaat? Ik zie het nut er niet zo van in :P


    I agree. De meesten overleven het wel, als ze even zichzelf met iets anders moeten amuseren. :W
    Ik ben tegen. Ook wegens de 12-uur (kudo) storm die al opgenoemd werd.


    Til hug og blod.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)"Klik klik klik klik klik klik" ??


    Hahahaha, goal! x'D
    Geniaal Annick, I love you. :')


    Til hug og blod.

    Waarom? Activeer voor je weggaat of nadat je terugkomt. Lezers wachten wel


    quidquid excusatio prandium pro

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat ben ik niet met je eens. Ik begrijp wel dat het leuk is om reacties te krijgen op je creaties. Anders kun je net zo goed in je dagboek schrijven :)

    Ik ben dus wel voor deze optie. Maar het is vrij lastig om te programmeren. Ik zal het idee in ieder geval opschrijven. Misschien valt het programmeren in praktijk wel mee en is het zo af :)


    Thanx Rutger!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat ben ik niet met je eens. Ik begrijp wel dat het leuk is om reacties te krijgen op je creaties. Anders kun je net zo goed in je dagboek schrijven :)

    Ik ben dus wel voor deze optie. Maar het is vrij lastig om te programmeren. Ik zal het idee in ieder geval opschrijven. Misschien valt het programmeren in praktijk wel mee en is het zo af :)
    thanks. die dagboek zaakxD


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Pariah schreef:
    Het is volgens mij al eerder voorgesteld, en daar werd positief op gereageerd. Er is alleen verder niks meer mee gedaan.
    Hoe dan ook, ik ben voor. :'D


    comfort in c h a o s

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat ben ik niet met je eens. Ik begrijp wel dat het leuk is om reacties te krijgen op je creaties. Anders kun je net zo goed in je dagboek schrijven :)

    Ik ben dus wel voor deze optie. Maar het is vrij lastig om te programmeren. Ik zal het idee in ieder geval opschrijven. Misschien valt het programmeren in praktijk wel mee en is het zo af :)


    Ik hoop dat het lukt. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik vind het handig, maar ik snap de tegenargumenten ook. Ik ben voor, tenzij het erg veel programmeerwerk is (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.