• ;o Ik ga dus zelf kleedjes en rokken enzo maken. Wie doet dit nog? Misschien kun je me wat helpen .(:


    It even took me by surprise

    Ik maakte vroeger zelf kleren voor mijn barbies, maar die misluktte altijd dus ik kan je niet echt helpen. x'DDD

    Ik heb ooit een sjaal gemaakt. :Y)
    Een tafellaken genomen en er een lange rechthoek uitgeknipt. :X

    Ik maakte vroeger zelf kleren voor mijn barbies, maar die misluktte altijd dus ik kan je niet echt helpen. x'DDD


    HAHAHA, ik herinner het me nog, we maakten dat zelfs uit balonnen (remember?:X), of dignes uit knex. Creatief zyn we wel! :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Wil ik ook maar had geprobeerd vet moeilijk! hopelijk vind je egt iemand met ervaring anders lukt het niet het is niet zo makkelijk als het lijkt

    (...)

    HAHAHA, ik herinner het me nog, we maakten dat zelfs uit balonnen (remember?:X), of dignes uit knex. Creatief zyn we wel! :Y)

    Omg. x'DD
    Hoe erg. ><

    Ik heb is een topje gemaakt, maar echt gelukt is het niet. :X


    A. ikmisje.

    Ik heb daar het geduld niet voor ;xd;
    Maar wel leuk dat je dat doet/kunt.

    Een vriendin van mij doet dat...maar ik kan daar niets van, duzz sry..


    Live for something or die for nothing

    Háh, ik kan het (=


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik heb ooit eens een T-shirt gekocht en daar een tekening van Barbapapa op getekend xp


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    mijn zus doet het :"D


    I can't see the future with tears in my eyes

    ik heb ooit eens een T-shirt gekocht en daar een tekening van Barbapapa op getekend xp

    Barbabob is veeeeeel leuker. : D

    Een vriendin van mij ontwerp kleding,en soms heeft ze zelf gemaakte sjaaltjes enzo :D

    Maar ik doe dat niet.

    Ik maakte vroeger zelf kleren voor mijn barbies, maar die misluktte altijd dus ik kan je niet echt helpen. x'DDD

    Haha, ik ook... echt van die lelijke kleren oranje broeken met groene draad ofzo, en dan vielen ze half uit elkaar X'D


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Haha, ik ook... echt van die lelijke kleren oranje broeken met groene draad ofzo, en dan vielen ze half uit elkaar X'D

    Haha, na een paar jaar ontdekte ik zelf dat je ze binnenstebuiten moest naaien, zodat je die naad niet zo duidelijk zou zien. :'D
    Maar ik heb ooit wel een mooie Barbietas gemaakt. :Y)
    Die heb ik nog altijd. =)